Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Genial reiseseng

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 20:46   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Tommel opp

Genial reiseseng

Vi reiser snart på påskeferie, og i kveld var det tiden for å prøve ut ztjernas nye reiseseng. Den er helt genial, slåes opp etter telt-prinisppet og blir like liten og lett som en liten sovepose sammenlagt. Den har i tillegg innebygd myggnetting. Soltrekk kan man kjøpe separat.

Jeg var imidlertid ikke overbevist om at sengen kom til å overleve ztjerna. Derfor uttesting før avreise. Jeg hadde ikke trengt å bekymre meg. Senga har bestått ztjerne-testen, og er godkjent. Han klarte verken å velte eller demontere den (og tro meg, det hørtes ut som han prøvde). Ut fra hvor mye plass han opptar egner den seg også for tre- og firlinger

*bilde borte*

Senga kan kjøpes på www.nomaden.no;

Sitat:



"Glem den digre stålkolossen som tar opp hele bagasjerommet. Egen seng til poden, med full myggbeskyttelse, som rulles sammen i tilhørende liten bag.Lett reiseseng til barn 0 - 3 år, med myggnett.
Pakkes inn i en bag med målene 53x20cm"


Sist redigert av Mei : 19-04-07 kl 22:19.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no