Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skjedde med post mortem-tråden?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-11, 12:37   #41
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Så dere mener at det går an å starte en ny tråd?



Litt av poenget med den såkalte klagingen, var vel helst å gi DD kred for å ha startet en interessant tråd?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:41   #42
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Betviler du min kompetanse og integritet?!

Du, her skilles det ikke mellom etablerte brukere og nykommere. Alle må dokumentere sine påstander, og ingen får noen freeride på sin historikk.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:41   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Litt av poenget med den såkalte klagingen, var vel helst å gi DD kred for å ha startet en interessant tråd?

Sikkert. Det ble bare så mye huffing over at det endelig kom en interessant tråd, og så ble den slettet. Og så ble det sikkert litt mye gjensvar fra Toffen og meg, siden vi reagerte helt likt og helt samtidig. Og så tenkte jeg kanskje også litt at Dixie vel fjernet tråden fordi hun personlig ikke ønsket den der lenger, og at det kanskje kunne føles litt mye hvis veldig mange sukket over at hun fjernet den. Det var ikke noe spesielt galt i noen av innleggene deres sett hver for seg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:42   #44
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Ok, jeg skjelver litt i buksene nå.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:45   #45
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ok, jeg skjelver litt i buksene nå.

Mener du å antyde at jeg ville komme til å misbruke min makt til å ta fra deg alle ryktepoengene dine, erstatte alle innleggene dine med nynazistisk propaganda og deretter anmelde deg til politiet og få deg hengt ut, med fullt navn, på Dagsrevyen? Jeg kan fortelle deg at jeg aldri så mye som ville være i stand til å tenke ut en slik plan, that's how good I am! Så kom ikke her!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:50   #46
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hvorfor lager dere ikke en egen tråd om temaet da, Mjau og zeppelin og Zoë, i stedet for å klage over at Dixie slettet sin tråd?

Jeg klager ikke nei. Jeg fikk ikke med meg at den var slettet av HI, og lurte derfor på hvorfor den var slettet. Ikke vanskeligere enn det.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:51   #47
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du å antyde at jeg ville komme til å misbruke min makt til å ta fra deg alle ryktepoengene dine, erstatte alle innleggene dine med nynazistisk propaganda og deretter anmelde deg til politiet og få deg hengt ut, med fullt navn, på Dagsrevyen? Jeg kan fortelle deg at jeg aldri så mye som ville være i stand til å tenke ut en slik plan, that's how good I am! Så kom ikke her!

Dagsrevyen var det skumleste du kom på?

"Pass deg ellers outer jeg deg på ... på ... Dagsrevyen!"

:skjelver ikke lenger:

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:52   #48
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Dagsrevyen var det skumleste du kom på?

"Pass deg ellers outer jeg deg på ... på ... Dagsrevyen!"

:skjelver ikke lenger:

Heh, det bekrefter jo faktisk bare poenget ditt. Du er en bona fide engel.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:57   #49
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nyere forskning viser at det går an å starte nye tråder.

Pfft. Henvisning, or it didn't happen. Til ORIGINALpublikasjonen, vel og merke, ikke noe review-tøv.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:59   #50
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 13:13   #51
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du å antyde at jeg ville komme til å misbruke min makt til å ta fra deg alle ryktepoengene dine, erstatte alle innleggene dine med nynazistisk propaganda og deretter anmelde deg til politiet og få deg hengt ut, med fullt navn, på Dagsrevyen? Jeg kan fortelle deg at jeg aldri så mye som ville være i stand til å tenke ut en slik plan, that's how good I am! Så kom ikke her!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 14:29   #52
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Men hva handlet den om? Siden dere skryter sånn av at det går an å starte nye tråder (), synes jeg noen skal gjøre nettopp det. Og gjengi nøyaktig hva som sto i den første. :nysgjerrigpetra:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:23   #53
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Om mennesker, avbildet i levende tilstand og i død tilstand. Om døde voksne og barn, oppstilt og pyntet sammen med levende foreldre/søsken. Prikker tegnet inn på lukkede øyelokk, som skal forestille åpne øyne. Sjikklig kozlig.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:28   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg synes nå virkelig ikke at jeg ba om at den skulle bli slettet. Jeg synes du tok deg veldig nær av det jeg skrev, DD, men jeg kjenner jo ikke bakgrunnen din så jeg tråkket sikkert midt i noe følsomt hos deg.


Jeg tok meg veldig nær av det ja, og følte meg elendig etterpå. Derfor slettet jeg tråden, fordi jeg ikke visste hvem andre enn du som også kanskje syntes jeg var creepy og rar uten å si noe. Jeg har lenge tenkt på å starte en lignende tråd, men frykten for en lignende kommentar stoppet meg. Dette er visst bare et følsomt tema hos meg, så jeg burde aldri skrevet endel av det jeg skrev, det skjer ikke igjen. Men nå kan jo noen andre starte en lignende tråd om de vil.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:32   #55
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Hva var det Olympia skrev for noe? Tråden hadde mange svar, så det er rart at DD skal utpekes som rar eller creepy?

Jeg tenkte ingenting da jeg så bildene, det var ikke creepy, ikke fascinerende, jeg ble ikke lei meg og ei heller glad (selvfølgelig). Jeg scrollet meg gjennom, og tenkte, jaja. Hva sier det om meg?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:34   #56
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Jeg syntes bildene var interessante, og ikke ekle i det hele tatt. Og det var en skikk jeg ikke hadde visst noe om i det hele tatt. En interessant tråd.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 15:34   #57
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Jeg reagerte på noe av det som ble skrevet i tråden, og svarte på det, men jeg synes ikke det blir riktig at jeg gjentar hva jeg svarte når DD slettet tråden pga mitt svar.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 16:43   #58
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Noen må absolutt starte en ny tråd! Jeg har gått glipp av hele greien, og jeg vet at vi jo diskuterte dette en gang Iset! Det er en snodig skikk, og jeg skulle veldig gjerne ha likt å være med å diskutere det.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 16:44   #59
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Stakkars noen, må hun gjøre alt arbeidet her?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 16:46   #60
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

http://ken_ashford.typepad.com/blog/...otography.html
http://ken_ashford.typepad.com/blog/...orian-age.html
http://thanatos.net/

:har skiftet navn til Noen:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no