Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of thrones sesong 8

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-19, 07:40   #241
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg likte den igrunnen også. En del logiske brister (hvem er det Nights watch vokter dem mot nå f.eks.?), men Jon ble heldigvis ikke konge.

Tyrion sa jo det. Verden vil alltid trenge et hjem for bastards and broken men. Det er en slags fremmedlegion, der alle er like.

Og vi fikk altså til og med Azor Ahai!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 11:14   #242
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg er også fornøyd med slutten - altså ut fra premissene som ble lagt denne sesongen. Jeg er nok generelt skuffet med at alle kvinnene som ble undertrykt kom i maktposisjoner, og så ble de fleste revet ned igjen. Ingen hadde gjettet på Bran, vel?

En ting er sikkert. Denne slutten var bedre enn slutten på "Lost".

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 11:37   #243
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Synes du det? Sansa ble Queen of the North, Ser Brienne ble leader of the Kingsguard, Arya ble kaptein på egen skute?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 12:29   #244
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Eg kjenner at heile siste sesongen er nedtur, men at slutten tross alt er ok. Eg sakner den driven frå tidlegare, der vi får forståing for motiva bak både gode og onde handlinger. Eg syntest litt av det dukka opp igjen, då Tyrion befridde Jamie og då Varys begynte å gå ut med kven Jon var. Men i det store og heile synes eg at det som har vore styrken heile tida, at eg heile tida har vore usikker på kor sympatien min ligg, forsvann heilt i siste sesong. Folk slutta å vere komplekse, liksom.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 12:47   #245
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.


En ting er sikkert. Denne slutten var bedre enn slutten på "Lost".

Det var akkurat det jeg sa til mannen min. "At least I am not Lost-angry". :fortsatt drittsur ni år etterpå:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 13:03   #246
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg kjenner at heile siste sesongen er nedtur, men at slutten tross alt er ok. Eg sakner den driven frå tidlegare, der vi får forståing for motiva bak både gode og onde handlinger. Eg syntest litt av det dukka opp igjen, då Tyrion befridde Jamie og då Varys begynte å gå ut med kven Jon var. Men i det store og heile synes eg at det som har vore styrken heile tida, at eg heile tida har vore usikker på kor sympatien min ligg, forsvann heilt i siste sesong. Folk slutta å vere komplekse, liksom.

Men det er jo det som uttalt har endret seg etter de laget manus fra scratch - de har gått fra karakter-drevet historiefortelling til plot-drevet historiefortelling. Ellers tror jeg vi hadde hatt 2 sesonger til. På godt og vondt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 13:24   #247
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg er veldug spent på hvordan GRR Martin skal samle alle trådene i bøkene. På gidt er jo fortellingene hans et oppkomme av saktehistorier som gir rom for nydelig og sakte historiefortelling - men på vondt er det jo en stor utfordring å
samle alt dette og avslutte.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 13:49   #248
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg likte episoden jeg. Det var noen fine øyeblikk der. Tyrion som finner søsknene sine f.eks. Og Tyrion når han blir kongens hånd. Brienne som skriver om Jaime. Og Jon som dreper dronningen, og som blir med Hivju bak muren til slutt. Sansa styrer i nord og Arya går sine egne veier. Bran har aldri vært interessant for meg, men jeg lever godt med at han ble konge.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 15:05   #249
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det var akkurat det jeg sa til mannen min. "At least I am not Lost-angry". :fortsatt drittsur ni år etterpå:

DVD-boksen med siste sesong står fortsatt uåpnet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 15:59   #250
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg er veldug spent på hvordan GRR Martin skal samle alle trådene i bøkene. På gidt er jo fortellingene hans et oppkomme av saktehistorier som gir rom for nydelig og sakte historiefortelling - men på vondt er det jo en stor utfordring å
samle alt dette og avslutte.

Det tror jeg GRRM også synes.

Bare tenk på de trådene som ikke er med; the other Targaryen, Jaquen i Citadellet, lady Stoneheart - og alle profetiene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 22:24   #251
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg leste et utrag gjengitt fra bloggen hans i dag der det står om planene hans videre.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 00:14   #252
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jeg var helt OK fornøyd med siste episode, selv om jeg syntes epilogdelen var litt vel cheesy. Ikke minst da de kom trekkende med A Song of Ice and Fire!

Men jeg likte at det endte såpass pragmatisk (for det er vel det som er Martins beste håp om et sivilisert liv), og jeg syntes de brukte Jon til det eneste han kunne duge til.

Og Tyrion praktisk talt på tronen! Og et fint Small Council!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 07:13   #253
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Jojo, men det var en fin måte å peke nese til alle som trodde at Sam egentlig var GRRM og at det skulle ende med at han lukket boken. DET hadde vært cheesy.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 11:36   #254
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg likte den igrunnen også. En del logiske brister (hvem er det Nights watch vokter dem mot nå f.eks.?)

De siste ørten hundre årene har Nights' Watch selv ikke vært bevisst på noe annet oppdrag enn å vokte muren som en grense mot det usiviliserte høye nord; det behovet vil presumptivt fortsatt eksistere. (Selv om folk på begge sidene av muren for øyeblikket er nokså svekket og reduserte, og dessuten noenlunde vennlige.)

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 13:12   #255
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jojo, men det var en fin måte å peke nese til alle som trodde at Sam egentlig var GRRM og at det skulle ende med at han lukket boken. DET hadde vært cheesy.

I hvert fall enda mye mer cheesy.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 08:04   #256
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Det var en helt fin slutt, synes jeg. Hvis jeg bestemmer meg for å se de siste 3-4 episodene som en slags recap som forteller hvordan det hele gikk, i stedet for en historie som skulle begrunne og sannsynliggjøre de valgene folkene gjorde, så er det helt OK. Selve historien til hver enkelt av hovedpersonene er godt tenkt ut, og alle fikk akseptable slutter. (Det var ekstremt usannsynlig for meg at Grey Worm skulle la Jon leve når han oppdaget hva som hadde skjedd, og Tyrion også, forsåvidt, men i likhet med måten folk magisk forflyttet seg hit og dit i geografien, synes jeg det var greit at vi teleporterte noen uker inn i fremtiden uten å si noe om hvordan og hvorfor vi kom oss dit.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 08:08   #257
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Ja, det tenkte jeg også, men a) han lever jo ikke i et vakuum - han har fått press fra Davos og Sansa og alle rundt, kanskje til og med Tyrion og b) han har vel ikke tatt en selvstendig avgjørelse i sitt liv som ikke var basert på en stående ordre. Nå har han for første gang ingen kommandant. Han har jo en sterk æreskodeks i bunn, bare at den er forvridd?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 08:34   #258
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det tenkte jeg også, men a) han lever jo ikke i et vakuum - han har fått press fra Davos og Sansa og alle rundt, kanskje til og med Tyrion og b) han har vel ikke tatt en selvstendig avgjørelse i sitt liv som ikke var basert på en stående ordre. Nå har han for første gang ingen kommandant. Han har jo en sterk æreskodeks i bunn, bare at den er forvridd?

Ja, jeg tenkte på umiddelbart, altså idet han oppdaget at Dany var død og Jon hadde drept henne. Ikke etter at Sansa og gjengen hadde kommet. (Og jeg tror ikke han hadde hørt så veldig på Tyrion i den situasjonen; Tyrion satt jo i en celle og ventet på å bli henrettet selv.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 08:52   #259
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var en helt fin slutt, synes jeg. Hvis jeg bestemmer meg for å se de siste 3-4 episodene som en slags recap som forteller hvordan det hele gikk, i stedet for en historie som skulle begrunne og sannsynliggjøre de valgene folkene gjorde, så er det helt OK.

Spot on. Det er jo selvsagt ikke greit, men når Benioff og Weiss tydeligvis ikke greier bedre på egen hånd, så.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-19, 09:47   #260
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of thrones sesong 8

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, jeg tenkte på umiddelbart, altså idet han oppdaget at Dany var død og Jon hadde drept henne. Ikke etter at Sansa og gjengen hadde kommet. (Og jeg tror ikke han hadde hørt så veldig på Tyrion i den situasjonen; Tyrion satt jo i en celle og ventet på å bli henrettet selv.)

Ja, men jeg tenker at alle har påpekt helt umiddelbart det Tyrion sa (og virket som han hadde gjentatt mange ganger) - “this is not your decision to make”.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no