Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva ser man etter? Trenger ny datamaskin

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-19, 21:56   #1
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Hva ser man etter? Trenger ny datamaskin

Etter flere år med kun surfing på mobiltelefon, må jeg krype til korset, og kjøpe en datamaskin. Og jeg er virkelig blank på området. Hva ser man etter??? Hva vil man ha??? Jeg trenger dataen kun til bildebehandling. Og litt surfing, kanskje.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 23:27   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser man etter? Trenger ny data

Kanskje en chromebook er tingen? Da er alt i skyen.

Jeg bruker kun jobb-pcn selv, men har et backup-program, Jottacloud som lagrer alle bildene på telefonen min i skyen, og så kan jeg fikse dem via Jottacloud på jobb-pcn. Kunne det vært noe?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-19, 23:38   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser man etter? Trenger ny data

Jeg er en sucker for testene til Tek.no, og i ditt tilfelle, hvor det bare er vanlig, variert pc-bruk du er ute etter, ville jeg tatt en titt på den årlige testen for student-pc-er, hvor de setter pcer til fornuftig pris opp mot hverandre:

https://www.tek.no/artikler/samletes...-kroner/442451

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 00:56   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser man etter? Trenger ny data

Er det ny datamaskin du trenger? Får litt spader av at du kaller det data - data er jo innholdet på datamaskinen, f.eks dokumenter og programmer.

Du vil ha bærbar? Hva med denne?
Den har litt lagringsplass til bilder.

Denne er noe billigere, men også grei til din beskrivelse.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-19, 06:03   #5
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser man etter? Trenger ny data

Safran, bærbar datamaskin, ja. Ikke meningen å gi noen nervøse rykninger.

Mange gode tips her, tusen takk!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no