Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender for tenåringer

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 12:02   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Off, det er for mange bra tips her. Tryllekalender var lurt. Er det overkommelig sånn på morgenkvisten da, bare sånn at det ikke blir surr og ender med å komme for sent på skolen....

Eldstemann vil ikke ha gavekalender iår. Han vil ha sånn kalender med småsjokolade og en flaxkalender.

Vi har aldri kjøpt noen av disse litt dyrere godtekalenderene.
Er det ikke veldig store sjokolader, særlig i den Smartieskalenderen? Det finnes jo også Kinderkalender. Og godteri på morgenen med Haribo, vet ikke helt, jeg.

Mine åpner kalenderene om ettermiddagen. Null problem med sjokolade eller fjas på den måten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 08:48   #22
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekalender for tenåringer

Jeg har supplert gavekalenderen med noen til og fra lapper fra Kirkens Bymisjon. Gi et måltid til noen som gruer seg til jul. Koster 40,- pr stk

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 17:31   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalender for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg har supplert gavekalenderen med noen til og fra lapper fra Kirkens Bymisjon. Gi et måltid til noen som gruer seg til jul. Koster 40,- pr stk

Det var smart! Jeg bestilte forleden og fikk mine i posten i går. De er så fine!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 17:38   #24
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekalender for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Her er det flere av kompisene på 13 som har kjøpt srg Alexx Alexxander sin tryllekalender. Da får de en dings og lærer trikset på youtube.

Den hadde vi ifjor. Vi delte den i familien. Den som hadde dagen måtte lære seg trikset og fremføre det til middag. Og på julaften hadde vi trylleshow for gjestene.

Iår vet jeg helt hva vi skal gjøre med julekalender.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 18:46   #25
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekalender for tenåringer

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det var smart! Jeg bestilte forleden og fikk mine i posten i går. De er så fine!

Så bra, har ikke fått mine enda. Har kjøpt til alle de ansatte på jobb også, til å feste på julegaven

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no