Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-13, 01:44   #241
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kollegaen min er 28 og har masse hvite hår i det røde.

Min rødhårede tante er nå helt hvit, hun ble hvit fra hun var rundt 35+. Jeg blir hittil ikke hvit, men mer blass. Tiden vil vise om vi blir lik.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 02:43   #242
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det handler jo om å føles seg vel, som så mye annet. Det er ikke nøvendigvis det at man er desperat, og skal se ut som en 20 åring (selv om noen prøver litt vel hardt på det og... ). Men på samme måte at jeg føler meg mer vel 5 kg lettere enn jeg er nå, så føler jeg meg også mer vel når håret ikke har ettervekst, når jeg har en frisyre jeg er fornøyd med, når jeg har klær som jeg føler meg fin i osv. Og jeg synes det må være helt greit å ønske være der også, der man føler seg vel altså. Det betyr ikke at jeg føler meg dritstygg når jeg er 5 kg +, har litt ettervekst osv.

Ja, det handler om å føle seg vel.

Jeg er 43 år, og jeg farger håret, barberer meg og går i klær som tenåringen faktisk er misunnelig på. Desperat? Nei, langt i fra. Det handler om mitt velvære, og om hvem jeg er.

Barbering begynte jeg tidlig med. Tok leggene første gangen etter å ha gått 3 mnd med foten i gips. Urskog kan man vel si, og jeg har fortsatt etter det. Tar legger, under armer og bikinikanten ++ jevnlig. Jeg synes at damer med busk under armene er mindre pent, og busk som stikker utom bikinien er direkte tragisk.

Håret begynte jeg tidlig å farge. Først pga moroa med å farge, og da de grå begynte å bli godt synlige i en alder av 28, så ble farging et must. Har ingen ting i mot grå hår, men vil helst ikke bli grå ennå selv.

Jeg er 43 år som sagt, men ser ingen grunn til å bli ei gammel og grå kjærring av den grunn. Men prøver jo også å ikke virke desperat da, noen jeg tror jeg har unngått hittil.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 12:24   #243
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg har ganske mørkt hår, og får helt grått ved sidene og spredte grå hårstrå på toppen når det vokser ut. Sist gang ventet jeg nesten fire måneder med å farge det igjen (min egen hårfarge). Ikke pent. Det blir ikke ettervekst, men de grå hårene er ganske synlige på toppen. Striping er uaktuelt. Håret mitt er tørt nok i utgangspunktet. Sukk.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 12:25   #244
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

En tidligere nabo av meg ble helt grå før hun ble 30. Hun endte opp med å klippe seg helt kort, og ble kjempestilig.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 12:59   #245
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Går det an å mene at grått, ustelt hår ikke er det peneste man ser (det er forsåvidt ikke blondt, mørkt eller rødt ustelt hår heller) uten at man dermed har kalt hele mennesket for "mindre pent" og "ustelt"?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 13:44   #246
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Går det an å mene at grått, ustelt hår ikke er det peneste man ser (det er forsåvidt ikke blondt, mørkt eller rødt ustelt hår heller) uten at man dermed har kalt hele mennesket for "mindre pent" og "ustelt"?

Ja. Men det er som med alt annet man uttaler seg om som går på utseende, man må velge ord med omhu. Og så er det forskjellen fra "jeg synes .... er pent/mindre pent" og "alle bør sørge for å xxxx av hensyn til omgivelsene, det er jo så stygt" om du skjønner. Det må være greit å synes at mørkt hår er penere enn lyst hår eller at blondt hår ser bedre ut enn grått. Men man skal passe seg litt for å si at ingen under 45 bør vise frem at de har grå hår, for da ser de så gamle ut og det er stygt. Og så er det Litt ugreit å sette likhetstegn mellom noe man er født med og ustelt/uhygienisk.

Jeg synes egentlig det er litt synd at kvinner skal tilstrebe hårløs babyhud og nyfrisert hår hver dag. Man kunne i det minste hatt tilsvarende krav til mannfolka.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 14:05   #247
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Går det an å mene at grått, ustelt hår ikke er det peneste man ser (det er forsåvidt ikke blondt, mørkt eller rødt ustelt hår heller) uten at man dermed har kalt hele mennesket for "mindre pent" og "ustelt"?

Ja. Jeg gjør i alle fall det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 15:37   #248
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Går det an å mene at grått, ustelt hår ikke er det peneste man ser (det er forsåvidt ikke blondt, mørkt eller rødt ustelt hår heller) uten at man dermed har kalt hele mennesket for "mindre pent" og "ustelt"?

Selvfølgelig går det an må mene det, og å si det også. Men det som ble sagt tidligere her var vel at det å ikke farge det grå håret i seg selv betydde at håret ikke var stelt eller at man fremsto som en som ikke brød seg om utseendet og som hadde "gitt opp". Og det er det jeg er uenig i. Det går an å ha pent og velstelt hår og til og med være opptatt av utseendet sitt selv om man velger å ikke farge over det grå.

Jeg var forresten på seminar her forleden med en fantastisk vakker kvinne i femtiårene. Veldig velstelt hår og hud, ikke en antydning til sminke og blondt hår med klare grå striper. Og utrolig flott. Jeg innrømmer at jeg nok ikke selv fremstår som fullt så flott, men det var fint å se på henne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 17:45   #249
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg er blond og begynner å få noe grått innimellom. Er 40 og tenker ikke gi slipp på å være blond ennå.
Striper håret eller tar hele etterveksten. Sjelden jeg gjør det selv for det er fort gjort å bomme på fargene.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 15:09   #250
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Nå har jeg ikke sagt noe om ustelt og ikke, men det jeg i hvert fall merker selv, er at det krever mer av meg å fremstå som velstelt når jeg har ettervekst eller i den perioden jeg prøvde å tone det selv i stedet for å frisørfarge. Det er noe med en konsistensen til mine grå hår som gjør at håret trenger mye mer fukt og stell for ikke å se ut som hun her.


Noen har jo helt andre hårkvaliteter, og vil sikkert ikke få de samme problemene som jeg har med mine grå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 15:15   #251
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Bokormen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 15:16   #252
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Skikkelig snilt av deg å henge ut Bokormen, Candy.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 16:07   #253
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 17:12   #254
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:06   #255
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking



Jeg satt og leste og tenkte (faktisk) at jeg burde snart ta en tur til frisøren. Men at det var ille visste jeg ikke.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:07   #256
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Tenkte på denne tråden da jeg leste følgende status på BT.no sin Facebookside:

Sitat:

HÅR TIL BESVÆR?

Ikke alle vil godta at håret blir grått eller faller av.
BTMagasinet vil gjerne snakke med folk som farger håret jevnlig, kjemper mot håravfall eller kanskje har funnet løsningen.
Ta kontakt med journalist Erik Fossen - erik.fossen@bt.no

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:53   #257
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Går det an å mene at grått, ustelt hår ikke er det peneste man ser (det er forsåvidt ikke blondt, mørkt eller rødt ustelt hår heller) uten at man dermed har kalt hele mennesket for "mindre pent" og "ustelt"?

Grått ustelt og grått velstelt er vel to forskjellige ting? Eller mener dere som ikke synes noe om grått hår at grått = ustelt?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 18:16   #258
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg har klippet håret ganske så kort og kan melde om at jeg allerede har fått utvekst av grå/hvite hår i tinningen. Farget håret sist 10 mai.

Lurer på å kjøpe Hennafarge i bruntoner.

Tror Nessie la ut en link et sted herinne på hvor hun kjøper sin farge.
Er den holdbar, tro? Må man kun bruke den på hver vask da for å holde fargen vedlike? Noen som vet?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 18:30   #259
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg ønsker meg sånn!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 20:27   #260
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Grått ustelt og grått velstelt er vel to forskjellige ting? Eller mener dere som ikke synes noe om grått hår at grått = ustelt?

Jeg skrev grått, (komma) ustelt, ikke grått og ustelt. Ustelt hår er ikke så pent uansett, men det blir ofte ekstra tydelig at det er ustelt når det er grått i tillegg, synes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no