Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Var vi morsommere før? (Med poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Var vi morsommere før?
Ja 69 30,94%
Tenk, det er ikke mulig å opprette poll uten å ha mer enn ett alternativ! 11 4,93%
Nei, vi har aldri vært gøyalere 143 64,13%
Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-20, 08:59   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Jeg var i hvertfall morsommere før. Morsommere og mer engasjert.
Nå er jeg litt sånn avmålt til det meste. Har ikke samme behovet for å vise hva jeg mener og bli forstått på det, kanskje?
Litt det samme med morsom. Jeg er kjempemorsom inni meg. Jeg bare orker ikke høste applaus og latter. Det holder liksom at jeg humrer av meg selv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:35   #22
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Helt klart! Mye morsommere! Og modigere. Frekkere. Spissere. Nå er vi blitt slappere. Roligere. Mer forsiktige. Litt trette.
Herregud. Vi begynner å bli gamle.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:40   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Vi har jo noen gamle klassikere. Jeg kan fremdeles le svært godt av limpistoljulekalendertråden for ikke å snakke om bunadstyvene.

Vi er nok mindre morsomme, og ganske mye kjipere med hverandre. Synes jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:42   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Har man tid lengre? Skal man hive seg på diskusjoner vil jeg ha tid til å argumentere og diskutere, er det en god diskusjon vil jeg ikke gå glipp av noe heller.

Jeg tror det har med telefoner og nettbrett å gjøre. Når jeg sitter ved en PC og skriver på et skikkelig tastatur, er det ikke et ork å ha et lengre resonnement og digresjoner og innskutte, relative bisetninger som belyser temaet fra flere vinkler og tar med litt-på-den-ene-siden-men-også-på-den-andre-siden-tanker. Men når jeg skriver på telefonen eller pædden, så blir det mye feil, manglende mellomrom og generelt tar det ca. åtte ganger lengre tid å skrive noe og jeg lar ofte være å svare på ting, for det er for mye styr. Jeg kan ikke tenke meg at jeg er den eneste som reagerer sånn.

Jeg har mye, veldig mye mer tid nå enn da ungene var små!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:43   #25
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Jeg savner alle oppskriftene. Og nye. Og er her noen menn lengre?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:44   #26
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det var det jeg mente med at vi var uforsiktige. Vi halshugde og ble halshugd. Levde livet litt på kanten og slang med leppa. Det var litt farlig å være her, men det var kanskje det som gjorde at det va spennende. Det var morsommere fordi det var lettere å fjase. Så ble det for mye fjas i alle trådene, vi tok livet av oss selv.

Jeg var mye mer aktiv før, men jeg deltok nesten utelukkende med fjasing. Det er mitt spesialfelt, rett og slett. Fremdeles.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:44   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Har man tid lengre?

Jeg for min del har bedre tid enn noensinne, ungene er store og trenger ikje oppfølging på samme måte. Jeg tror det handler mer om at vi i større grad følger med på mye forskjellig og at en intens diskusjon da blir for mye å sette seg inn i. Vilje og engasjement mangler litt, rett og slett?

Jeg forsøker å redusere skjermtid, det gjør nok flere. Ikke til forkleinelse for dere, men jeg sitter ofte igjen med mer etter å ha lest en bok.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:45   #28
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Når det gjelder de grundige og gode diskusjonene som det var mer her av før - har det flyttet seg til SoMe? Har vi trent oss ferdig i god debatteknikk gjennom mange år her inne, og er der ute og dreper troll i kommentarfeltene nå?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:01   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Det har helt klart skjedd ett eller annet med overgang fra PC til telefon.
Jeg bruker utelukkende telefon til alt, og det er ikke et godt verktøy for kjapp fjasing eller store diskusjoner.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:07   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Jeg tror også det er overgangen til telefon/brett. Jeg hater å skrive på telefon, det blir feiltastinger hele tiden, og så er jeg så gammel at hvis jeg ikke finner brillene mine, ser jeg ikke hva jeg selv eller andre har skrevet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:13   #31
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Morsommere, litt mer vågale, kanskje litt mer bastante. Jeg tenker at det handler om at vi har blitt eldre, hele gjengen, og kanskje ikke henger så mye på barrikadene som før. (Og nettbrett og telefon, ja.) Dessuten egner en del av de tingene jeg virkelig har behov for en god diskusjon om seg lite for et semi-offentlig nettforum. Kanskje vi rett og slett er blitt mer bevisste på at det vi skriver her blir stående, og da frister det ikke å polarisere like mye.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:18   #32
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg tror også det er overgangen til telefon/brett. Jeg hater å skrive på telefon, det blir feiltastinger hele tiden, og så er jeg så gammel at hvis jeg ikke finner brillene mine, ser jeg ikke hva jeg selv eller andre har skrevet.



http://www.foreldreportalen.no/forum...=58378&page=16

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:19   #33
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Pluss at mange kjenner hverandre IRL etterhvert. Og liker hverandre. Blir litt forsiktigere tone da.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:19   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Snakk for dere selv.

Nei, FP er i mye større grad sitt eget ekkokammer nå. Det er mindre takhøyde, og dermed lavere temperatur på diskusjonene. Det var mye morsommere da man kunne halshugge folk for dårlig tegnsetting og feil font.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 11:46   #35
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Når det gjelder de grundige og gode diskusjonene som det var mer her av før - har det flyttet seg til SoMe? Har vi trent oss ferdig i god debatteknikk gjennom mange år her inne, og er der ute og dreper troll i kommentarfeltene nå?

Jeg håper det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 02-07-20 kl 13:38.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 11:52   #36
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Nei.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 12:15   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Vi er nok mindre morsomme, og ganske mye kjipere med hverandre. Synes jeg.

Jeg syns vi var mye kjipere med hverandre før. Det er bare å søke i gamle tråder, så ser man det temmelig tydelig syns jeg.

Men vi var mye mer samfunnsengasjerte før. Nå er det mye me-me-me og ørti tråder om hvor kjipt det er med hjemmekontor, og ikke en eneste en om black lives matter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 12:26   #38
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men vi var mye mer samfunnsengasjerte før. Nå er det mye me-me-me og ørti tråder om hvor kjipt det er med hjemmekontor, og ikke en eneste en om black lives matter.

Jeg tror ikke vi er blitt mindre samfunnsengasjerte, men jeg tror den aktiviteten har flyttet seg. Dette sier jeg ut fra de jeg kjenner bedre og som jeg feks følger på FB, vet selvsagt ikke om det gjelder "alle" på FP. Det er flere jeg vet om som er engasjert i politikk, foreninger som gir innspill til politikk enten som lobbyister direkte mot politikere eller mer fritt som deltakere i samfunnsdebatten (demonstrasjoner, kampanjer på nett) etc.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 02-07-20 kl 13:38.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 12:28   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

OK, jeg formulerte meg uklart: Jeg mener "vi" som i her inne er det mindre samfunnsengasjert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 13:01   #40
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns vi var mye kjipere med hverandre før. Det er bare å søke i gamle tråder, så ser man det temmelig tydelig syns jeg.

Men vi var mye mer samfunnsengasjerte før. Nå er det mye me-me-me og ørti tråder om hvor kjipt det er med hjemmekontor, og ikke en eneste en om black lives matter.



Jeg savner flere tråder med samfunnsengasjement - men der kan jeg jo sparke meg selv bak. Samfunnsengasjement er stort sett det jeg bruker FB til.

Jeg savner ikke den skarpe tonen. Den var utslitende, og har aldri vært underholdende eller noe annet bra for meg. Jeg foretrekker uenighet i en saklig og respektfull tone. Der har jeg tatt noen runder med meg selv gjennom årene her.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no