Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vanntette vintersko, helst med membran?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-17, 22:56   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vanntette vintersko, helst med membran?

...og som ikke er kjempehøye, fulle av masse detaljer (strikket kant=nei takk), og helst i svart, finnes det? Til meg selv, altså str 36/37, og ikke med borrelås

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 23:04   #2
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Det er et finsk skomerke, Pomar, som har vanntette, varme sko i mange forskjellige stiler. Jeg har et par flate, sorte, matte ikke kjerring-sko fra dem. De jeg har er gode for mine føtter som er brede foran.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 23:07   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Takk �� Jeg må google litt, for jeg har ikke hørt om merkey. Jeg har smale føtter, men fryser lett, dessverre.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 23:09   #4
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Jeg tror ikke alle skoene deres er brede, altså. Jeg har to par fra dem nå. Det andre paret sto jeg ute i i nesten tre timer i minus tjue for et par vintre siden og var like god og varm.

Mine er kjøpt i skobutikk på Tveita i Oslo.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 17:53   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg tror ikke alle skoene deres er brede, altså. Jeg har to par fra dem nå. Det andre paret sto jeg ute i i nesten tre timer i minus tjue for et par vintre siden og var like god og varm.

Mine er kjøpt i skobutikk på Tveita i Oslo.

Jeg går ut i fra at det kanskje er Eurosko? Kan være andre konsepter som også fører merket, men tror ikke det er mange.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 20:25   #6
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg går ut i fra at det kanskje er Eurosko? Kan være andre konsepter som også fører merket, men tror ikke det er mange.

Ja, det vil si Shoe Comfort, det er vel en del av samme kjeden.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 23:12   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Jeg fryser til og med i Sorel Caribou om jeg må stå i ro, så jeg er en skikkelig frossenpinn.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 08:43   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg fryser til og med i Sorel Caribou om jeg må stå i ro, så jeg er en skikkelig frossenpinn.

Hvis du er veldig kald i føttene så anbefaler jeg Thermacell varmesåler i skoene. Jeg kan ha all verdens varme vintersko og sokker, det hjelper ikke uansett. Varmesålene er det eneste som hjelper noe. Minuset er jo at man må huske å lade dem.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 11:31   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Jeg finner uansett ikke noe som er varmt nok så bytter ut såler på vinterskoene og bruker saueskinnssåler. Det hjelper veldig.
Har gjort det til gutta mine også oppigjennom. Sprayer også alle utesko med waterproof spray.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 21-11-17 kl 11:50.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 02:26   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Jeg har Ecco Trace Lite i brun som jeg kjøpte i fjor. Finnes i sort.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 11:41   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Google Kastel sko dame og se om du finner noe der? Jeg er veldig fornøyd med mine høst og vårsko derfra (Overgangssko som vi ville kalt det til barn).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 21-11-17 kl 17:42.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 16:40   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Vanlige brukssko, eller base i snøen med ungene sko?

Til vanlig bruk kan du jo se på disse fra Rieker, med ullfor.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 21-11-17 kl 23:16.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 17:03   #13
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Vanlige brukssko, eller base i snøen med ungene sko?

Egentlig litt allround siden jeg fryser så lett på føttene, men til de kaldeste dagene har jeg klumpete Sorel Caribou. Tromsø er egentlig preget av rått, vått vintervær, derfor vil jeg ha membran, og jeg er mer ute enn gjennomsnittet.

Jeg bør nok ta en butikkrunde snart, men det er mange gode forslag her.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-17, 15:42   #14
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Vanlige brukssko, eller base i snøen med ungene sko?

Til vanlig bruk kan du jo se på disse fra Rieker, med ullfor.

Disse har jeg, kjempegode, og ikke spesielt brede.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 13:51   #15
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Disse har jeg, kjempegode, og ikke spesielt brede.

Jeg var veldig overrasket over at de faktisk hadde ekte ullfor, for til den prisen kunne det fort vært fake. Jeg betalte 849,- og de har en tex-membran.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 18:43   #16
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Er selve skoen i skinn eller kunstskinn? Synes så mange av Riekerskoene kommer med kunstskinn for tida.

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg var veldig overrasket over at de faktisk hadde ekte ullfor, for til den prisen kunne det fort vært fake. Jeg betalte 849,- og de har en tex-membran.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 15:28   #17
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Er selve skoen i skinn eller kunstskinn? Synes så mange av Riekerskoene kommer med kunstskinn for tida.

Disse er i skinn, og med ullfor. Har sett flere andre med kunstig pelsfor, og litt diverse kvalitet på skinnet, men disse var fine.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-17, 18:35   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Selskinnssko. Selveste Tromsø-boots'en. Putt en skikkelig ullsåle inni, og du trenger ikke sokker engang.
De har dem faktisk på Polaria(!) i tillegg til flere skobutikker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-17, 00:00   #19
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Selskinnssko. Selveste Tromsø-boots'en. Putt en skikkelig ullsåle inni, og du trenger ikke sokker engang.

Stemmer ikke for alle. Sliter på mitt fjerde par nå, og jeg blir kald i dem også. Selv om jeg bruker lester i ren ull, og har saueskinnsåle inni.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-17, 09:11   #20
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Selskinnssko. Selveste Tromsø-boots'en. Putt en skikkelig ullsåle inni, og du trenger ikke sokker engang.
De har dem faktisk på Polaria(!) i tillegg til flere skobutikker.

Men de passer jo overhodet ikke i slaps og sludd

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no