|
Spanskkurs Forum for spanskkurs. |
Se resultatene: Hvor lang tid til hver lekse? | |||
Et par dager | 1 | 12,50% | |
Ei uke | 5 | 62,50% | |
To uker | 0 | 0% | |
Ikke så nøye, jeg tar det i mitt eget tempo | 2 | 25,00% | |
Deltakere: 8. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
23-10-06, 22:08 | #1 |
Ansvar for egen luring
|
Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Hvis dere ser på den siste leksjonen f.eks, hvor lang tid trenger dere?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
23-10-06, 22:15 | #2 |
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Ei uke høres greit ut - da har jeg litt tid til å somle, men samtidig nok press til at jeg får ut fingeren...
23-10-06, 22:23 | #3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
|
Sv: Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Jeg er litt treg jeg også. Retter du prøvene, eller skal vi finne fasiten på nettet?
23-10-06, 22:28 | #4 |
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Fasiten ligger her allerede, se egen tråd! Det er litt vanskelig for meg å få rettet alt, så jeg satser stort sett på fasit-oppgaver i stedet for "frie" oppgaver.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
23-10-06, 22:42 | #5 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
|
Sv: Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Jeg stemte for en uke jeg.
23-10-06, 22:53 | #6 |
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Det har jeg tatt med i betraktningen.
24-10-06, 02:06 | #7 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
|
Sv: Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Stemte 1 uke. Da har jeg tid til å ta det når jeg har lyst og mister ikke motivasjonen fordi det tar for lang tid mellom leksjonene.
24-10-06, 09:10 | #8 |
|
Sv: Hvor lang tid vil dere ha til leksene?Jeg stemte en uke.