Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 12:52   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Farge øyevipper - gi meg kunnskap

I fjor mistet jeg øyevipper og bryn pga cellegift. De var ikke veldig mørke før jeg mistet og nå etter jeg fikk de tilbake så er de fargeløse. Trodde lenge at jeg ikke hadde fått vippene tilbake, men de er der, bare usynlige.

Nå kunne jeg tenkt meg å fått disse farget permanent. Går det an og hvor lenge vil det vare og hva koster det vanligvis?`

Jeg får svie i øynene av mascara så det er uaktuelt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:54   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Det koster et par hundrelapper for vipper og bryn og varer opp til 6 uker. Det svidde veldig på øynene da jeg gjorde det, men gikk raskt over.

Kolokrem kan visst også brukes på egenhånd, det bruker jeg på bryn.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:54   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Det holder ikke så lenge, i alle fall ikke på meg. Du kan event. vurdere å tatovere langs vippene. Tror at Estrella har gjort det.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:55   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

På meg varer farging av vipper lengre enn bryn. Fargen har i alle fall sittet i seks uker.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:57   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Man skal unngå øyensminkefjerner, det tar vekk fargen tidligere. Nå HAR jeg mørke vipper, det hjalp ikke på mitt problem (mengde og lengde) så jeg har bare en gangs erfaring og kommer ikke til å gjøre det igjen.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 14:11   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Jeg bruker en sånn rosa pakke som selges på vita og h&m og slike steder. Koster ikke så mye.

Bruker den både på bryn og vipper, når jeg husker på å gjøre det eller skal bade mye. Jeg har prøvd å farge vippene i salong, men fikk akutt klaustrofobi, så det skjer nok ikke igjen..

Det er veldig enkelt å farge hjemme, det følger med en "mascara" kost som gjør påføringen enkel. Men som andre sier, så veldig permanent er ikke fargen, 1-2 måneder, tenker jeg.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 15:36   #7
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Takk for svar.

Jeg har prøvd å gjøre dette selv, men har vanskelig for å påføre uten at jeg får svarte øyelokk osv. Bare klin ble det. Trodde at det fantes noe som varte lenger enn 4-6 uker. Syns det blir dyrt å gjøre det hvis det ikke varer lenger. Jeg får nok bare la det være som det er og fortsette å misunne de som har mer synlige øyer. Jeg får la mine tindrende blå øyer lyse ha ha....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 16:20   #8
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Jeg farger hos ei fantastisk koselig dame på Strømmen, prøver å gjøre det ca hver 5. uke for da føler jeg meg mest vel selv.
Koster vel rundt 300,- hver gang, litt avhengig av om jeg farger og evt vokser bryn samtidig. Virkelig verdt det syns jeg altså, for jeg tåler ikke mascara og føler meg utrolig bleik og kjip uten farge på vippene.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 21:13   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Takk for svar.

Jeg har prøvd å gjøre dette selv, men har vanskelig for å påføre uten at jeg får svarte øyelokk osv. Bare klin ble det. Trodde at det fantes noe som varte lenger enn 4-6 uker. Syns det blir dyrt å gjøre det hvis det ikke varer lenger. Jeg får nok bare la det være som det er og fortsette å misunne de som har mer synlige øyer. Jeg får la mine tindrende blå øyer lyse ha ha....

Ok, jeg dropper de derre papirtingene som skal klistres et eller annet sted, altså. Blander bare guffa etter bruksanvisningen og kliner på øyevippene med mascarakosten, så mye jeg får til. Veldig enkelt, og resultatet blir ihvertfall bedre enn utgangspunktet

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:10   #10
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Ok, jeg dropper de derre papirtingene som skal klistres et eller annet sted, altså. Blander bare guffa etter bruksanvisningen og kliner på øyevippene med mascarakosten, så mye jeg får til. Veldig enkelt, og resultatet blir ihvertfall bedre enn utgangspunktet

Det er det jeg har gjort og da kliner det seg til på øyenvippene. Bør nok gjøre som blir nevnt her. Smøre på med noe "fett". Usj...jeg skulle helst bare fått det på liksom uten så mye styr he he...... :lat:

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 17:29   #11
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Det er det jeg har gjort og da kliner det seg til på øyenvippene. Bør nok gjøre som blir nevnt her. Smøre på med noe "fett". Usj...jeg skulle helst bare fått det på liksom uten så mye styr he he...... :lat:

Gjør det noe om det blir klin på øyevippene, da? Jeg tenker nå at farge er farge uansett hvor klumpete den er.. Kommer det noe på øyelokk eller under, tar jeg det bort med en q-tip.

Det gjør jeg også hvis klumpen truer med å falle ned i øet. Hihi, ikke helt ekspert på det her jeg heller, men det funker!

Jeg prøvde dog den der som skal blandes rett på øyevippene, gul pakke, er det colokrem? Det fikk jeg ikke til i det hele tatt, gitt.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:44   #12
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge øyevipper - gi meg kunnskap

Svarte flekker på øyelokk er ikke pent, syns jeg. Jeg slet med å få vekk de svarte prikkene. Det ble bare klin.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
farge, øyebryn, øyevipper


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no