Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisør - Jojo and friends

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-11, 21:22   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frisør - Jojo and friends

Noen som kjenner til frisørsalongen (kjeden?) Jojo and Friends? Fikk melding av frisøren min (som jeg har brukt i årevis og er veldig fornøyd med) at hun har begynt der. Når jeg googler ser jeg at Tone Damli har blitt stylet der, og jeg får inntrykk av at det er en overpriset kjendissalong. Noe jeg ikke er spesielt interessert i, samtidig som jeg gjerne vil fortsette hos hun som Forstår Håret Mitt.

Noen med erfaringer derfra?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 21:27   #2
Netti
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 3
Netti har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Frisør - Jojo and friends

Jeg har vært der 1 gang og var veldig fornøyd. Jeg husker jeg ble positivt overrasket når jeg skulle betale for det var mye billigere enn jeg trodde det kom til å bli. Behagelig interiør og avslappet stemning.

Men du kommer jo til å følge frisøren din og da har det ikke så mye å si hvilken frisørsalong hun/han jobber i egentlig. Jeg tror det var en kjendis eller to når jeg var der men det bryr jeg meg ikke så mye om. Den ligger jo i et strøk der det bor mange kjendiser så det er ikke så unaturlig.

Jeg ville definitivt gitt det en sjanse om jeg var deg.

Netti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 21:37   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør - Jojo and friends

Jeg tenker vel egentlig mest på prisen, om det blir mye dyrere. Men om du ble positivt overrasket er jo det fint. Om det er en kjendis eller to der, vil jo det bare gjøre at jeg føler meg enda mer hjemme.

Takk for svar! (Og velkommen hit, ser det er første innlegget ditt)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no