Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-17, 13:29   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Jentungen har ei klar grønn, lett dunjakke som hun elsker, men nå begynner den å bli for liten, og hun trenger ny. Aller helst vil hun ha en i samme farge, men nå finner jeg det ikke noe sted, verken på nett eller i byen. Jeg finner i grunnen bare rosa eller blå (hun vil på ingen måte ha rosa eller lilla), med noen få unntak.

Det nærmeste jeg har kommet er en hos Stormberg, som er olivengrønn, der kunne hun gå med på guttemodellen som har blå glidelås. Men aller helst skulle den hatt hette, og det har ikke denne. Og egentlig feil farge.

Den hun har ble i sin tid kjøpt på Zalando, men der har de den ikke lenger. Den ser slik ut:



Har noen sett noe i det hele tatt, i denne fargen, i fysisk butikk eller på nett?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0047_14.jpg (37,6 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg DSC_0084_61.jpg (36,0 KB, 287 visninger)
__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-09-17 kl 13:39.
My er aktiv nå   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no