Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Paradise Hotel

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-10, 17:31   #41
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har aldri sett en hel episode, og skjønner rett og slett ikke konseptet. Dumme, stygge mennesker som kliner og griner i Mexico?

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 17:33   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Også blir man stemt ut for å være stygg/dum/klinete/grinete? Mens de tror de er schmarte og "spiller spillet?" Jeg tror jeg hadde strøket Glitterbarnet fra testamentet om han meldte seg på noe sånt tull.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:08   #43
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paradise Hotel

Pernille som var dem første til å bli sendt hjem i årets sesong, ble tilbudt 50 000 i cash av foreldrene sine om hun ble hjemme.

Men neida. Hun skulle dra. Drakk seg kanon dritings og hadde sex første kvelden. Hun var vel der i to dager før hun ble stemt hjem. Sikkert verdt 50 000

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:28   #44
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Hva er konseptet egentlig? De skal hore, drikke, og drite seg ut? Også er det en vinner til slutt?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 19:37   #45
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

De skal hore, drikke, være fulle, drite seg ut og finne en partner å holde sammen med så står de to igjen som vinnere til sist. Tror jeg da

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 19:44   #46
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Hva er konseptet egentlig? De skal hore, drikke, og drite seg ut? Også er det en vinner til slutt?


Og tro de er veldig flinke til å spille "spillet" knegg:

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 19:45   #47
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Også blir man stemt ut for å være stygg/dum/klinete/grinete? Mens de tror de er schmarte og "spiller spillet?" Jeg tror jeg hadde strøket Glitterbarnet fra testamentet om han meldte seg på noe sånt tull.

Det hadde jeg gjort med mine to også, så jeg ser i smug

  Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 21:59   #48
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Hva er konseptet egentlig? De skal hore, drikke, og drite seg ut? Også er det en vinner til slutt?

Oh yes. That´s it faktisk. Det er som en lang, second russetid i bikini

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 10:22   #49
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Usj nei ser ikke på denne serien, hva er greia med å se på noen som "har seg" med flest mulig?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 23:05   #50
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Nei, jeg ser ikke på, og er litt sur fordi tv3 har kuttet ut ncis og ncis Los Angeles som jeg så på for å sende dette mølet.



Noen som vet når det rælet der er ferdig?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 23:35   #51
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

De har hatt påskeferie denne uka, så nå begynner de på igjen. Ferdig til rundt mai en gang kanskje?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:14   #52
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradise Hotel

Lord. Så i går og kjenner jeg himler litt av jentene som "har fått følelser" for noen og forventer at det skal bli tatt hensyn til. Har man meldt seg på noe sånt så tror jeg det er svært få som satser på å finne "mannen/kvinnen i sitt liv" der inne. Blir man droppet fordi man ikke vil ha sex, så får man kanskje innse at følelsene ikke stikker så dypt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:17   #53
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Ja, vil tro det. Pinlig å si det, men halv ti er dagens høyepunkt for meg for tiden Men sånn er det, man får det ikke mer gøy enn man gjør det til selv

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no