Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 12:14   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Rødme

Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Pop-upene er forsåvidt borte,men nå kommer det opp MSA-Security center. 221 threats found. osv. Når jeg så trykker på Remove all found threats, så går det ikke å trykke på noe. Rett etterpå kommer det et nytt vindu som sier: Warning, virus attack. Så må jeg velge om jeg vil : Activate now, eller continue unproteckted. Det skjer ingenting samme hva jeg trykker på, så jeg trykker continue unproteckted for å få bort ruten, så x'er jeg ut den under. Så går det to minutter, så må jeg gjennta prosedyren, igjen og igjen og igjen. Jeg blir gal.What to do?
Noen som har en løsning med teskje til meg?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 12:17   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up'ene

Det høyres igrunn ut som om det har lagt seg eit lite fint progamm på maskina di.

Var borti noko slikt sjølv. Eg måtte gå gjennom alle programmfiler blant anna for å finna syndaren. Tok meg ein kveld og ein del googling.

Men du har kjørt avast, ad-aware og spyboot ? For å nevne nokon programm.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 12:47   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up'ene

Jeg fant denne artikkelen for noen dager siden; kan den være til hjelp kanskje?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 13:44   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

MSA Security Center er vel en trojan som kommer opp med falske meldinger om at virus er funnet etc? Med andre ord, MSA Security Center er i seg selv malware som du må få fjernet med bruk av et skikkelig program.

Så vidt jeg husker er MSASC noe man får gjennom å ha installert det fra popups på noen websider, der man får en beskjed i form av noe som ligner en dialogboks om at det er funnet virus eller man kan få programmet gratis og sjekke etter sikkerhetstrusler. Altså, det er en trojaner i den form av den lurer brukerne til å installere den.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 19:25   #5
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

MSA Security Center er vel en trojan som kommer opp med falske meldinger om at virus er funnet etc? Med andre ord, MSA Security Center er i seg selv malware som du må få fjernet med bruk av et skikkelig program.

Så vidt jeg husker er MSASC noe man får gjennom å ha installert det fra popups på noen websider, der man får en beskjed i form av noe som ligner en dialogboks om at det er funnet virus eller man kan få programmet gratis og sjekke etter sikkerhetstrusler. Altså, det er en trojaner i den form av den lurer brukerne til å installere den.

Dette kan stemme. Jeg ble jo kvitt dette lovegreiene,men fikk dette istedefor.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 19:28   #6
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Prøv å svanne pc'n din med denne:
http://www.superantispyware.com/down...NTISPYWAREFREE

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 09:46   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Jeg tror det hjalp,Line. Nå er det skjoldet med msa-securitycenter byttet ut med en liten edderkopp. Også snurrer avasten ved siden av. Tror dere jeg er frisk nå? :ber:

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 13:00   #8
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg tror det hjalp,Line. Nå er det skjoldet med msa-securitycenter byttet ut med en liten edderkopp. Også snurrer avasten ved siden av. Tror dere jeg er frisk nå? :ber:



Jeg vet ærlig talt ikke. Prøv full scanning igjen?
Det er i hvertfall et godt scanneprogram.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 13:33   #9
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Har ikke hatt problemer etterpå.
Deilig, etter at jeg har strevd med virusen i ukesvis.
Jeg krysser alt jeg har for at det holder seg slik. Takk igjen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 14:15   #10
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Så moro!
Bare hyggelig, amo.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:02   #11
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mer hjelp ang. pop up-ene

Må prøve på dette.

Får hele tiden opp noe som heter Plattekonto.
Har noen av dere vært borti det? Er det virus mon tro?

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no