Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-07, 22:47   #21
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Jeg hadde nok stått over hele turen......!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 07:15   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Slik som det blåser her hadde jeg som aldri blir sjøsyk holdt meg hjemme.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 07:59   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

I Oslo har vinden løyet betraktelig siste to timer, men ikke ti ville hester hadde fått meg ombord på noen båt i dette været.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 08:36   #24
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Tror nok kanskje båtene blir innstilit inntil videre i dette været. Jeg hadde i alle fall ikke reist ut nå, man blåser jo overende.

Det er meldt at det skal løye av litt uttover dagen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 12:24   #25
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Det er drittvær ute i Nordsjøen hvertfall! Ekofisk har blitt evakuert og dermed kommer ikke min mann hjem igjen nå for nå finnes det ikke flere ledige helikopter der ute.

Det skal bli 15 meter med bølger.Jeg ville ikke ha reist med 15 meter bølger.

Men det er nå ikke sikkert at det kommer til å bli like mye sjø den veien da. God tur! :P

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 12:37   #26
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Azi.. Stenaline går i Skagerak og Kattegat. Værmeldingene for ettermiddag og kveld ligger på ca 4-5 m. bølger og mindre når man kommer inn i Kattegat.

Ute ved Ekofisk er forholdene helt annerledes.

Vi får håpe på det..

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 22:17   #27
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Vi har nå kommet hjem og vi hadde en veldig fin tur. Vi ringte på forhånd og fikk beskjed om at båten hadde snudd natten før på grunn av dårlig vær. men at været skulle bedres veldig.
Har ikke hatt noe ubehag på turen, det var bare noen etterdønninger etter stormen som hadde vært. Men jeg tok en tablett før vi reiste fra Oslo.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 22:29   #28
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Det var bra!

  Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 22:34   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Danmarkstur i morgen, spådd dårlig vær

Color Festival var 3,5 timer forsinket fra Oslo i går, men de hadde ringt og gitt beskjed da så vi ventet bare med å reise ned.

Det var knapt nok bølger og det lille som var vugget oss bare forsiktig i søvn.
Båten gasset på litt mer en vanlig da, for vi var i Danmark til vanlig tid i dag morres.
Jeg fikk kjøpt ulltøy til minsten også. 80 kr pr del og det var ikke tilbud engang.............

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no