Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-21, 23:13   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

... hva hadde du kjøpt?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-21, 23:17   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Lyngby Rhombe. Har nylig begynt å samle.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-21, 23:18   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Holder på å samle opp nye nå og har fra serien Legio Nova til Eva Solo. Liker at de er hvite uten dall og relativt tidløse.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-21, 23:56   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Hadde kjøpt runde, hvite og tidløse tallerkener.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-21, 23:59   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Rosendahl grand cru.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 02:02   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hadde kjøpt runde, hvite og tidløse tallerkener.

Jupp!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 03:25   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Kähler Hammershøi Poppy ville jeg kjøpt. Har de hvite.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 07:41   #8
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Enkle, ensfargede og så billig som mulig fra Ikea eller lignende.
Jeg har noen offwhite nå, og tror jeg liker de bedre enn helt hvite.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 07:42   #9
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Rosendahl grand cru.

De hadde jeg før og syns det ble så fort riper i de. De kostet for mye til at det var greit.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:40   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

De hadde jeg før og syns det ble så fort riper i de. De kostet for mye til at det var greit.

Så dumt! Da noterer jeg det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:48   #11
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.545
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Vi stilte oss samme spørsmål for bare et par måneder siden og endte opp med Upplaga fra IKEA. Foreløpig fornøyd.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:50   #12
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Jeg elsker mitt retro-servise og ville fortsatt med det. Jeg har intet behov for å ha nøytrale tallerkner, livet er for kort. Spesielt Figgjo har mange klassikere, synes jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:51   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Feltspatporselen, ønsker meg og har litt Pillivuit. Men mye er byttet til IKEA da det viste seg at de hadde hvitt feltspat. Billig, fungerer fint og er like hvitt, helt ripefritt og uten skår etter noen år.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:54   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Jeg stiller meg spørsmplet nå, vi trenger nye. Rett og slett er antalle blitt redusert så stadig vekk hr vi ikkenok til hele familien som er rene, vi har vel knust noen oppgjennom, oghar nå 8 igjen. Det er 5 av oss, og har ikke oppvaskmaskinen gått siden kvelden før så er vi i beit. (og ender med at e par av oss får et fra juleserviset da. For det står på plassen til "finserviset" enda. Må ta en ombytting der. julen er over.)

JA, vi har finserviset, men jeg liker å ha et til pent som ikke brukes hver dag, for med en flokk unger på 5-13 hr vi øyensynelig knust noen oppgjennom.

De som er igjen har et par av dem sprukket i glasuren, trolig egentlig alle, men bare et par har veldig synlig misfarging. Men dette er de jeg fikk når jeg ble 19, og skulle lytte hjemmefra, så vi fortjene egentlig å finne oss et nytt, ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:56   #15
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg elsker mitt retro-servise og ville fortsatt med det. Jeg har intet behov for å ha nøytrale tallerkner, livet er for kort. Spesielt Figgjo har mange klassikere, synes jeg.

Enig med dette. Kjøpte et retro-service på finn i fjor, har mye bruk igjen.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:57   #16
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Jeg har nettopp kjøpt hvite Iittala Tema middagstallerkener til å ha på hytta.

Hjemme har jeg Rosendahl Grand Cru. Har hatt de i årevis og de begynner å bli litt slitt, men jeg vurderer å erstatte de med nye av samme sort. Jeg synes at de er tidløse og fine

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 08:58   #17
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Da hadde jeg stikke innom bruktbutikken og funnet noen kule. Hilsen gnien og kjedelig.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 09:01   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Jeg har tenkt å bytte ut deler av vårt mønstrete servise nå, og ønsker meg Sense fra Porsgrunn porselen til bursdagen.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 09:05   #19
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Så glade dere er i hvitt.

Jeg har hvite Iittala Tema hjemme, som jeg jeg kjøpte etter år med assosiert utvalg av arvet og brukt. Liker de veldig godt.

Nå trenger jeg tallerkener til hytta og vingler mellom et blåblomstret sett som jeg har arvet etter bestemoren min eller noe nytt (kan forsåvidt være «nytt» fra Finn, bare det er nytt for meg. ). Eller begge deler.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 09:06   #20
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Liker Le Creuset, men når jeg ser bilder av det på Finn så ser det ofte så ripete ut.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no