Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 03:34   #21
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, selvfølgelig - jevnlig

Synes de blir mye finere, og det ser mye mer velstelt ut. Blir helt skremt av hvordan jeg så ut før etter at jeg har nappet i så mange år.

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 07:51   #22
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, definitivt. De er helt mørke og det er mer enn nok. Spesielt må jg nappe det som vokser mellom øyebryna. Jeg ser helt gjengrodd ut.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 07:58   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Hvis jeg ikke napper så ser det ut som en urskog der, så ja, her nappes det. Jeg tar bare i underkant og har mer enn nok bryn igjen etterpå.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 08:36   #24
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper, har gjort det i mange aar.

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 08:57   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Nei det trenger jeg ikke, men jeg har fått komplimenter for at de er pent nappet

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 08:58   #26
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser)

Jeg bruker å dra innom hudpeleiesalong å få de vokset i ny og ne. Holder mye lengre og blir mye finere
Jeg har ganske mørke ogstore øyenbryn. Men lager de ikke sånn små strek ting med litt smalere og sånn at de passer til ansiktet

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 09:02   #27
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Stemte napper, men skjærer de egentlig vekk.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 09:07   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Napper mellom brynene.


Jepp.

Jeg har ganske store øyenbryn, og syns egentlig det funker best. Slike nappede bryn som ser ut som de er tegnet på er litt ekkle...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 09:11   #29
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, men kun i ytterkantene. Brynene mine er veldig markante og jeg liker dem.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 09:52   #30
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg napper, ja. Ikke mye, men såpass at de ser pene og freshe ut.

Nå "skal" forresten brynene være bustete/kraftige.
Jeg har latt meg inspirere og latt det vokse ut såpass at de er litt kraftigere nå, og rydder kun litt i kanten.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 09:57   #31
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Frisøren gjør det når jeg husker det. :naturlig yndig;

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:13   #32
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.



Napper (og skjærer innimellom).


me too

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:13   #33
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, jeg napper vel 1 gang i uka sånn ca. Både farger og napper selv.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:18   #34
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja jevnlig, helst hos hudpleier men jeg tar et tak selv innimellom også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:19   #35
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja jeg napper de jevnlig

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:23   #36
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Stemte næsj. Jeg har lyse og nesten usynlige bryn, så jeg napper bare enkelthår i underkant når det kommer noen på feil sted.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:30   #37
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper jevnlig. Dere som sier dere skjærer de vekk, er det noe man kan gjøre selv, eller bare i hudpleiesalong. Synes nappede bryn er penest, men kunne aldri ha tatovert slike tynne striper til bryn, det er så vulgært

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:31   #38
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper ikke, jeg barberer dem! Har aldri orket den nappingen, gjør vondt jo!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:43   #39
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper når jeg får det for meg, skjer somregel om jeg skal ut på ett eller annetJeg har øyenbryn som hudpleieren misuner meg

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:44   #40
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Selvsagt.

Når jeg er hos frisøren napper han de med sytråd. Akk så vondt men hei så effektivt!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no