Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Roaccutane

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 00:14   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roaccutane

Ja, da skal jeg igang med kur. Har alltid vært plaget med kviser, men nå er jeg fader rullan meg snart 30 år, og ser ut som en hormonell fjortis enda.

Orker ikke vise dere bilder fra slik jeg er nå, men de finnes, og dere skal få se når jeg er blitt bedre.

For de som ikke vet hva Roaccutane er:
http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1493174.html

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 00:28   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Du har min fulle medfølelse. Etter jeg fikk satt inn hormonspiral har kvisene kommet. Maange småi ansiktet, halsen, brystet, overarmene og ryggen. På tirsdag har den vært i i 6 mnd. På tirsdag skal den ut!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 07:51   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Du har min fulle medfølelse. Etter jeg fikk satt inn hormonspiral har kvisene kommet. Maange småi ansiktet, halsen, brystet, overarmene og ryggen. På tirsdag har den vært i i 6 mnd. På tirsdag skal den ut!

Jeg måtte fort ut med min også. Det gikk bare ikke.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 11:22   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Du har min fulle medfølelse. Etter jeg fikk satt inn hormonspiral har kvisene kommet. Maange småi ansiktet, halsen, brystet, overarmene og ryggen. På tirsdag har den vært i i 6 mnd. På tirsdag skal den ut!

Jeg får også kviser av hormonspiralen, men det virker som om det går i perioder. Rett før sommeren så jeg ikke ut på ryggen og kunne ikke gå i singlet omtrent. Så bedret det seg i sommer, men nå ser det ut til å bli verre igjen. Tror jeg må få fjernet min også, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke istedet.

Myrsnipa: jeg føler virkelig med deg, og de bivirkningene så jo ikke bare, bare ut heller. Har du brukt Roaccutane tidligere?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no