Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-13, 20:29   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Begynte å se serien i sommer og har elsket hvert minutt.
Tror Vox skal sende sesong 6, men finner ikke noen dato.
Kan den kjøpes på iTunes??
Og hva må jeg ha for å kople Mac til TV?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 21:21   #2
Chuck Norris
Nybegynner
 
Chuck Norris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
Chuck Norris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Er det skrekkelig forbudt på dette forumet å nevne thepiratebay.se?

__________________
MacGyver is just one of the tools in Chuck Norris' swiss army knife.
Chuck Norris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 21:29   #3
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Opprinnelig lagt inn av Chuck Norris, her.

Er det skrekkelig forbudt på dette forumet å nevne thepiratebay.se?

Vi er i hvert fall en del som mener det er mest realt å betale for det man ser og hører.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 21:53   #4
Chuck Norris
Nybegynner
 
Chuck Norris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
Chuck Norris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi er i hvert fall en del som mener det er mest realt å betale for det man ser og hører.

Da pakker jeg mine inklinasjoner ned der de hører hjemme og nevner det ikke mer. :lydig:

__________________
MacGyver is just one of the tools in Chuck Norris' swiss army knife.
Chuck Norris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 22:45   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi er i hvert fall en del som mener det er mest realt å betale for det man ser og hører.

Så fremt det er et reelt alternativ. Ellers finnes det nok flere som er tilbøyelig til å mene at dersom tilgjengeligheten er dårlig kan man skylde seg selv om folk ikke betaler for seg.
Har jeg hørt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 22:45   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Jeg ser på Netflix, norsk sådan. Men der er jo bare sesong 1 og 2.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 08:04   #7
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Jeg mener sesong 6 gikk på VOX før sommeren. Fikk med meg det meste, men gikk glipp av de siste episodene....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 08:51   #8
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Ser ut som om den kan sees på Vox:
http://www.voxtv.no/programmer/mad-men

Til Ru: Jeg tror ikke jeg gidder å ta den diskusjonen igjen. Den som eier et produkt velger hvem det skal være tilgjengelig for. At det ikke er tilgjengelig for deg, gjør det ikke noe bedre å stjele det. Og jeg liker ikke at FP brukes som veileder til hvor man kan laste ned ulovlig, noe jeg har tatt opp tidligere og som jeg sikkert kommer til å gjøre igjen:
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=147362

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 16:57   #9
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor(dan) får jeg sett Mad Men, sesong 6?

Kan den altså ha gått på Vox allerede. Æsj.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
mad men, serie, tv


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no