Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Solkrem på ryggen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-16, 10:07   #1
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Solkrem på ryggen

Når man er på stranda alene og definitivt har behov for solkrem på hele ryggen: hvordan kan det løses?
Har noen funnet praksiske triks i løpet av livet på dette store I-landsproblemet?
Ja,skjorte har vært praktisert, men hvis noen har funnet på noe lurt med den solkremen ...

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 10:31   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.346
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Jeg ordner meg selv. :slangemenneske:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 10:34   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Jeg gjør som Madicken, uten å være slangemenneske. Det er en flekk melom skulderbladene som ikke nås helt da. Det går stort sett greit.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 10:34   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Sprayer på og smører ut så godt jeg kan. Går helt fint.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 10:35   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.346
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg gjør som Madicken, uten å være slangemenneske. Det er en flekk melom skulderbladene som ikke nås helt da. Det går stort sett greit.

Den når du vet å bruke håndens overflate til å smøre med.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 12:49   #6
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Man kan bruke denne : http://www.enklereliv.no/luksus-kremsmorer.html

Frøken Hermansen har også et triks: http://frkhermansen.blogspot.no/2013...-deg-selv.html

Eller så kan man spørre "naboen" om hjelp.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 12:55   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Smart. Før klarte jeg å smøre hele ryggen selv når jeg står foran et speil og tar på litt godt med solkrem og kan samtidig sjekke at jeg har vært overalt bak på ryggen. Men siste årene så er det et punkt på ene siden jeg ikke når lenger samme hvordan jeg snur og vender på armen og hånda. Så nå skal jeg finne noe som er et lite skaft på og ta en klut eller svamp på for å nå resten de gangene jeg må smøre ryggen selv. *skal snart til Malaga*

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 16:58   #8
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Ah, se der, ja. Frøken Hermansens tips skal jeg teste. Jeg er ikke så fleksibel i armene som i yngre dager, så selv med håndens overside når jeg ikke alt.
Og naboen utgår, da jeg tror jeg da hadde påført gamlinge hjerteinfarkt om jeg hadde ringt på med solkremen i hånda ��

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 18:36   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den når du vet å bruke håndens overflate til å smøre med.

Not anymore.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 18:54   #10
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Opprinnelig lagt inn av Trinity, her.

Ah, se der, ja. Frøken Hermansens tips skal jeg teste. Jeg er ikke så fleksibel i armene som i yngre dager, så selv med håndens overside når jeg ikke alt.
Og naboen utgår, da jeg tror jeg da hadde påført gamlinge hjerteinfarkt om jeg hadde ringt på med solkremen i hånda ��

Jeg mente for øvrig naboen på stranda

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 21:13   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.346
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Eller så kan man spørre "naboen" om hjelp.

Ja, eller "postmannen", "fetteren" eller "feieren".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 21:28   #12
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, eller "postmannen", "fetteren" eller "feieren".

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 22:08   #13
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

"Naboen" er fint så lenge man ikke er helt alene. Har en strand i nærheten som jeg ofte har helt for meg selv. Men skaft og klut skal testes når jeg ikke har noen hender i nærheten som kan hjelpe. Håper uansett på en sommer nå hvor det blir konstant behov for solkrem

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-16, 07:19   #14
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Opprinnelig lagt inn av Trinity, her.

"Naboen" er fint så lenge man ikke er helt alene. Har en strand i nærheten som jeg ofte har helt for meg selv. Men skaft og klut skal testes når jeg ikke har noen hender i nærheten som kan hjelpe. Håper uansett på en sommer nå hvor det blir konstant behov for solkrem

Ohhh... Det høres ut som en strand jeg kunne trives på også.

Hilsen ikke-veldig-glad-i-å-kle-av-seg-blant-andre

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-16, 10:02   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Å være alene og ha behov for solkrem på ryggen høres fantasktisk ut. :drømme:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-16, 17:45   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Jeg håper aldri et vilt fremmed menneske ber meg om å smøre dem med solkrem på ryggen noen gang.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-16, 19:25   #17
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg håper aldri et vilt fremmed menneske ber meg om å smøre dem med solkrem på ryggen noen gang.

Ser den.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-16, 20:59   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Da er clear sprayen til Ambre Solaire genial! De trenger ikke å smøres ut, så foruten at den noen ganger henger seg opp etter noen sprut opp ned, så er det supert for "ryggsmøring"

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-16, 22:52   #19
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Jeg har fått det til
Stranda helt alene etter jobb. Solkrem på ryggen med sokk tapet fast på stekespade, bok, kaffe og sol i et par timer. Helt konge!!!

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-16, 22:54   #20
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Solkrem på ryggen

Har ikke vært så lur at jeg har kjøpt spray-solkrem. Noterer til neste innkjøp.

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no