Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva har du sett på TV denne uka?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 15:27   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Folkeopplysningen (NRK) på mandag.
Diverse episoder av Mythbusters og Top Gear resten av uka (Discovery og BBC Entertainment)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:45   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Jeg ser aldri på TV, men denne uken (og forrige!) har jeg sett Barnets beste på onsdager.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:56   #23
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Norske Talenter, Skal vi danse, 71 grader nord, Asbjørn brekke show, Åndenes makt, Barnets beste, + sikkert noe mer jeg ikke kommer på.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:58   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Denne uka har jeg bare sett det barnevernsprogrammet, Barnets beste, og det så jeg på nett. Jeg har sett på DVD men faktisk ingenting på vanlig tv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 16:41   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Ingenting. Bortsett fra Barnas beste som tilfeldigvis var der en kveld jeg slo på bare for å få bakgrunnsstøy. Det fulgte jeg med på med halvannet øre.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:25   #26
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.051
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Hehe, jeg ser tydeligvis mer på tv enn mange... Ikke at jeg alltid følger med så fælt, da. Nå har jeg vært sjuk i tillegg, så da blir det mer enn ellers. Nevner i fleng: Nyheter, God morgen Norge, Gilmore Girls, Bunheads, Grey's anatomy, Private Practice, boligprogram på tv3, Fantorangen... Og ymse tull og tøys.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:44   #27
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Jeg har kun gløttet på barne-TV og et par nyhetssendinger denne uka. Ser stort sett en film i løpet av helga.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 19:59   #28
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Skal vi se; Forrige helg så jeg ikke på tv i det hele tatt. På mandag så jeg NCIS Los Angeles. På tirsdag tror jeg ikke at jeg så noe som helst, ikke onsdag heller når jeg tenker meg om. I går så jeg et eller annet program om norske millionærer som gir bort penger.

Dette er ingen normal tvuke for meg, jeg ser egentlig mye mere, men jeg var bortreist forrige helg, og denne helga, har jeg også vært endel borte.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 20:02   #29
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

...

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013

Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:16.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:09   #30
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Gøy på landet. Det er gøy.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:12   #31
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Chatty Man!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:18   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Jeg har ikke sett på noe som helst, men ungene har sett på Disney Channel og NRK Super.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:18   #33
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Tv'n står på og gnåler, men det er ikkje så mykje eg ser på. Eg har sett Barnas beste, siste halvdel av Luksusfellen, Redningsskøyta (ein kveld), nokre nyhetssendingar og kvar søndag har eg Drømmedesign- maraton på Vox.
Ellers går det mykje i seriar på nett eller filmar.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:48   #34
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.807
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Greys og folkeopplysningen, og bittelitt Hellstrøm ordner opp i dag.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:55   #35
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Alt for mye dritt som vanlig

71 grader nord, jakten på kjærligheten, greys, gøy på landet, sinnasnekkeren, ylvis, raske menn, boligjakten og i går gråt både jeg og mannen oss gjennom Lines gode hjelpere på TV3, fy fader det var sterk!! Å etter mannen har vært i seng har jeg sett litt på Paradise og ungkarskvinnen

Vi har en del program på opptak og så ser vi det når det passer og spoler forbi reklamen. Vi ser svært lite reklame

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 22:05   #36
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Ser ikke så mye på tv (bortsett fra nedlastede serier og sånn), men må få med meg Alt for Norge.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 22:15   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Hm. CSI på tirsdag (?) og en episode House, tror jeg. Ellers ingenting.

  Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 08:34   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Plutselig så ser jeg omtrent ingenting på tv. Det er liksom ingenting som fenger. Før så jeg noe hver eneste dag, mens nå er det stort sett NCIS Los Angeles på mandager. Tven står riktignok ofte på, men jeg ser sjelden på.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 09:47   #39
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Alt for Norge er for tiden det eneste jeg MÅ få med meg. Ellers ser jeg bare bruddstykker av enkelte andre program.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 09:50   #40
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du sett på TV denne uka?

Jeg ser nesten ikke på TV, men denne uka fikk med meg halve Raske menn 20.00 og hele I kveld med Ylvis (onsdag, begge to.) I går så jeg 1/3 av norske talenter etter at jeg måtte skru av Beat for Beat pga. ekstrem falsk synging. Begynner Dyrhaug å gå tom for folk med sangstemmer, eller?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no