Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 12:37   #41
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Jeg er veldig glad i min SII, mannen har iphone og den er mer klumpete (tykkere og tyngre) og har mindre skjerm. Skal du surfe litt og spille en del er det deilig med "stor" skjerm. Eneste minuset er at ladetiden er litt lang, men jeg lader om natten, så da er det ikke så farlig...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:03   #42
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.571
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Kan du utdype dette litt mer. For en som har hverken eller er det ikke egentlig noe argument å bli klok på.

iPhonen er veldig låst i forhold til hva du kan og hva du ikke kan gjøre, Android kan i mye større grad tilpasses den enkelte bruker. iOS er veldig "enkelt", hadde det ikke vært for prisen, hadde i grunnen iPhone vært den perfekte telefonen for barn. Men jeg skjønner jo at voksne ofte foretrekker iPhone også altså, så utsagnet mitt var egentlig bare ment veldig flåsete.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:23   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Har bare prøvd iPhone. Hva er det som jg ikke kan som jeg burde kunnet? :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 16:21   #44
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.901
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

iPhonen er veldig låst i forhold til hva du kan og hva du ikke kan gjøre, Android kan i mye større grad tilpasses den enkelte bruker. iOS er veldig "enkelt", hadde det ikke vært for prisen, hadde i grunnen iPhone vært den perfekte telefonen for barn. Men jeg skjønner jo at voksne ofte foretrekker iPhone også altså, så utsagnet mitt var egentlig bare ment veldig flåsete.

Jeg synes ikke nødvendigvis at dette er så negativt. Før jeg fikk iPhone var det alltid mye styr og konfigurering som måtte til med en ny telefon for å få den slik jeg ville. Med iPhone snakker vi virkelig plug and play!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 19:36   #45
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg synes ikke nødvendigvis at dette er så negativt. Før jeg fikk iPhone var det alltid mye styr og konfigurering som måtte til med en ny telefon for å få den slik jeg ville. Med iPhone snakker vi virkelig plug and play!!

Det et sånn jeg og tenker.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 19:52   #46
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Vi har begge deler, og jeg foretrekker iphonen. Jeg synes s2 er for "mikkete" -iphonen er mye mer oversiktlig og grei å organisere når man har veldig mange apper. Skjermen på s2 er bedre og større, men gjør også telefonen nesten umulig å ha i lomma. Jeg liker best å ringe med iphonen -s2 er for stor. I tillegg er det e problem med samtalekvaliteten på s2 -greit for den som har den, men dårlig kvalitet for den du snakker med.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 01:21   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Jeg har aldri noensinne opplevd dårlig samtalekvalitet på samsungen (har hørt noen nevne det så jeg har spurt endel folk jeg har snakket med, de har ikke merket noe). Har hørt at noen opplever det men da tror jeg det er noe galt med telefonen og at de bør levere den inn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 06:14   #48
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy SII eller iPhone 4

Jeg virkelig elsker min iPhone! Den er så enkel å bruke, samtidig som den har maange muligheter. Ville ikke hatt en annen.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no