Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor få bikinioverdel med mye vattering/fyll?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-13, 13:45   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor få bikinioverdel med mye vattering/fyll?

Er på jakt etter ny bikini som ikke er alt for dyr siden jeg trenger flere og de er forbruksvare på sydenturer, men er på jakt etter bikinioverdeler som har tykk vattering (innlegg) og pushup eller helst geleinnlegg i cupen som de har de jeg har nå som jeg fant på Debenhams i England for et par år siden. Gjerne halterneck modell, men må i alle fall ha stropper over skuldrene.Trenger litt ekstra fyll når det gjelder bikini for å føle meg vel. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det Norge? Kan godt være postordre så lenge en har mulighet til å returnere, men helst tips om kjede/butikk hvor en kan prøve.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 20:23   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvor få bikinioverdel med mye vattering/fyll?

Bombshell-BHen gir skikkelig løft, så regner med bikinioverdelen gir det samme.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-13, 20:39   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor få bikinioverdel med mye vattering/fyll?

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Bombshell-BHen gir skikkelig løft, så regner med bikinioverdelen gir det samme.

Takk for tips. Det visste jeg ikke Lindex hadde i bikini også. Bombshell BH-ene derfra har jeg et par av, og de kan jeg like.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 08:50   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor få bikinioverdel med mye vattering/fyll?

Har du sett hos Change da?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no