Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matkassefirmaer som kaster mye mat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-14, 20:57   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Matkassefirmaer som kaster mye mat

Vi har brukt mye både godt levert, matfryd og adams matkasse siste året. Men kjenner jeg blir veldig skeptisk når svigermor fortelle meg at de har fått store lass med mat fra Adams matkasse til sin hjelpeorganisasjon siden de åpnet opp i byen der.

Det er jo kjempefint at de får store mengder fisk og grønnsaker (lite kjøtt) som de kan gi gratis videre men når de får telefonen må de være der på maks 15min eller så blir det kastet.

Håper ikke dette er vanlig hos alle levrandørene og i alle byer/tettsteder men kjenner jeg bli veldig skeptisk til å støtte de når så mye mat blir kastet.

Man må jo bestille maten 1 uke før man får den levert. Jeg var helt overbevist om at de da satt igjen med veldig lite rester side de kunne bestille inn til de som skulle ha.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 02:08   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkassefirmaer som kaster mye mat

Kan du ikke spørre om det samme på FB-siden til Adams matkasse? Så får man et offentlig svar. Jeg er også interessert i hva de sier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 21:02   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkassefirmaer som kaster mye mat

Har vurdert det. Men siden alt man spør om der er offentlig så vil alle se at jeg skriver det. Vil ikke havne i en diskusjon med svigermor som jeg har fått informasjonen igjennom om dette.

Men det gjør meg litt skeptisk til å forsette å kjøpe hos de.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 08:20   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkassefirmaer som kaster mye mat

Kanskje noen andre kunne spurt på generellt grunnlag? Et veldig interessant spørsmål i grunn.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 08:36   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkassefirmaer som kaster mye mat

Jeg spurte om dette for en stund tilbake, et annet firma, og de fortalte at det de i hovedsak måtte kvitte seg med var kasser folk hadde bestilt men som ikke ble tatt imot/levert ut.

Vi har selv bommet på mottak to ganger (en gang bortreist uten å avbestille, en gang veldig forsinket hjem uten dekning på mobilen). Nå har vi avtale om gjensetting bak huset om ingen åpner, men det blir ikke mulig når vi flytter igjen.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no