Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Beste stylingprodukt mot frizz

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-20, 23:07   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste stylingprodukt mot frizz

Jeg blir sprø av flyvehår og frizz.
Orker ikke produkter som lukter mye, så en del produkter jeg har forsøk utgår, som Moroccan oil.
Håper på er produkt jeg kan bruke i tørt hår uten at det oppleves som fett.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:17   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stylingprodukt mot frizz

Jeg liker Redken All Soft Leave-In (den heter noe mer også, som jeg ikne husker, brun tube). Den skal brukes i håndkletørt hår, men jeg bruker den også i tørt hår for å «legge» flyvehårene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:38   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste stylingprodukt mot frizz

Hva slags hår har du? Det som funker best i mitt hår med bølger/krøller er leave in balsam og så lage gel cast. Jeg bruker masse gele som jeg fordeler i vått hår og kniper det godt for å få frem krøller. Så lufttørker jeg eller bruker diffuser helt til det er helt tørt. Da blir det ganske stivt, men når man så kniper ut geleen blir det mykt og nesten ikke frizz. Viktig å bruke en gel uten alkoholer som tørker ut håret. Min favorittmerke er eco styler og jeg bruker å kjøpe her https://www.bobbys.com/merkenavn/eco-styler Men har hørt at de har fått dem inn på normal nå.


(Kilde: youtube.com)


Ellers kan jeg anbefale å bruke olaplex 3 en gang i uken og jevnlige hårkurer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:39   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste stylingprodukt mot frizz

Jeg har tørt, krøllete/bølgete hår ettersom.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:44   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste stylingprodukt mot frizz

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg har tørt, krøllete/bølgete hår ettersom.

Jeg er veldig fornøyd med curly girl metoden, det finnes en facebookgruppe som heter Curly girl Norge / Naturlig hår. Men det krever jo litt for å sette seg inn i hvilke produkter man kan og ikke kan bruke. Jeg har holdt på i ca. 3 måneder nå og begynner virkelig å se forskjell på håret mitt i forhold til sunnhet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:58   #6
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste stylingprodukt mot frizz

Serien Moisture & control (den mørkegrønne) fra Oribe er det beste jeg noensinne har brukt i mitt tørre, krøllete hår. Sjampoen og balsamen gjør håret supermykt, og hårkuren er kjempegod.
Stylingproduktene samler håret og tar bort frizz uten at det blir stivt i det hele tatt.
Jeg bruker Moisture&Control priming lotion og Moisture & Control curl control. Og så liker jeg også den som heter Curl Gloss, som er en veldig tyntflytende gele.

Produktene er dyre, men drøye i bruk, og jeg kjøper når jeg får rabattkoder på lyko.no.
https://www.lyko.no/oribe

... Jeg jobber verken for Oribe eller Lyko, selv om det kanskje ser sånn ut

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-20, 09:34   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste stylingprodukt mot frizz

Jeg har to gamle favoritter jeg alltid kommer tilbake til,

https://www.blivakker.no/product/407...hoCc-MQAvD_BwE

https://www.blivakker.no/product/201...BoCrnEQAvD_BwE

Biosilk lukter ved påføring, men det går fort over. Tynger ikke håret.
Sebastian Potion 9 gir også litt hold og volum, mest når håret lufttørkes.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no