Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp til Spania-ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-17, 22:37   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har sendt deg en link på prikk. Fastlandsspania er supert, men jeg ville undersøkt området. Vi leide en leilighet en time sør for Alicante for et par år siden, leiligheten var helt super men vi likte ikke området, blant annet fordi alle restauranter og hyggelige utesteder lå kliss oppi motorveien.
Nå har vi fast tilholdssted 45 minutter sør for Malaga, og stortrives i området. Stille og rolig, værsikkert og alt du trenger i nærheten.

Har dere noe ledig i sommer i deres leilighet, Palmen? Sender du meg en PM med link igjen? Fortsatt ikke fått bestilt sommerferie, jeg begynner å bli desperat, eldste vil til syden og vi likte oss godt i Spania nå i påsken men kan godt tenke oss å forsøke oss på en ny by.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-17, 22:38   #22
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.787
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til Spaniaferie

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor ligger disse stedene?

Gran Alacant er en ås ca 15 min sør for Alicante. Santa Pola er en liten by 15 minutter sør for der igjen. Paradis for meg!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-17, 22:40   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til Spania-ferie

Takk, Oslo!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no