Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Slanketråder i underforumet Helserelatert

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 22:27   #21
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Men dere har sikkert rett; de forsvinner etterhvert. *håper*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:29   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jees, så ille at folk kommer sammen og finner motivasjon, da

Det er jo bare nå det er så mange, fordi det er påmeldingstråd, og så en gruppetråd til hver gruppe (hele 2!). Påmeldingstråden vil jo forsvinne i dimman etterhvert som vi kommer i gang, og så er det de 2 trådene. Man ge vil ned i vekt, og for dem er det helserelatert.

Jees, så teit å himle over et helt legitimt spørsmål i en høflig tone.

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg synes dere er hårsåre. Det er et minefelt dette her, men er det så vanskelig å bare overse dem da? Er et par overskrifter nok til å vippe dere av pinnen?

Jeg er ikke hårsår eller vippet av pinnen, bare lei av slankegreier overalt.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg synes det er flott med slike tråder. Ser ikke helt hvorfor man skal bli sur av å se slike tråder.

Om du finner noe som likner surhet i mitt hovedinnlegg imponeres jeg.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det går an å velge hvilke underforum man skal se når man trykker uleste meldinger.
Kontrollpanel - Endre valg - bla helt ned og merk de forumene man ikke vil se.

Jeg vil gjerne se underforumet Helserelatert. Her kan være mye av interesse for meg, og mye jeg har kompetanse til å svare på. Det er bare slanketrådene jeg er uinteressert i, og som akkurat nå føles temmelig massive.

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg er med i en tråd som omhandler alle, men med ny tråd pr. måned.

Mulig jeg ikke gidder å fortsette hvis det er så hårsårt for noen.

Jeg gjentar, jeg er ikke hårsår, men synes kanskje slankefokuset er i overkant i alle kanaler nå om dagen.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg bare overser de trådene jeg ikke ønsker å lese i så sånn sett er det ikke noe problem, men jeg tenker at dersom det blir veldig mange tråder så kunne det kanskje vært et eget underforum. Det hadde blitt litt ryddigere(iallefall i mitt eget hode )

Jepp, slik tenker jeg også.


Det er absolutt ikke det at jeg trenger å slanke meg og har dårlig samvittighet eller noe som gjorde at jeg la inn denne posten. Jeg synes bare det ble veldig massivt med så mange slanketråder.
Det var et forslag stilet på en høflig måte, og at det avstedkommer himlinger og påstander om hårsårhet overrasker meg, med tanke på at man i dette forumet stadig fremhever både kunnskap og debatteknikk hos forumdeltakerne.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:36   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Dette er touchy greier, og det har det alltid vært. Det er ikke overraskende at det kommer en reaksjon på det denne gangen også.

Jeg skjønner at man er lei, men det er litt greia med nettsamfunn at man også blir eksponert for ting man ikke ønsker.

Et alternativ kunne være å flytte det inn i disse sosiale gruppene, hvis de i det hele tatt er operative lenger? Problemet er vel da at vi som VIL ha en reminder lett kan ignorere det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:41   #24
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jees, så ille at folk kommer sammen og finner motivasjon, da

Ingen har vel sagt noe om dette.

Poenget her er vel ikke at det snakkes om slanking, det må da være like legitimt som andre tema.

Som jeg forsto HI, så er det mengden tråder om samme tema.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:43   #25
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Ingen har vel sagt noe om dette.

Poenget her er vel ikke at det snakkes om slanking, det må da være like legitimt som andre tema.

Som jeg forsto HI, så er det mengden tråder om samme tema.

Jepp, korrekt forstått

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:45   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Nå har det jo vært slått fast, men det er to rekrutteringstråder, som vil bli borte i løpet av maks et par dager, også vil det leve to parallelle rapporteringstråder. De vil være synlige daglig på uleste meldinger.

Forhåpentligvis blir man blinde på dem, slik jeg er på shoppingtrådene og ( ) joggetråden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:49   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg kan ikke trene noe særlig, selv om jeg burde og gjerne vil, men jeg tåler da et økende treningsfokus og ørten joggetråder her likevel?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:51   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg tåler fint slanketråder. Jeg leser f.eks. aldri babytråder, gravidtåder og "se hvor søt barnet mitt er-tråder", men jeg tåler å se de på uleste innlegg likevel.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:29   #29
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan ikke trene noe særlig, selv om jeg burde og gjerne vil, men jeg tåler da et økende treningsfokus og ørten joggetråder her likevel?


Så flott for deg, da. Du er jo ellers ganske flink til å si fra hvis du er uenig i saker, så da burde vel dette gjelde for andre også?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:04   #30
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg bruker bare uleste meldinger jeg, og hopper glatt over uinteressante overskrifter, også de som kanskje egentlig burde irritere meg pga dårlig samvittighet, jfr joggetråder, treningstråder osv.

Jeg synes det er helt ok å ha flere tråder jeg. Jeg vil nemlig ikke melde meg inn i en generell slanketråd lenger, for det er vanskelig å motiveres til å gå ned 30+ kilo når du "henger sammen" med de som skal ned 2 kilo til sommeren. Så da synes jeg det er helt greit med flere tråder for ulike målgrupper, for da kan man enkelt velge hvilken som passer for den enkelte, eller bare droppe dem om man ikke ønsker å slanke seg.

Jeg føler at dette blir som å be Narvesen fjerne alle ukebladene i januar fordi man ikke har tenkt å gå ned i vekt akkurat da! Eller å be dem fjerne alle bladene før 17 mai med alle de fristende kakene når man selv er på slankern.

Jeg kan ikke se at dette er et problem så lenge trådene er plassert under et forum som jeg mener er riktig hvertfall.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:07   #31
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Problem schomblem.
Jeg er ihvertfall i den kategorien menneske som bruker uleste innlegg, har et småkomplisert forhold til kroppen min, ikke klarer slanke meg og får dårlig samvittighet hver gang en av disse 4-5 titlene har lyst opp hver gang jeg i dag har trykket uleste innlegg i dag.

Men klart; det er mitt problem.
Men man har jo lov til å si sin mening like fullt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:10   #32
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er litt enig med HI men er ikke for "selvsensur" av noe slag på FP. Vektnedgang er i aller høyeste grad helserelatert og bør få ligge der de ligger, synes jeg.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:17   #33
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg synes det er flott med slike tråder. Ser ikke helt hvorfor man skal bli sur av å se slike tråder.

Dette gjør meg litt oppgitt, faktisk. Kommentarer fra folk som ikke skjønner hvorfor andre reagerer på noe de selv ikke reagerer på. Come on!

Jeg ser poenget til HI, dette er et touchy tema det ikke er så morsomt å få smurt opp i trynet hele tiden. Jeg ser liksom ikke helt poenget med å lage ørti tråder om omtrent det samme, uten at jeg ble sur av det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:17   #34
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er og litt enig med HI, det er mange slanketråder her inne akkurat nå. Jeg selv skal ikke ned 500 gram så det er ikke det at de gir meg noen vanskelige følelser. Bare litt mye av en type tråd, akkurat nå. Men så tenker jeg at en del av de blir nok borte i løpet av kort tid, og de andre kan jeg selv la være og gå inn på hvis jeg ønsker det. Og hvis det kan hjelpe noen som virkelig trenger det fellesskapet for å gå ned i vekt, for å få det bedre med seg selv, er det en fin ting. Så leser jeg det jeg selv vil og dropper det andre. Enkelt penkelt.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:40   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg tenker at de trådene som har fleste interesserte per se nå, er de som befinner seg øverst, og det er bare sånn det er. Det er haugehvis med uinteressante tråder på dette forumet, tror jeg kanskje leser 1/10 av alle tråder som kommer opp på Uleste innlegg. Jeg lager da likevel ikke sutretråder om de jeg ikke leser.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 01:00   #36
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tenker at de trådene som har fleste interesserte per se nå, er de som befinner seg øverst, og det er bare sånn det er. Det er haugehvis med uinteressante tråder på dette forumet, tror jeg kanskje leser 1/10 av alle tråder som kommer opp på Uleste innlegg. Jeg lager da likevel ikke sutretråder om de jeg ikke leser.

Jeg gjentar meg selv, jeg laget denne tråden for å si min mening om antallet slanketråder på underforumet Helserelatert, og for å høre om andre kanskje også syntes det ble i overkant mange varianter over samme tema.
Jeg er selvfølgelig helt subjektiv, men jeg greier ikke på noen måte å lese at HI mitt fremstår som sutrete. Kan du kanskje fortelle meg hvorfor du oppfatter det slik?
Jeg forholder meg selvfølgelig til at forumdeltakerne har ulike meninger, men at flere av dere tillegger innlegget mitt sutring, hårsårhet, surhet og at jeg er vippet av pinnen klarer jeg ikke helt å svelge.
Jeg mener selv at jeg skrev et innlegg som holdt en nøytal og høflig tone, med mine synspunkter, men at det avstedkommer småfrekke innlegg fra folk med andre synspunkter enn meg.
Dere kan vel si hva dere mener uten å holde på slik?


Sist redigert av Nextlife : 25-06-11 kl 01:13. Årsak: tastefeil
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 04:12   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tenker at de trådene som har fleste interesserte per se nå, er de som befinner seg øverst, og det er bare sånn det er. Det er haugehvis med uinteressante tråder på dette forumet, tror jeg kanskje leser 1/10 av alle tråder som kommer opp på Uleste innlegg. Jeg lager da likevel ikke sutretråder om de jeg ikke leser.

Ærlig talt, det må da være lov å lufte noe her uten at man skal bli kalt sutrete. HI tar opp noe, på en ikkesutrete måte og stiller et spørsmål. Om ikke det er er greit, hva er da vitsen med et diskusjonsforum.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 08:23   #38
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Det er klart det er lov å lufte noe, og tonen var helt fin, jeg syns likevel temaet er av en sånn art at det er lett å tenke sutring (åh, andre gjør noe jeg ikke greier, det vil jeg ikke bli eksponert for)
Men jeg respekterer at det ikke var intensjonen. Når det gjelder mengden tråder er jo det svart på, så da er vel saken grei, og ingen trenger ha dårlig samvittighet for å være med i slankegruppene.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 08:27   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Kan du ikke bare lage andre tråder i helseforumet om det du helst vil diskutere der? :rema1000:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 08:42   #40
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det er klart det er lov å lufte noe, og tonen var helt fin, jeg syns likevel temaet er av en sånn art at det er lett å tenke sutring (åh, andre gjør noe jeg ikke greier, det vil jeg ikke bli eksponert for).

Ja, for de er jo heelt naturlig å tenke man ikke klarer det selv fordi man starter en tråd om det...

Jeg har også tenkt over det sammen som hi, men jeg kan love deg at det ikke er sutring over at jeg ikke klarer det selv, for jeg trenger ikke gå ned et eneste gram. Det jeg har fundert mer over er de forskjellige trådene, kan man ikke bare ha en?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no