Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-17, 22:59   #121
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Syntes Minis forsvar var lite overbevisende:

Sitat:

Jacobsen jobbet sammen med Wathne i TV2 fra 1999 til 2016, og sier at han aldri oppfattet sportsprofilen som trakasserende.

Sitat:

Innerst inne er Davy som en snill, gammel bestefar som gråter av katter på internett, sier han.

For om Mini ikke har oppfattet Watne som trakasserende så er vel ikke det noe bevis for at han ikke har vært det?

Det siste utsnittet gjør meg veldig irritert, for det framstår jo som om en som kan trakassere ikke kan være en person som gråter av katter på internett. Som om folk er enten helt onde eller gode lzm....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 23:53   #122
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.118
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg syns han var ganske ok på dagsrevyen nå, eller kanskje han har fått hjelp. Det må føles utrolig skamfullt også, og det sier han jo selv, at det man har trodd var kult og innafor, det har andre syns var skikkelig gammal-gris og ekkelt.

Jeg tror det sitter mange og tenker "føkk, jeg trodde det var gøyalt, jeg, og så har de tenkt SÅNN om meg?!".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 00:38   #123
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Jeg tror det sitter mange og tenker "føkk, jeg trodde det var gøyalt, jeg, og så har de tenkt SÅNN om meg?!".

Jepp. Jeg har sagt fra om upassende oppførsel/trakassering på arbeidsplassen, og fått akkurat den reaksjonen. «Det var jo utelukkende godt ment. Skjønte du ikke det?» Jo, det skjønte jeg faktisk, men det var skikkelig kjipt likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 00:49   #124
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg syns faktisk litt synd på Wathne. Ja, han burde oppført seg, men når ingen i ledelsen har sagt skikkelig fra før, og svært få av de unge har turt å protestere, så forstår jeg jo på sett og vis at han får et sjokk når han endelig får berettiget og tydelig kritikk. Dette viser bare enda klarere at vi må ha en kultur og et system for å fjerne ukultur og dårlig oppførsel før den får grodd seg fast. Det går ikke over av seg selv.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 01:17   #125
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nå er det en kjent komiker (40) som får passet påskrevet i nattogdag.no (får ikke til å legge inn link med telefonen). Jeg fryder meg over at upassende oppførsel og trakassering får store overskrifter, og at "det var jo bare kødd" endelig får korrekt merkelapp.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 01:19   #126
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg syns faktisk litt synd på Wathne. Ja, han burde oppført seg, men når ingen i ledelsen har sagt skikkelig fra før, og svært få av de unge har turt å protestere, så forstår jeg jo på sett og vis at han får et sjokk når han endelig får berettiget og tydelig kritikk. Dette viser bare enda klarere at vi må ha en kultur og et system for å fjerne ukultur og dårlig oppførsel før den får grodd seg fast. Det går ikke over av seg selv.

Synes absolutt ikke synd på ham. At ingen har sagt ifra til ham har ingen betydning. Han er en voksen mann som absolutt vet hva han gjør.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 01:35   #127
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nå er det en kjent komiker (40) som får passet påskrevet i nattogdag.no (får ikke til å legge inn link med telefonen). Jeg fryder meg over at upassende oppførsel og trakassering får store overskrifter, og at "det var jo bare kødd" endelig får korrekt merkelapp.

Denne ventet jeg egentlig på at skulle komme. Dette ble jo snakket om i podcasten til Tusvik og Tønne for ganske lenge siden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 01:45   #128
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.679
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nå er det en kjent komiker (40) som får passet påskrevet i nattogdag.no (får ikke til å legge inn link med telefonen). Jeg fryder meg over at upassende oppførsel og trakassering får store overskrifter, og at "det var jo bare kødd" endelig får korrekt merkelapp.

Her er linken.

http://www.nattogdag.no/2017/12/kjen...-trakassering/

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 09:43   #129
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Her er linken.

http://www.nattogdag.no/2017/12/kjen...-trakassering/

Jeg syns det er litt overraskende at kona hans ikke går. Det er jo rimelig drøyt (og til og med dokumentert) mye av det han har gjort. Dessuten setter det et annet utspill i et helt annet perspektiv - jeg fikk plutselig tilbake respekten for en profil som jeg var ganske skuffet over. Etter at disse historiene nådde dagens lys, så var det plutselig mye mer forklarlig hvorfor han fikk en såpass kraftig reaksjon på SMS fra en annen kjent komiker og TV-personlighet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 10:59   #130
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Er det allment kjent hvem denne komikeren i 40-årene med tilknytning til Latter er? Hvis ikke syns jeg det ikke er riktig å omtale dette så spesifikt, det vil jo fort føre til spekulasjoner også om uskyldige, jevngamle menn. Men godt mulig det bare er jeg som ikke er oppdatert.

Ellers er jeg så innmari glad for alle de tøffe damene som tørr å si i fra!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 11:04   #131
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Er det allment kjent hvem denne komikeren i 40-årene med tilknytning til Latter er? Hvis ikke syns jeg det ikke er riktig å omtale dette så spesifikt, det vil jo fort føre til spekulasjoner også om uskyldige, jevngamle menn. Men godt mulig det bare er jeg som ikke er oppdatert.

Ellers er jeg så innmari glad for alle de tøffe damene som tørr å si i fra!

Nei, jeg har ikke snøring og reagerte på det samme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 11:12   #132
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hvilken komiker er dette?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 11:21   #133
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Er det allment kjent hvem denne komikeren i 40-årene med tilknytning til Latter er? Hvis ikke syns jeg det ikke er riktig å omtale dette så spesifikt, det vil jo fort føre til spekulasjoner også om uskyldige, jevngamle menn. Men godt mulig det bare er jeg som ikke er oppdatert.

Ellers er jeg så innmari glad for alle de tøffe damene som tørr å si i fra!

Ca. 45 minutter uti denne https://www.acast.com/tusvikogtonne/...l-i-underlivet

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 12:08   #134
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Marna Haugen her skrevet om det i bloggen sin i dag, og komikeren er navngitt på Tusvik og Tønne sin podkast.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 12:22   #135
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns det er litt overraskende at kona hans ikke går. Det er jo rimelig drøyt (og til og med dokumentert) mye av det han har gjort. Dessuten setter det et annet utspill i et helt annet perspektiv - jeg fikk plutselig tilbake respekten for en profil som jeg var ganske skuffet over. Etter at disse historiene nådde dagens lys, så var det plutselig mye mer forklarlig hvorfor han fikk en såpass kraftig reaksjon på SMS fra en annen kjent komiker og TV-personlighet.

Jeg er veldig overrasket over at kona hans forsvarer ham slik hun gjør i bloggen sin. Og så tenker jeg at det å leve privatlivene sine så offentlig som disse to gjør, er uheldig også helt uten at en av dem outes som serieovergriper.
Jeg snakker om Marna Haugen og mannen hennes. De er med i Bloggerne på Tv2, og hun og han blogger begge to.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 12:27   #136
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns det er litt overraskende at kona hans ikke går. Det er jo rimelig drøyt (og til og med dokumentert) mye av det han har gjort. Dessuten setter det et annet utspill i et helt annet perspektiv - jeg fikk plutselig tilbake respekten for en profil som jeg var ganske skuffet over. Etter at disse historiene nådde dagens lys, så var det plutselig mye mer forklarlig hvorfor han fikk en såpass kraftig reaksjon på SMS fra en annen kjent komiker og TV-personlighet.

Vel, Rune Øygard er jo også fortsatt gift, så ingenting overrasker meg egentlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 12:54   #137
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er så inderlig glad for metoo-bølgen! Heia alle som tør å varsle! Disse to siste sakene, med Wathne og Burøe, viser jo med all tydelighet hvor viktig det er å sette søkelyset på seksuell trakassering, og vesentlig å lage et system for varsling om trakassering.
Se på de ulike kvinnene som står frem i disse sakene, hvor lang tid det tar for enkelte å tørre å varsle og hvor vanskelig arbeidsgiver tydeligvis synes det er å motta disse varslene,
Jeg tror på et klart og tydelig bransjerelatert regelverk der varslerne føler seg trygge på at de selv og informasjonen de gir vil bli behandlet på en ordentlig måte.
Alle skal tørre å varsle. Alle skal vite at det kan varsles. Alle skal vite at det ikke er den som trakasseres som skal bære skammen.
Det egentlige målet er selvsagt at det ikke skal være noe mer å varsle om.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 16:47   #138
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg er veldig overrasket over at kona hans forsvarer ham slik hun gjør i bloggen sin. Og så tenker jeg at det å leve privatlivene sine så offentlig som disse to gjør, er uheldig også helt uten at en av dem outes som serieovergriper.
Jeg snakker om Marna Haugen og mannen hennes. De er med i Bloggerne på Tv2, og hun og han blogger begge to.

Hun har visst slettet det første innlegget hun la ut.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 17:30   #139
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Ca. 45 minutter uti denne https://www.acast.com/tusvikogtonne/...l-i-underlivet

Joda, men Tønne og Tusvik sin podcast er vel ikke nødvendigvis noe hele befolkningen får med seg. Jeg hadde gjettet på mange menn før komikermann, må jeg innrømme, og det er jo nettopp de spekulasjonene jeg syns vi burde bli spart for.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 18:22   #140
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg ble ikke overrasket over at det var han, at kona ikke går er vel ikke så overraskende i grunn.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no