Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Skal vi danse 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 20:41   #61
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Kari var bra! Det er flott når deltakere viser utvikling.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:45   #62
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Atle var også bra!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:47   #63
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Enig Veronal. Blir spennende å se om de fortsetter!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:55   #64
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg får gåsehud og frysninger jeg! Fy søren så gode Atle og Anders er!

3 tiere i andre program må da være rekord?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:26   #65
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Veldig koselig å se dagens program sammen med barna. Yngvar Numme har moderert seg og blitt tålelig. Anders og Atle er veldig gode, og det synes jeg mange andre var også (Stella, Lars Bohinen, Kari Traa, Anna Anka, Rachel). Er vel ingen tvil om hvem som havner i danseduell i dag. Stakkars Inger-Lise Hansen, jeg hadde liksom litt forhåpninger til henne. Hun er sminket helt vilt, i tillegg til å virke veldig ukomfortabel. Hun ser jo direkte ond ut i blikket når hun får de dårlige poengene.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:30   #66
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Vi så første gang i dag. Jentene er veldig begeistret, danser på stuegulvet og heier på Stella.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:41   #67
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Synes Yngvar var bedre sist jeg, nå var han veeldig opptatt av å se ned i kortene, og responderer liksom ikke på hva intervjuobjektene svarer. Dessuten er de lite samkjørte liksom, snakker aldri sammen de to programlederne. Og dene ene intervjuer mens den andre begynner å avslutte.

Synes synd på han og har medfølelse med han. Synes det er noe tungt over denne utgaven, mye pga programlederne synes jeg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:52   #68
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg holder Fortsatt på Anders og Atle. Kari var mye bedre denne gang. Helt greit at Rachel gikk ut synes jeg.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 09:29   #69
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Anders og Atle er suverene! Helt greit at Rachel røk ut, men sånn strengt tatt er det vel et par stykker som burde ha røket ut før henne, sånn rent dansemessig.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 09:58   #70
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Vi har sett på skal vi danse hver eneste sesong, koser oss foran tvèn med tacoèn vår. Det har alltid vært en munter spøkefull tone mellom programlederne, og masse humor og latter Denne gangen er det bare pinlig..Numme er den dårligste programlederen jeg noen gang har sett, hvertfall til dette konseptet. Synes faktisk synd på ham, forstår ikke at han ikke innser det selv og bare trekker seg. Katrine Moholt er jo egentlig bra, men kan jo ikke dra lasset alene..Lurer faktisk seriøst på om han holder programmet ut, eller om de tar han av...stakkar..

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 10:04   #71
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg har ikke sett noen av programmene men har sett kritikken av Numme. Hva er greia? :sladrekjerring:

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 11:19   #72
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Atle.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 13:30   #73
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Fikk så vidt sett på i går,og poden var i ekstase fordi vi også endelig hadde fått sånn danseprogram på tvn vår,slik som farmor hadde.
Så han må vel få lov til å være litt oppe på lørdagene slik at han får sett litt av det.
Fikk ikke med meg alle dansene,men Anders var bra!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 19:16   #74
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Finner frem sjokoladen og slenger oss i sofaen. Vi er klare for dans

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 19:33   #75
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg er også klar. Skal snart sette pizzaen i ovnen

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 19:33   #76
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg finner fram favorittsnæckset vårt Goldfish og favorittdrikken rødvin.

"Gjøre kjærlighetsforholdet troverdig" - ser ut som Rune Larsen er i tango-outfit og får denne utfordringen.
Eldstemann holder med Stella Mwangi, yngste er glory rider og holder med Anders Jacobsen.


Sist redigert av Nelly Nickers : 24-09-11 kl 19:39.
Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 20:03   #77
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Vesla holder og på Stella. Jeg tror jeg skal ta meg et glass rødvin her jeg sitter og venter på Anders og Atle

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 19:18   #78
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Noen som vet om Anders skal danse?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 19:20   #79
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Det siste jeg har lest er at tv2 ikke kommer til å avsløre noe før programmet starter.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 19:24   #80
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det siste jeg har lest er at tv2 ikke kommer til å avsløre noe før programmet starter.












Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no