Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 22:17   #1
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Ønsker du deg ny parfyme til jul?

I så fall hvilken?

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:17   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Ja, jeg ønsker meg parfyme! Men aner ikke hvilken. Satser på at noen andre har mer fornuftige svar.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:19   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg ønsker meg en av parfymene fra Clean
Enten Fresh shower eller warm cotton.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:28   #4
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Er det tips du er ute etter?

Isåfall så anbefaler jeg

Amor amor fra Cacharel
Light blue fra D&G
Weekend fra Burberry..
å ikke minst Pure poison Me like

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:37   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg fikk en liten prøve av Laila (norsk), og den likte jeg veldig godt. I utgangspunktet bruker jeg så lite parfyme at jeg klarer meg lenge med disse små prøvene

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:38   #6
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.274
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Nix, jeg ønsker meg ikke parfyme til jul.
Mange parfymer lukter rett og slett såpeoverdose på huden min, men jeg har funnet 2 som fungerer for meg:

Fith avenue - Elizabeth Arden
Light blue - Dolce & Gabbana

*sniff*

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:23   #7
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Ja, jeg ønsker meg Trésor fra Lancôme, problemet er at jeg ikke aner om den finnes lenger.
Og Cerutti 1881.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 00:00   #8
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg ønsker meg ikke parfyme fordi jeg er ganske kresen...
Skulle jeg ønsket meg det måtte det være fordi jeg var tom for Laura Biagottis "Laura" .

:sær:

  Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 01:08   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg liker nesten ingen parfymer, og har ikke brukt parfyme på flere år, tror jeg, men for litt siden fant jeg en jeg likte - Davidoff Cool Water - så den ønsker jeg meg til jul.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 01:15   #10
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg ønsker meg Trésor, for det er en av få parfymer som ikke lukter kattepiss da jeg får den på. Bruker ikke mye parfyme.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 01:53   #11
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg må si jeg fniser litt av disse parfymetrådene hvor laura alltid nevnes. For meg er det den ultimate fjortisparfymen da hele vennegjengen hadde den på ungdomsskolen. Men jeg skjønner at den sikkert er god, da den tydeligvis fortsatt er populær. Men er den ikke litt barnslig i lukten da? :Liker egentlig lette dufter, men...:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 02:24   #12
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.659
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

En liten avsporing her angående parfyme, jeg kommer nå rett fra hjem fra mannens julebord, og da en av damene i firmaet holder herrenes tale sammenligner hun menn med parfymer. Tenkte litt "hva" i begynnelsen, men egentlig er det en morsom sammenligning. Hun hadde med alt fra de nyeste/moderne parfymene til de gamle som har stått evigheter på hylla.
Da jeg kommer hit og leser overskriften her måtte jeg .

Og for øvrig nei, jeg ønsker meg ikke ny parfyme til jul!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 08:21   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ja, jeg ønsker meg Trésor fra Lancôme, problemet er at jeg ikke aner om den finnes lenger.
.

Trésor tror jeg har vært i salg hele tiden og er nå relansert i litt oppdatert flaske. Jeg vet ikke om duften er litt forandret, men jeg tipper jo den er temmelig lik ihvertfall. Jeg brukte den tidlig på nittitallet, og likte den veldig godt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 19:06   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg har nettopp kjopt ny parfyme, så jeg slipper å onske meg til jul! Endte opp med Kenneth Cole Black for her, og er SÅ fornoyd.

Syns parfymeshopping er vanskelig, jeg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 19:11   #15
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Det må bli j'Adore i såfall, den har jeg vært tom for lenge.

Litt på siden: Hvor lenge holder en ubrukt parfyme seg?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 19:51   #16
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Nei, i år ønsker jeg meg ikke. Har fått fylt opp av både Angel fra Thierry Mugler og Christina Aguilera.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:07   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg ønsker meg ikke parfyme fordi jeg er ganske kresen...
Skulle jeg ønsket meg det måtte det være fordi jeg var tom for Laura Biagottis "Laura" .

:sær:

Den bruker jeg også. Også veksler jeg med Green Tea fra Elizabeth Arden.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 20:57   #18
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Nei, har kjøpt fra www.cheapsmell.com, og har så det holder!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:03   #19
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Jeg ønsker meg parfyme til jul.
Kunne tenke meg enter Coco Mademoiselle eller Allure Sensuelle fra Chanel.

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Nei, i år ønsker jeg meg ikke. Har fått fylt opp av både Angel fra Thierry Mugler og Christina Aguilera.

Åå, Angel er god. Har den i skapet jeg og.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:10   #20
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker du deg ny parfyme til jul?

Med så lite parfyme som jeg bruker er jeg redd for at min eksklusive flaske med Chanel no 5-parfyme kommer til å gå i arv.

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no