Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-12, 09:15   #21
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Dra til legevakta å få sjekket. Alle fastleger skal vel ha en vikar? Eller så må en jo få bruke legevakta selv om det ikke er så akutt. .


Jepp. Og hvis det er mangel på vikar kan man klage til kommuneoverlegen som oftest er den som sitter med ansvaret for fastlegene.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 09:17   #22
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Håper du finner ut av om det var kyssesyken eller ikke.

Jeg har hatt to kjærester som fikk dette, og min erfaring er at man kan bli veldig dårlig. Første kjæreste var 17 år, fikk ekstremt vondt i halsen i kombinasjon med feber, influensasymptomer, hodepine. Han hadde problemer med å drikke og spise, raste ned i vekt og var i dårlig form noen uker etter sykdommen.

Kjæreste nr. 2 oppdaget at han var syk pga en forstørret lymfeknute i lysken. Vi ble vettskremte begge to, heldigvis var det ikke kreft. Han var vel omtren 26 år når dette skjedde, ble ikke så syk som min første kjæreste, og sykdomsforløpet lignet ikke. Mener han kom seg til hektene raskt. Poenget mitt er at dette kan altså opptre ganske ulikt, verdt å få sjekket ut med å ta en prøve. Jeg har tydeligvis hatt det en eller annen gang - jeg ble i alle fall ikke smittet av noen av kjærestene mine.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:41   #23
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

En jeg kjenner som har kyssesyken har vært sykemeldt i 1,5 år nå.. Hun klarer rett og slett ikke fungere på jobb, hun er ekstremt hardt rammet, og har vært inn og ut av sykehus flere ganger. Hun er 36 år. Når hun tror hun er bra, får hun alltid tilbakefall.. må være grusomt

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 11:02   #24
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Jeg fikk kyssesyken da jeg var 40.
Jeg hadde utrolig vondt i halsen i en ukes tid, det var så tett at jeg måtte sitte å sove, hvis ikke fikk jeg ikke puste.
Jeg ble sykemeldt en uke. (Slutten av oktober.) Var slett ikke frisk nok til å begynne på jobb igjen etterpå, men hvordan er det ikke liksom? Etter å ha hanglet frem til nyttår, (ble syk med ny halsbetennelse i julen) gikk jeg delvis sykemeldt frem til april. Jeg fikk/klarte ikke trene, og var trett lenge, og hadde lite energi.
Håper du kommer deg fort, men lytt til kroppen din, ikke press deg.

God bedring.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 11:08   #25
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Eg hadde kyssesyke då eg var 27. Eg hadde forstørra lymfekjertler i to dagar (klinkekuler på halsen), så eg dro til legen. Trur ikkje han tok kyssesyke-testane som er beskrive lenger opp her, men leververdiane var høge og eg sjekka dei igjen annakvar veke. Etter ein månad var dei normale. Eg var "dausjuk" (orka ingenting) ei veke, men deretter kom eg meg veldig fort og gjorde alt eg pleide (eg trente ikkje på den tida, så det gjenopptok eg heller ikkje for tidleg.)

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 12:21   #26
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

God bedring! Jeg hadde kyssesyken når jeg begynte i 3. gym (18 år), og holdt på å miste et år på skolen grunnet det. Men jeg ble bare dårligere og dårligere og måtte legges inn på Ullevål for å få væske intravenøst. Lå der nesten to uker. Husker at alle lymfekjertler hovent opp, så jeg så ut som en ballong i ansiktet og halsen. Det var en veldig lang periode før de fant ut av det, og da var jeg som du beskrev med halsvondt og helt utmattet. På en slik måte at jeg sovnet ved middagsbordet o.l. Mener at et av problemene med denne sykdommen er at det ikke er så mye medisiner å få for det? Bare hvile og nok drikke.

Fikk deretter omtrent ikke lov å ha gym eller noe, og det husker jeg som verst, for jeg trente både sykling og basket. Mye av det jeg drev med var bare trening på fritiden.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 12:31   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Jeg hadde det som fjortenåring og var ordentlig syk i to uker med høy feber, veldig vondt i halsen, influensasymptomer. Måtte ta det med ro og ikke ha gym, fysiske aktiviteter i 6 mnd etterpå og ikke alkohol. De tok etterprøver av milt og lever, min milt var ganske forstørret i begynnelsen.
Det jeg har hørt, men ikke vet om stemmer, er at immunforsvaret kan bli svekket for resten av livet?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 16:30   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Jeg fikk det da jeg var 14 år, og var svært syk med halsbetennelser i fleng og det angrep milten. Fikk ikke ha puls over 100 på minst 6 mnd. Ble aldri frisk igjen etter kyssesyken desverre, da det utløste kronisk sykdom for min del.

Kom deg til lege/legevakt/privat legesenter for å få sjekket ut om du har kyssesyken. Har du det så er det visse forhåndsregler du må ta

Riktig god bedring!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 19:22   #29
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Jeg har hatt det uten å vite det - fant antistoffer da jeg ble gravid, tror jeg det var. Jeg tror imidlertid jeg vet når det var. Jeg hanglet og var småsjuk med influensalignende symptomer noen måneder da jeg var student, og jeg husker jeg hadde hovne lymfekjertler og at legen ville ta prøver av dem hvis det ikke roa seg. Det gikk over av seg selv til slutt, men jeg tenker med gru på hvor mye paracet jeg spiste og på det ikke ubetydelige inntaket av alkohol jeg hadde på den tida.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 19:32   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Federer fikk ødelagt 2008-sesongen pga dette. Han vant wimbledon og roland garros i 2009. :deltar:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 19:10   #31
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Huff her var det litt skummelt å lese men takk for alle svar. Har fått beskjed om at jeg bare kan møte opp på legesenteret i morgen for å bli testet mot kyssesyken.

Legen min er på ferie, første time tilgjenglig for å se vikarlege var om 2 uker.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 20:14   #32
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Det kan jo gå helt fint også. Jeg hadde kyssesyken for fem år siden. Var ganske dårlig noen dager, men etter et par uker var det egentlig ganske greit. Tror det tok seks uker før leverprøvene var normale.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 09:54   #33
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Jammen var det mononukleose. Fikk kranglet meg til en prøve forrige uke som det tok 8 dager å få svar på.

Jaja da vet jeg da i det minste hva det er jeg går å sliter med. Det var 2 pinsedag jeg ble veldig syk og jeg har fortsatt så vondt i halsen at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, særlig på kveldene.

Synes det er vanskelig å vurdere hvor mye jeg skal og ikke bør gjøre da man jo skal ta visse hensyn. Jeg prøvde å svømme i helga men klarte kanskje bare 20 meter før jeg fikk blodsmak i munnen. Jeg bilr også helt satt ut av små ting som å gå opp flere sett med trapper. Men slike småting er vel ikke "farlige"?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 09:57   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Pass på deg selv nå.
Aktiviteter som gir blodsmak i munnen er ikke bra? Ble det tatt leverprøver? Det erjo milt og lever man skal være obs på ved mono.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 10:11   #35
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Gjør minst mulig du, så kroppen får krefter til å ta knekken på sykdommen. God bedring!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 12:22   #36
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Du skal vel ikke trene? Men en gåtur i rolig tempo vil jeg tro er helt ok, så sant du ikke blir veldig sliten. Fikk du ingen råd av legen? Det er uansett viktig at du lytter til kroppen nå. Lar den styre hva du bør gjøre og ikke. Presser du deg nå kan du komme til å slite unødvendig lenge med sykdom. Slik er det dessverre med mononukleose.

God bedring

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 13:34   #37
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Ta det veldig rolig!

Jeg var skikkelig dårlig et par-tre uker da jeg fikk det. Sengeliggende med feber og kjempestore lymfekjertler på halsen. Aldri vært så syk, jeg.

Jeg kjente at det stakk nede på venstre side av magen bare jeg prøvde å gå litt fort, i mange måneder etter at jeg erklærte meg selv frisk. Våget ikke å trene noe hardere enn rolige gåturer. Usikker på om det var milten jeg kjente, men kroppen var definitivt ikke i gjenge på en lang stund.

Så bare ta det med ro og la kroppen blir helt frisk før du utsetter den for noen unødvendige påkjenninger. God bedring! :Klemme:

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 13:53   #38
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Så flott at du fikk tatt prøver, og fikk svar på hva det var! (sev om det sikekrt er kjedelig å vente at du blir kvitt det.)

Jeg har hørt (av endokrinolog) at virus-kyssesyken kan forårsake rot i stoffskfiteverdier (klusse med hormonbalansen) sånna t det kan se ut som lavt stoffskifte, og hvis det da ikke oppdages at det er kyssesyken kan man altså bli satt på lavt stoffskiftemedisiner feilaktig.
:vidtgående skremselspropaganda:

God bedring!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 17:07   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Jeg hadde det også i voksen alder og var sliten leeeenge. Jeg fikk i alle fall beskjed om at jeg ikke skulle trene hardt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 17:40   #40
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kyssesyke (mononukleose) i voksen alder

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Pass på deg selv nå.
Aktiviteter som gir blodsmak i munnen er ikke bra? Ble det tatt leverprøver? Det erjo milt og lever man skal være obs på ved mono.

Takk for det.

Har ikke tatt noen leverprøver nei, kun den blodprøven som påviste Epstein Barr viruset. Hun klemte jo litt på magen min og det gjorde forferdelig vondt når hun klemte men ellers må jeg jo si at jeg ikke har slitt magevondt. Det var visstnok et godt tegn.

Ellers var rådet bare å lytte på kroppen og ta det med ro. Hun kunne ikke gi noe mot smertene i halsen, sa det bare må gå over av seg selv. Jeg spurte hvor lenge disse kunne vedvare (jeg er jo i sjette sykdomsuke nå) og det kunne hun heller ikke svare på. Men slik er det vel, sykdomsforløpet er helt forskjellige fra en person til en annen og ut fra det jeg leser her er det mange som kan være syke lenge så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

Takk igjen for nyttig info og erfaringer!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no