Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Golv i entreen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-23, 16:25   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Golv i entreen

Ja, mange husspørsmål fra meg nå.

Vi skal ha parkett i deler av gangen, fordi det blir en gangsone med trapp der. Men helt ytterst mot ytterdøra må vi ha noe annet. Men hva? Er det fliser som er tingen, eller finnes det andre ting? Hvor stor bør denne sonen med et annet gulv enn parkett være?

Det skal være varmekabler i hele området.

Og hvilken farge kan fungere i en entresone? Parketten er i eik, en relativt lys farge. Veggfargen er ikke bestemt ennå.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 17:31   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Du får bare komme til østlandet på befaring i nyhuset mitt først som sist. Vi har flis og parkett i gang.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 18:16   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Du får bare komme til østlandet på befaring i nyhuset mitt først som sist. Vi har flis og parkett i gang.

Åh ja, det vil jeg gjerne!

Kunne jeg fått sett hvordan gangen din ser ut?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 18:50   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åh ja, det vil jeg gjerne!

Kunne jeg fått sett hvordan gangen din ser ut?

Se pm

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 19:03   #5
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Golv i entreen

Ville gått for flis, og gjerne i en kontrast for å skille sonene, og så noe som 'skitt' ikke viser så godt på. Når det gjelder størrelse ville jeg tatt nøye mål så jeg var sikker på at det var plass til ev. møblering tenkt i området, slik som skohyller etc.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 19:05   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Golv i entreen

Hadde gått for fliser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 19:10   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Takk! Har googlet litt og sett en lekker kombo av mellomgrå skifterflis og parkett

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 21:01   #8
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.559
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Golv i entreen

Vi har lys eikeparkett og grå fliser. Veldig fin kombinasjon, syns jeg. Anbefales!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 21:04   #9
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.559
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Golv i entreen

Vi har denne i 60 x 60 cm.

https://www.norfloor.no/betontech-grey-60x60

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 21:26   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Vi har nylig fått lagt denne, og er veldig fornøyd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 22:54   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Vi har denne i 60 x 60 cm.

https://www.norfloor.no/betontech-grey-60x60

Kjempefin! Virkelig!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 22:54   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vi har nylig fått lagt denne, og er veldig fornøyd.

Åh! Nydelig, den også!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 22:56   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Med «fliser» så jeg først for meg mørkegrå fliser, og jeg tror ikke jeg vil ha mørkegrå.

Men nå vil jeg ha begge deres, søren og! What to do…

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-23, 08:23   #14
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.559
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Golv i entreen

For å få en helhet i huset, så har vi de samme flisene jeg viste deg på begge badene og i yttergang. Vi er så fornøyde! De viser ekstremt lite smuss, og det fant jeg ut da jeg var på hotell for noen uker siden - der var det hvite fliser på badegulvet, og det var helt vilt mye hår på gulvet etter en dusj. Dette syns ikke hjemme. (Altså, jeg ser de jo såvidt - men de syns mye mindre fordi det er litt spill i flisene)

Vi valgte også store fliser for at rommet ikke skulle få masse fuger. Gangen er ikke så stor, så det er vel kanskje kun de to midterste flisene som er hele, men det ble veldig fint og «rolig».

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-23, 08:27   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Det høres bra ut!

Vi har grå fliser på badet vårt nå, og der viser det også veldig lite.

Hvor kjøpte du flisene? Bestilte du selv i butikk, eller var det et firma som bestilte og la dem for dere? Altså, hvordan funker det i praksis, lurer jeg på…
Vi har nemlig en entreprenør som skal gjøre alt arbeidet, og de bestiller for oss. De har avtaler med ulike leverandører.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-23, 10:56   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Jeg kan avbefale mørkegrå flis i alle fall. Alt vises. Inklusive vann.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-23, 11:31   #17
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Golv i entreen

Vi har kvadratiske Oppdalskifer-heller i gangen og er kjempefornøyd med det. De er også litt tilgivende mtp skitt og lort som blir med inn og det kan vi like.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-23, 11:46   #18
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Golv i entreen

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Vi har denne i 60 x 60 cm.

https://www.norfloor.no/betontech-grey-60x60

Lekre fliser😃

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-23, 12:03   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Golv i entreen

Mulig jeg husker heeelt feil, men lurer på om jeg har sendt deg bilde av gangen vår tidligere? Vi har grå fliser i yttergang, en list og så Alloc gulv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-23, 12:42   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Mulig jeg husker heeelt feil, men lurer på om jeg har sendt deg bilde av gangen vår tidligere? Vi har grå fliser i yttergang, en list og så Alloc gulv.

Jeg tror du husker rett! Det ringer noen bjeller. Jeg har sett gangen din, og det var fordi du viste meg hvordan dere hadde løst overgangen mellom fliser og tregulv, og hvordan dere løste møbleringen. Akkurat nå husker jeg ikke hvordan flisene så ut, men det ligger sikkert i innboksen min.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no