Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Countryanbefalingstråd

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-10, 13:41   #21
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Jeg har ikke så mye å bidra med i en countrytråd, men Jace Everetts Bad Things er storfavoritt.


(Kilde: youtube.com)

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 13:54   #22
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Nå må vi ikke glemme han her da (Det tok tid for meg å like han på ordentlig men jeg er blitt overbevist av min kjære. Det hjalp å være på konsert.):


(Kilde: youtube.com)

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 14:38   #23
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Disse har jeg hørt på tidligere i uka etter at jeg gikk litt google-bananas på Dixie Chicks. Det er de to søstrene i Dixie som har et lite pauseprosjekt kjørende mens de venter på at Natalie Maines skal bli ferdig med pausen sin:




(Kilde: youtube.com)

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 14:41   #24
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Rascall Flatts er fantastiske, men går kanskje under mer pop-country?


(Kilde: youtube.com)

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 15:34   #25
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Country er et så vidt begrep, og jeg har vokst opp med Country, så det er en musikksjanger som står mitt hjerte nært.


(Kilde: youtube.com)






(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)





(Kilde: youtube.com)





(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 15:36   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Jeg hørte mye på k. d. lang en periode. Jesse Sykes er verdt å lete frem, og Gillian Welch også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 15:39   #27
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Country er et så vidt begrep, og jeg har vokst opp med Country, så det er en musikksjanger som står mitt hjerte nært.


(Kilde: youtube.com)






(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)





(Kilde: youtube.com)





(Kilde: youtube.com)






(Kilde: youtube.com)

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 16:59   #28
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Skuespiller Minnie Driver er faktisk også veldig bra!


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Oi! Så fin! Hva mer har hun sunget? Og på tide å se Good Will Hunting igjen.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 20:28   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Oi! Så fin! Hva mer har hun sunget? Og på tide å se Good Will Hunting igjen.

Hun har gitt ut ett eller to album, faktisk! På Rounder, en veldig kredibel country-label som er et bra sted å lete etter god country.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 04:34   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Denne ligger som nr en på amerikanske hittlister for tiden, og jeg har fått den fullstendig på hjernen.


(Kilde: youtube.com)

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 15:09   #31
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Denne er litt gammel, men synest den er bare knall. Makaber, selvsagt, men synest den er morsom likevel.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 15:39   #32
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Denne ligger som nr en på amerikanske hittlister for tiden, og jeg har fått den fullstendig på hjernen.


(Kilde: youtube.com)

Og det fikk jeg etter å ha hørt den et par ganger også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 18:39   #33
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Jeg digger den jeg og. Sitter fast i hjernen!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 20:37   #34
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Denne er litt gammel, men synest den er bare knall. Makaber, selvsagt, men synest den er morsom likevel.



(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)

Å, hvordan kunne jeg glemme den, den er fantastisk.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 22:44   #35
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Countryanbefalingstråd

Barndomsminner...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no