Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Møllerens lavkarbobrød?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-12, 09:57   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Møllerens lavkarbobrød?

Er det noen som har prøvd den melblandingen?

Jeg vurderer å begynne med lavkarbo igjen, men tidligere har det strandet fordi det er så lite "lettvint" mat. Jeg må ha noe som er fort og lettvint når dagen føles tung og alt er bare et ork. Og jeg misliker sterkt lavkarbobrød basert på store mengder egg.

Er det mindre karbohydrater i Møllerens lavkarbobrød enn Lindberghbrødet? Og har det mindre eggesmak?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 10:31   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Møllerens har mindre enn Lindberg, men det blir flatt og ikke så bra. Prøv heller den nye fra Idun; Mors Hjemmebakte Karbolett! Kun 4 gram karber per 100 gram, og det smaker godt!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 10:38   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Hva har idun erstattet karbene med?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 10:40   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Hvetegluten, ertefiber, myseprotein, kruskakli, kostfiber, linfrø, solsikkekjerner, emulgator, hevemiddel, fiberhusk, fortykningsmiddel, salt, surhetsregulerende middel, aroma. Kan inneholde spor av sesam.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 10:43   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Takk! Kan du sjekke hva den totale fettprosenten er også?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 10:43   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Enig med Salt, Idun sitt er mye bedre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 10:45   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Fett: 10 / 100 g

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 11:12   #8
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Å guri malla, det ser ut som ekte vare på Idun's hjemmeside! http://www.nxt.no/extra/Idun/mors/ka...undstykker.php

Tusen takk for tips!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 11:22   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Jeg synes Møllerens sitt lavkarbobrød er helt greit, men ingen høydare. Jeg bruker to poser pr. brødform for at det ikke skal bli for lavt, og så skjærer jeg opp i skiver før jeg fryser det. Jeg spiser ikke så mye av dette brødet, men det er greit å ha i matpakken til lunsj, for det ser ut som brød og genererer lite diskusjoner om lavkarbo i lunsjen.

Men det Idunbrødet så jo også lovende ut, tror jeg må på jakt etter det, for jeg er nesten tom for Mølleren sitt brød.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 11:24   #10
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Jeg synes ikke det ser helt sånn ut. Her er mitt, som jeg dog har hatt i soltørka tomater, oliven, krydder og salt på toppen:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 13:56   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Møllerens lavkarbobrød?

Har ikke sett idun brødposen i butikken.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no