Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer man aldri har kommet gjennom

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 17:45   #41
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Jeg ser de er nevnt: Blair Witch Project. En av de kjedeligste filmene ever. Men jeg har en morsom historie om den. En kompis av meg tok med seg dama si på den før den ble så veldig omtalt, og så sa det var en dokumentar. Hun holdt på å dø på seg.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:56   #42
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Alexander var så gørr at jeg gikk og vasket klær mens mannen så den ferdig (så den på DVD).
Jeg sovnet på kino da vi så Wulf (Wolf? -Den med Jack Nicholson som varulv iallfall).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:57   #43
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Ja, faktisk slo også jeg av Alexander. Den skuffet stort.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:58   #44
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Brokeback var elendig. Rett og slett elendig.

Glad jeg fulgte magefølelsen og aldri har sett denne!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:04   #45
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Jeg gikk fra kino under Peter Pan med Robin Williams. Ellers slår jeg av filmer støtt og stadig. Jeg så for eksempel den første halvtimen av The Devil wears Prada her om dagen. Har ingen planer om å se resten.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:07   #46
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.990
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Big Fish er jo helt fantastisk jo!

Rørende enig! Har du noen andre filmer å anbefale, Olympia? Jeg er lutter øre.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:11   #47
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Rørende enig! Har du noen andre filmer å anbefale, Olympia? Jeg er lutter øre.

Jeg skal tenke litt på det! Vi hadde hatt det bra på kino sammen, ser jeg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:12   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.870
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den engelske pasienten.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Brokeback Mountain tvang vi oss igjennom, fordi "den var jo så bra", liksom …



Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Fisher King var fiiiin!

Det er godt jeg har nolo og Olympia å klamre meg til.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:14   #49
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Brokeback var elendig. Rett og slett elendig.

Kan du forklare hvorfor du synes den var elendig? Dette er ikke noe angrep på filmsmaken din, altså, jeg er bare nysgjerrig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:15   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

"Hud" av og med Vibeke Løkkeberg, en av få filmer som har fått meg til å forlate kinosalen før filmen var slutt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:20   #51
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kan du forklare hvorfor du synes den var elendig? Dette er ikke noe angrep på filmsmaken din altså, jeg er bare nysgjerrig.

Den var kjedelig. To idioter som er forelsket og sitter på et fjell og ødelegger hverandres liv. Ikke gjør de noe med det, de bare sitter der. Det irriterte meg grenseløst at de ikke tok tak i skjebnen sin. Den var ubeskrivelig langtekkelig, det skjedde jo ingenting!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:22   #52
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Kroppen min, Margret Olin. Fikk vekselvis lyst å banke henne og forlate kinosalen. Men jeg pinet meg gjennom, helt til den idiotiske slutten.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:29   #53
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

From dusk til dawn gikk vi fra, den fenget overhode ikke. Jeg har også gått fra en japansk film en gang for lenge siden. Husker ikke hva den het, men den handlet om to par, dvs det fant jeg først ut halvveis i filmen for de parene var prikk like, så jeg syntes bare filmen var ekstremt forvirrende.

Det er flere filmer jeg har skrudd av når vi har hatt dem på dvd, men jeg kommer ikke på noen i farten. De gjorde ikke akkurat intrykk kan man si...

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:32   #54
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

MULHOLLAND DRIVE!
Fy f*** for en møkkafilm!
Skulle ønske vi hadde sluppet å se Syriana også

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:37   #55
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Den engelske pasienten var totalt snork ja, ellers så var det nesten jeg gikk fra kino en gang. Filmen startet med 20 min med skyting, redd mening ryan, var det det den het tro? Var i alle fall helt i sjokk!

Eller den siste til nattsvermeren, Han som spiste hodet til en som satt levende i stolen. Jo, selvsagt også siste av han med maska, hallowen...? De var i alle fall på en skole denne gangen, tror de drepte fyren 50 ganger før han daua!

Ja jeg er elendig på å huske filmtittler altså!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:42   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Jeg har heller aldri gått fra kinoen, men jeg slo også av Alexander, som jeg hadde tatt opp på TV. Den var gørr kjedelig, også ble jeg mer enn middels irritert over at alle snakket med kvasi-irsk aksent - bortsett fra Angelina, som valgte en østeuropeisk variant.

Ellers er jeg en stayer, både på film og bøker. Ikke alltid verdt det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:50   #57
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har heller aldri gått fra kinoen, men jeg slo også av Alexander, som jeg hadde tatt opp på TV. Den var gørr kjedelig, også ble jeg mer enn middels irritert over at alle snakket med kvasi-irsk aksent - bortsett fra Angelina, som valgte en østeuropeisk variant.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:50   #58
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Den engelske pasienten er en av mine favoritter; da jeg hadde sett filmen (for første gang ), ga jeg meg i kast med boka. Og gråt like mye av grottescenen.

Fisher King husker jeg at jeg likte godt, men det begynner å bli lenge siden.

Jeg har klart å komme meg gjennom de aller fleste filmene jeg har påbegynt, men så velger jeg film med omhu òg. Det er én film jeg husker jeg ga opp, og det var Den siste keiseren, en gang på 80-tallet. Mulig jeg ikke var moden nok.

En annen film som jeg riktignok kom meg gjennom, men som jeg ikke skjønner lovprisingen av, er Lost in Translation. Kjedelig film, rett og slett.

HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:58   #59
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.990
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.


En annen film som jeg riktignok kom meg gjennom, men som jeg ikke skjønner lovprisingen av, er Lost in Translation. Kjedelig film, rett og slett.

Åh, dette blir for meg i kategorien "filmer jeg ikke kan skjønne at noen ikke kan like."

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:00   #60
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, faktisk slo også jeg av Alexander. Den skuffet stort.

Ja.. den kobla jeg ut og. Men jeg slo vel ikke av. Men kunne kanskje lik så gjerne gjort det.

Brokeback Mountain synes jeg var litt oppskrytt .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no