Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vem är Veronica? - om nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-13, 12:41   #41
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes også artikkelen var veldig interessant, selv om den ikke svarer på alle spørsmål, og i hvert fall ikke det viktigste; HVORFOR?

Ja, det lurer jeg også på. Etter at trollet har sprukket og alt er kommet frem i lyset. Hva driver folk til å dikte opp sånne historier, hva får de ut av det? Du har jo av og til åpenbare grunner som at de får penger/gaver som blir samlet inn o.l., men veldig ofte har de jo ikke fått noe annet enn litt oppmerksomhet fra fremmede mennesker.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 12:42   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Husker Milla godt ja, det var i den tiden jeg var aktiv på KG (pføy), og jeg er fremdeles flau over at jeg aldri skjønte hun var et troll før alt kom ut. Hadde ikke de samme antennene i den tiden, jeg var Ung&Naiv. Tror det var i 2002-2003 eller noe sånt?
Husker selvsagt greiene her inne og, hadde jo litt kontakt med henne selv men involverte meg heldigvis ikke så voldsomt mye.
Jeg er fryktelig dårlig på å merke sånt noe altså, med mindre historiene er helt hinsides all fornuft. Har jo fått noen vibber av og til, men involverer meg sjelden så mye at jeg trenger å bry meg. Det samme gjelder forresten i RL, feks. på jobber jeg har hatt. Når noen kolleger feks sier at det er blitt så dårlig stemning/miljø på jobb, sitter jeg bare der og "hæ"? Jeg tror jeg lever i min egen rosa verden der noen må riste meg for at jeg skal se sånt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 12:47   #43
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Når noen kolleger feks sier at det er blitt så dårlig stemning/miljø på jobb, sitter jeg bare der og "hæ"? Jeg tror jeg lever i min egen rosa verden der noen må riste meg for at jeg skal se sånt.


Der har du meg også. "Merket du ikke at xxx så surt på yyy i lunsjen i går...?" sånne ting går meg fullstendig hus forbi.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 12:48   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

For noen nettroll er det nok et sykt oppmerksomhetsbehov som ligger til grunn, og jeg vil nok tro at mammaforum er ganske yndede mål for slike. Der sitter det masse folk, fulle av hormoner som levende kan forestille seg hvor grusomt det vil være å miste et barn eller en kjæreste. Også feeder trollet på omtanken og oppmerksomheten. Av og til kan det sikkert være sjalusi over at andre får mye oppmerksomhet som trigger det.

Da jeg gikk på videregående så hadde jeg en person i klassen som hele tiden fikk sykdommene andre i klassen nettopp hadde hatt. Fikk noen kyssesyke, fikk hun det rett etterpå. Fikk noen magesår gikk det ikke lenge før hun hadde det også. Og det er jo egentlig ganske trist at noen ikke føler at deres egne historier er nok.

Men denne Veronica syns jeg er litt mer i Millie Emmerdale-bagen, det er interessant, men ikke direkte skadelig for noen. Det jeg syns er ekstra fascinerende er hva er den lille nyansen som både får en interessert, og kanskje litt skeptisk?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 12:53   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Jeg tenker at de jentene (det var ofte jenter, var det ikke det?) som begynte å hyperventilere eller strigråte hvis de ikke fikk nok oppmerksomhet på fest, fikk mystiske sykdommer hele tiden, men som like raskt ble friske igjen, ble misbrukt av onkelen rett etter en artikkel om incest i avisen, men ikke var misbrukt likevel da helsesøster ble koblet på saken osv, er dagens nettroll på forumene rundt omkring. På åtti-og nittitallet syntes jeg de var patetiske og irriterende, på forum får jeg det som regel ikke med meg. Uansett er jeg ikke så veldig interessert å finne ut hva som driver dem, merker jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 12:56   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Jeg har ingen problemer med å se for meg hva som får noen til å bli nettroll ala Veronica eller denne Mille som det jo fortsatt går gjetord om.

Det blir vel litt som det som får folk til å skrive fiksjon og gi ut bøker - det interessante i å dikte opp situasjoner og problemstillinger og relasjoner. Og når man i tillegg gjør det på forum trenger man jo ikke skrive en hel bok og vente på litteraturkritikerne og leserresponsen før man ser hvordan publikum responderer på historiene, så jeg gjetter på at de mer kunstferdige trollene er utålmodige forfattere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 13:24   #47
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Nettroll i gamle dager skrev "Min historie" i familieukebladene, skikkelig tårevåte historier.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 14:31   #48
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Hadde ikke vi ett troll med sykt barn på sykehus eller noe i den duren her engang i tiden? Mener å huske noe slikt? :småsenil:

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 14:39   #49
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Også har det sikkert vert mange troll Rundtom som jeg ikke har fått med meg. Jeg lever også litt i en slik rosa verden.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 14:49   #50
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Greia med Milla/Minnie/hva-hun-nå-kalte-seg-etterhvert var vel at hun fenget ganske mange både med skrivestil og historier, og at hun dukket opp på et tidspunkt hvor de aller fleste var ganske ferske i forumverden. Hun fikk vel også en del sypati for den tragiske historien om forloveden (eller var det mannen?), men ikke så mye mer enn det, hvis jeg husker feil. Og så ble folk skrekkelig sinte på henne, når det viste seg at det rosa designede fantasiuniverset hennes som liksminker (?) bare var oppspinn.

Det er nesten pussig å se hvor mange her inn som tydeligvis startet forumkarrieren sin på KG (meg inkludert, hvis man ikke teller IRC).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 14:56   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Herregud, stemmer det var det som var jobben hennes, ja!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 14:56   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Liksminker?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 15:13   #53
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Herregud, stemmer det var det som var jobben hennes, ja!

Familien hadde drevet et begravelsesbyrå tror jeg?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 15:19   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Troll som kommer inn med sære meninger for å skape liv i diskusjoner, kan være morsomme. (Og jeg skal tilstå jeg trollet litt in real life, da jeg diskuterte politikk med min 17 år gamle nevø fra Den Ytterste Røde Fløy i helga. Åh, hvor gøy han hisset seg opp da tante erklærte at jeg fint kunne stemt Høyre ved stortingsvalget. ) Så, akkurat slik trolling, anser jeg som relativt harmløst, det blir litt som å lese kommentarfeltet til Dagblader og VG.

Trolling som griper inn i andres liv, syns jeg er trist og vanskelig. Jeg har selv "blitt utsatt for" et troll på dette viset (fra et annet forum). Kort fortalt var dette ei dame som "også hadde et barn med spesielle behov." Vi var, trodde jeg, til støtte og hjelp for hverandre når det trengtes. Og, i all rettferdighetens navn, hun var ei varm, hyggelig og forståelsesfull dame, og var veldig støtte de overfor meg da det sto på som verst med Lillemann - hun besøkte oss blant annet på Rikshospitalet.

For min del, gjorde det meg bare trist da hun ble avslørt som en løgner - trist på hennes vegne. Jeg tror det må ligge psykiske og vonde ting bak, i bunn og grunn, når man ser seg nødt til å dikte opp et alvorlig sykt barn for å få varme og omtanke fra fremmede mennesker.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 15:22   #55
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Troll som kommer inn med sære meninger for å skape liv i diskusjoner, kan være morsomme. (Og jeg skal tilstå jeg trollet litt in real life, da jeg diskuterte politikk med min 17 år gamle nevø fra Den Ytterste Røde Fløy i helga. Åh, hvor gøy han hisset seg opp da tante erklærte at jeg fint kunne stemt Høyre ved stortingsvalget. ) Så, akkurat slik trolling, anser jeg som relativt harmløst, det blir litt som å lese kommentarfeltet til Dagblader og VG.

Trolling som griper inn i andres liv, syns jeg er trist og vanskelig. Jeg har selv "blitt utsatt for" et troll på dette viset (fra et annet forum). Kort fortalt var dette ei dame som "også hadde et barn med spesielle behov." Vi var, trodde jeg, til støtte og hjelp for hverandre når det trengtes. Og, i all rettferdighetens navn, hun var ei varm, hyggelig og forståelsesfull dame, og var veldig støtte de overfor meg da det sto på som verst med Lillemann - hun besøkte oss blant annet på Rikshospitalet.

For min del, gjorde det meg bare trist da hun ble avslørt som en løgner - trist på hennes vegne. Jeg tror det må ligge psykiske og vonde ting bak, i bunn og grunn, når man ser seg nødt til å dikte opp et alvorlig sykt barn for å få varme og omtanke fra fremmede mennesker.

Ikke sant? Det er jo veldig trist.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 15:54   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Haha, hun var liksminkør ja, det husker jeg. Og hun skulle gifte seg i New York, DEN designerkjolen (hun sendte visst bryllupsbilder på mail til flere, hadde hun stjålet dem? Var det noen her som faktisk så bildene?), og så døde mannen enten rett før eller rett etter bryllupet, av et eller annet ukjent virus. På hotellrommet på bryllupsreisen, var det det?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 17:02   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

KG? Kvinneguiden?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 17:08   #58
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Milla Quincampoix og Minnie Emmerdale slo meg også her. Hennes historie endte etter mange år med "tilståelse" om at de var seks psykologer som hadde byttet på å skrive, og at forumdeltagelsen var et forskningsprosjekt. Hun etterlot seg en fantastisk oppskrift på brownies da, det skal hun ha.

Hvor var det hen?
(ah, et kjapt googlesøk indikerer at det var min nett-tid, og at det var på KG)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 17:29   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Elain tror jeg hun på SM het, i november 04, som zinatra snakker om. Jeg synes det er helt greit å dele enkel info om troll og andre svindlere, siden mange helt sikkert har samme modi operandum hvis de drar på nye steder.

Elain picked my cherry på internettet. Så veldig også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 17:32   #60
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Milla beskrev soverommet sitt, husker jeg. Men det eneste jeg husker av beskrivelsen var at hun hadde et kjempelangt forheng foran et eller annet (klærne?) I et svært eksklusivt stoff, selvfølgelig. Jeg mistenkte at noe ikke var som det skulle, men leste likevel det hun skrev med en viss fascinasjon. Var ikke på kg så lenge at jeg fikk med meg avsløringen. Ble fascinert at denne Veronica historien også.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no