Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Observatørens hustråd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 21:49   #121
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og så digger jeg Salt sine innspill; når du kommer hjem fra Moskva skal du få hjelpe til å pusse opp hos oss.

Takk!!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:50   #122
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Her skjer det ting!
Enig i at dette blir en knallfint hus!
Gleder meg til å se fortsettelsen.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:50   #123
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Der ser du Salt, selv om ikke russerne har skjønt det, har vi. (Og hadde jeg hatt litt ekstra penger skulle du gjerne fått lønn for strevet...)

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:52   #124
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Der ser du Salt, selv om ikke russerne har skjønt det, har vi. (Og hadde jeg hatt litt ekstra penger skulle du gjerne fått lønn for strevet...)

Det er godt dere har skjønt det - jeg som har tenkt til å starte eget firma når jeg kommer hjem!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 22:06   #125
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Fy søren, for et fantastisk hus det blir! Gleder meg til å se fortsettelsen.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 08:18   #126
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Skulle vel være inne i løpet av uka, da?



Flinke dere er! Det er veldig artig å følge med. Ser ut til å bli kjempefint.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 08:33   #127
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Mai gådd... Er det rart hvis jeg elsker huset deres hemningsløst? Dere gjør en fantastisk jobb. (og jeg skal slutte å syte over våre prosjekter, innser jeg )

Gleder meg til fortsettelsen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 08:34   #128
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.


Vel, vi har det jo koselig også. Mye termos og matpakker. :P Og vi er ikke så negative egentlig. Det kan være vi er innendørs innen jul, med litt gjenstående maling og lister. Dog ønsket vi å få slipt/malt trapp innen vi flytter inn, det blir så fryktelig mye støv av slikt.

Så fine dere er!
Gleder meg veldig til å komme på besøk!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 08:37   #129
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Oj,dette er litt av en tråd og følge med på.Tror dette blir et fantastisk hus! Dere er kjempeflinke.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 09:16   #130
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Observatørens hustråd

At jeg ikke har sett denne før? Det var et spennende hus. Jeg er også nysgjerrig på hvor det er?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 09:35   #131
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Så langt dere har kommet! Kjempe flinke er dere. Jeg er kjempe imponert og dere kommer til å få et fantastisk hus. Jeg har jo sett hvor stilig dere gjorde leiligheten i byen. Dette kan dere!
Vi driver også og gjør om helt på huset vårt men vi har måtte sette bort all jobben denne gangen. Det har vært og er fortsatt en veldig omfattende jobb og med to fulle jobber, to småttiser og en mor som snart kalver med 3dje mann så har vi bare måtte innse vår egen begrensning. Litt trist for noe av sjarmen er faktisk all egeninnsatsen man legger i.

Gleder meg til å følge videre med på prosjekt "Årets mest sjarmerende hus".

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 09:39   #132
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Observatørens hustråd

For et fantastisk hus! Dere er modige som tar på dere et sånt prosjekt, men dere kommer til å få lønn for strevet. Tenk å bo i et sånt hus da. *misunnelig*

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 09:52   #133
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Observatørens hustråd

For et hus!
Det kommer til å bli så fint! Jeg beundrer virkelig dere for å gå løs på et slikt prosjekt.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 11:01   #134
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Tror etterhvert jeg må få komme innom å hente litt inspirasjon.
Gleder meg veldig til å se hvor flott det kommer til å bli!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 20:44   #135
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Fysøren, det huset der blir det besteste i hele verden, det er jeg sikker på. Tenk så deilig når dere endelig er ferdig og det har blitt akkurat som dere vil.

Ja, vi kan ikke si annet enn at vi gleder oss. Men det blir nok mye støv i maten en periode, for dette kommer til å holde hardt.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Dette er FPs beste tråd for tiden, det er så gøy å se! Det kommer til å bli DEN perlen når det er ferdig.

Og så digger jeg Salt sine innspill; når du kommer hjem fra Moskva skal du få hjelpe til å pusse opp hos oss.

Takk!

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Fy søren, for et fantastisk hus det blir! Gleder meg til å se fortsettelsen.

Men du, jeg skulle litt ønske at vi fikk huset ferdig slik som dere. Det er mye sjarm i nye hus også.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.



Flinke dere er! Det er veldig artig å følge med. Ser ut til å bli kjempefint.

Takk!


Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mai gådd... Er det rart hvis jeg elsker huset deres hemningsløst? Dere gjør en fantastisk jobb. (og jeg skal slutte å syte over våre prosjekter, innser jeg )

Gleder meg til fortsettelsen.

Takk! Syting er lov, uansett hvor man holder på.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 20:45   #136
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så fine dere er!
Gleder meg veldig til å komme på besøk!!

Her er det plass! Vi får nok ikke bygget kjeller-rommene før til våren, men en gjest eller tre skal vi alltids klare å presse inn.

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Oj,dette er litt av en tråd og følge med på.Tror dette blir et fantastisk hus! Dere er kjempeflinke.

Takk!

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

At jeg ikke har sett denne før? Det var et spennende hus. Jeg er også nysgjerrig på hvor det er?

Det ligger på gamle Furuset i Oslo, halvveis mellom Grorud og Furuset.

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Så langt dere har kommet! Kjempe flinke er dere. Jeg er kjempe imponert og dere kommer til å få et fantastisk hus. Jeg har jo sett hvor stilig dere gjorde leiligheten i byen. Dette kan dere!
Vi driver også og gjør om helt på huset vårt men vi har måtte sette bort all jobben denne gangen. Det har vært og er fortsatt en veldig omfattende jobb og med to fulle jobber, to småttiser og en mor som snart kalver med 3dje mann så har vi bare måtte innse vår egen begrensning. Litt trist for noe av sjarmen er faktisk all egeninnsatsen man legger i.

Gleder meg til å følge videre med på prosjekt "Årets mest sjarmerende hus".

Tusen takk! Dere må jo bare ta turen innom en dag? Det er vel ikke lenge til tredjemann kommer nå, det er så koselig å tenke på.

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

For et fantastisk hus! Dere er modige som tar på dere et sånt prosjekt, men dere kommer til å få lønn for strevet. Tenk å bo i et sånt hus da. *misunnelig*

Takk! Vi gleder oss!

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

For et hus!
Det kommer til å bli så fint! Jeg beundrer virkelig dere for å gå løs på et slikt prosjekt.

Ja, jeg håper det blir så bra som vi har lyst til at det skal bli.

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Tror etterhvert jeg må få komme innom å hente litt inspirasjon.
Gleder meg veldig til å se hvor flott det kommer til å bli!

Selvfølgelig!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 20:53   #137
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

I dag har jeg valgt ut farger - det tok ikke så lang tid siden mannen for en gangs skyld meldte seg helt ut og gikk for å finne dørhåndtak istedenfor.



Vi kjører gjennomgående ton-i-ton-farger:
Hvit pepper i hele trappen, samt det slipte gulvet i 2. etg. Det blir delikat på alle vegger, oljebasert 40blank på all panel, og 07 matt på alle andre vegger. I hvert soverom blir det en mørkere vegg bak sengen, på vårt rom blir dette Gren, på Posørens rom blir det sannsynligvis Linblå. Alle tak/lister blir egghvite. Takene blir også egghvite, og jeg tror vi kommer til å kjøre forskjellig glans - 5 i tak, og helblanke lister (80), med unntak av der vi har panel. Eller kanskje ikke.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 22:10   #138
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Er dere der kontinuerlig fremover? Når vi er smittefrie og gipsfrie vil vi gjerne komme og inspisere igjen

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 09:10   #139
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Wow! Det er helt utrolig hvor langt dere har kommet, gleder meg til å følge med videre.

Strikketreff i nytt hus på nyåret da?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:25   #140
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Mere! Mere!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
gal, hus, oppussing


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no