Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

M2

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 09:50   #41
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

He he, er litt artig å se alle forventningene rundt M2. Og så ender det med en stor skuffelse. Det var ikke noe å trakte etter allikevel. Men klart jeg er nysgjerrig. Jeg er en nysgjerrig sjel.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 09:50   #42
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Kanskje det er på tide å sette opp kravene? Siden flere gir 8-10 poeng hver gang dem prikker? *lister meg ut før jeg blir mer upop blandt dem som ikke har kommet seg inn enda*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 09:56   #43
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Kanskje det er på tide å sette opp kravene? Siden flere gir 8-10 poeng hver gang dem prikker? *lister meg ut før jeg blir mer upop blandt dem som ikke har kommet seg inn enda*



Vel vel, det som skjer det skjer. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Men jeg blir jo litt nysgjerrig på hvorfor kravene bør settes opp? Det skal jo litt til å få 1000 poeng. Og det er ikke alle som klarer å skrive 1000 meldinger så fort heller. Og det er jo manuelt opptak, så jeg tenker jo at det ikke sikkert at alle kommer inn med en gang, selv om de har 1000 poeng og 1000 innlegg.

Men nå lurer jeg jo i alle fall på hva som er spesielt med M2 siden kravene bør økes.

Det er ikke mange jeg har fått prikk fra som gir 8-10 poeng. Ser jo at man må ganske høyt opp i poeng for å gi mere enn 1 poeng.

Får jeg ikke tilgang enda, så gråter jeg ikke. Trives her inne uansett og vil ikke sippe om jeg må vente noen poeng til.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:02   #44
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: M2

hvem er de manuelle opptakerne- les hvem skal jeg nå sende avkledde bilder til?
:mase:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:05   #45
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av era, her.

hvem er de manuelle opptakerne- les hvem skal jeg nå sende avkledde bilder til?
:mase:

Tenker det er årets julegave til deg fra Admin eller noe.. ergo; julaften åpner dørene seg for deg.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:06   #46
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Brenda, jeg fikk inntrykk av at du var inne. Men så var du ikke det likevel!

Det er vel ikke så spesielt. Bare litt deilig å ha en plass å skrive ting i fra seg uten å være redd for 3000 andre leser det man har skrevet.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:07   #47
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: M2

Brenda: Det er lite spesielt med M2, men det er et sted folk kan være mer personlig, i og med at det er færre medlemmer der. Pr d.d har ca 200 tilgang til M2.
Jeg regner med at Persian ønsker å øke inntakskravet pga at det etterhvert er mange som har tilgang til M2, og at det da kan bli vanskelig å dele så mye som man har behov for. (Men man har jo bloggene, da. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:08   #48
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Dessuten tror jeg at M2 var mer "spennende" før bloggene ble så flittig i bruk.

M2 var mest "spennende" den første tiden, slik det er med alt nytt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:14   #49
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Brenda: Det er lite spesielt med M2, men det er et sted folk kan være mer personlig, i og med at det er færre medlemmer der. Pr d.d har ca 200 tilgang til M2.
Jeg regner med at Persian ønsker å øke inntakskravet pga at det etterhvert er mange som har tilgang til M2, og at det da kan bli vanskelig å dele så mye som man har behov for. (Men man har jo bloggene, da. )

Jeg skjønner det veldig godt.

Om jeg ikke kommer med denne gangen, så er det ingen krise.

Jeg skjønner at det er lettere å være personlig på et sånn forum. Jeg hadde nok muligens vært det selv også. Om jeg vet at ikke veldig mange kan lese. Men så tenker jeg også at nett er nett. Sikker kan man aldri være på at ting kommer ut. Men litt tryggere er det jo på slike fora med krav til tilgang.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:16   #50
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Brenda, jeg fikk inntrykk av at du var inne. Men så var du ikke det likevel!

Det er vel ikke så spesielt. Bare litt deilig å ha en plass å skrive ting i fra seg uten å være redd for 3000 andre leser det man har skrevet.

Har klart å oppnå kravet til både meldinger og poeng og håpte jo på å få tilgang etterhvert.

Men ingen krise om kravene økes. Jeg venter tålmodig og forstår at tilgangskravene må endres etterhvert, eller allerede nå. Men inntrykket jeg har, er at det er ikke er voldsomt mange som prikker 8-10 poeng av gangen. Men noen er det nok.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:16   #51
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Kanskje det er på tide å sette opp kravene? Siden flere gir 8-10 poeng hver gang dem prikker? *lister meg ut før jeg blir mer upop blandt dem som ikke har kommet seg inn enda*

Men hva med dem som er inne og ikke oppnår de nye kravene, skal de kastes ut igjen da?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:19   #52
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Men hva med dem som er inne og ikke oppnår de nye kravene, skal de kastes ut igjen da?

Det tror jeg ikke vil skje. Det ville blitt veldig galt synes jeg. Dem som allerede har tilgang bør jo få lov til å ha tilgang. Dette bør jo gjelde for nye brukere.

Det er i alle fall min mening. Og det høres mest naturlig ut.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:21   #53
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Men hva med dem som er inne og ikke oppnår de nye kravene, skal de kastes ut igjen da?

Hehe nå må du ikke gjøre det så vanskelig da. Vi som har kommet inn, kom jo inn på de kravene som er. Og nye kravene må jo så klart gjelde nye medlemer. Men dette var kun et lite forslag.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:29   #54
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Bare litt nysgjerrig, Persian, mener du da at som f.eks, era og meg også bør vente med å få tilgang da, OM kravene endres nå? Selv om både meg meg og era har fått over 1000 poeng og 1000 meldinger?

Bare nysgjerrig på hvor du personlig mener grensen bør gå.

Eller mener du at det bør gjelde for dem som ikke har kommet opp i verken 1000 meldigner eller 1000 poeng?

Kan jo bli spennende å se hva Admin mener om dette og bestemmer seg for. Jeg venter spent.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:30   #55
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: M2

Jeg synes det tar lang nok tid å komme opp i nok prikker og poeng jeg.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:31   #56
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Brenda det spiller rett og slett ingen rolle hva jeg mener og ikke mener. Det er Admin som avgjører alt så uannset.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:32   #57
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Jeg synes det tar lang nok tid å komme opp i nok prikker og poeng jeg.

Det er det inntrykket jeg også har. Det skal litt til å få prikker her inne. Og det gjør forsåvidt ingenting, for da krever det jo at brukerene jobber litt for å si det sånn. Gir gode svar bl.a. Eller gjør inntrykk på andre måter. Men så er det også rom for å gi prikker uten mål og mening også har jeg skjønt.

Men selv om man er aktiv og gir gode, saklige svar, så er det ikke alltid like lett å få poeng.

Ikke ment som noe klaging egentlig fra min side, jeg synes prikkesystemet her inne er veldig ok. Jeg liker opplegget og er fornøyd slik som det er.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:33   #58
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Brenda det spiller rett og slett ingen rolle hva jeg mener og ikke mener. Det er Admin som avgjører alt så uannset.

Ja, jeg vet det. Jeg spør for mye.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:33   #59
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: M2

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Kanskje det er på tide å sette opp kravene? Siden flere gir 8-10 poeng hver gang dem prikker? *lister meg ut før jeg blir mer upop blandt dem som ikke har kommet seg inn enda*

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 10:39   #60
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: M2

Dobbelt- EEK!

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no