Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gevinster til basar

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 00:06   #1
Lilo
Aktiv
 
Lilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Lilo er litt kul
Utrop

Gevinster til basar

Jeg er med å arrangerer julebasar på hjemstedet mitt, og no er det innsamling av gevinster som gjelder. Er det noen som har ideer på hvor man kan få tak i slikt gratis? Bedrifter osv? Noen gavmilde butikker dere har erfaring med?

Kanskje noen som har noe brukenes ting som de vil bli kvitt som dere kan donere bort? (i Bergens området helst) Kjempe takknemelig for alt!!

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 09:15   #2
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gevinster til basar

Banken. Der har jeg tigget flere ganger og endt opp med flotte ryggsekker og bag'er hver gang.

Forsikringsselskap.
Sportsbutikkene, de pleier gladelig å dele ut noe med butikken sin logo på.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 10:24   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gevinster til basar

lykke til....
Jeg skulle prøve dette i fjor for juletrefest på skolen. Gikk på kjøpesenteret og spurte. Fikk ja de to første stedene, og var skikkelig optimist. Men da var det slutt... "Nei, det har vi sluttet med", "Vi gir bare til xxx".
I en lekebutikk sa vedkommende følgende: "Hvordan skal med vite at du kommer fra xxx skole, jeg kjenner ikke deg, for alt jeg vet vil du bare tigge gaver til ungene dine...." Prat om hyggelig svar... Jeg har ikke handlet der siden. Var innom en gang i høst og spurte om nabobutikken, en garnbutikk, hadde flyttet. Samme dame der og hun svarte surt at de hadde flyttet for 3 år siden (noe som ikke stemte, var under 1 år siden).

Trodde det skulle bli enkelt å få gevinster, men det var det ikke. Kanskje enklere for de som selv jobber i butikk, eller kjenner de som jobber der. Jeg gjør heller alt mulig andre ting nå enn å spørre etter gevinster...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no