Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Julegaver

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 22:55   #21
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaver

Julegaver nå? Hva er det?

Her kjøpes det aldri før vi må, men i år har jeg i det minste laget listen da.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 22:59   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaver

Omtrent ferdig. Kjøper hele året. De som skal sendes nordover er i tillegg pakket inn og sendt avgårde. Koser meg med å kjøpe inn noen ekstra i advendta, eller tar meg god tid med de jeg eventuelt måtte ha igjen. Føler jeg får mer personlige gaver på denne måten - de gangene jeg har måttet stresskjøpe nærmere 60 gaver blir det gjerne litt samlebånd over innkjøpene..

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:00   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Urk. Julegaver tenker vi ikke på før tidligst 1. desember.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:24   #24
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Julegaver

Jeg er omtrent halvveis. Målet er å være ferdig før 1. desember.

Jeg bor i Gokk, og må dermed kjøpe gaver når jeg er ute i sivilisasjonen, saker og ting må planleges nøye.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:29   #25
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegaver

Her er vi ferdige med de som vi skal kjøpe.

Har igjen noen som jeg skal strikke og sy.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:33   #26
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegaver

Har vel 12 julegaver i boks tenker eg. Og har massevis igjen... Skal få dei på plass litt etter kvart utover. Kjekt å ikkje ha for mykje igjen når vi kjem til desember. Synes det er lettare å få tid til å finne dei rette gavene til kvar enkelt når eg sprer det litt utover.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:36   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Jeg har tre gaver i boks, alle tre er til mine nevøer. Den ene får et spill som jeg bestilte samtidig som jeg bestilte til meg selv (www.spillskrinet.no), det andre er noen fine klær jeg bare måtte ha.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:55   #28
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegaver

Jeg har ikke begynt ennå, men nå ble jeg jammen inspirert til å skrive liste.
Planen er å være ferdig med det meste til 1. desember. Vi skal sende en del til svigerfamilien så det må vi gjøre unna tidlig uansett.

Jeg skal en helg til København i desember så jeg kommer nok til å kjøpe noen gaver der, men ellers så satser jeg på å ha desember fri til pepperkakebaking, juleverksted, pynting, pakking, tedrikking, julemarked, avslapning og masse, masse kos med ungene.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 10:08   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Er ikke julegaveshopping juleforberedelser da?

Ikke i desember når butikkene er fulle av folk. Det er bare utrivelig mas. Det er hyggelig å kjøpe gaver i fred og ro og planlegge hva hver enkelt skal få, men ikke julehandling i desember. Fysj!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:58   #30
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Julegaver

Ja jeg er begynt. Handlet på IKEA forrige onsdag. Fikk handlet mange
julegaver. I fjor begynte jeg rundt 20. desember. Babyen ble jo født
i julestria så energien til julegaver var heller tragisk. Håper det blir
bedre i år.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:15   #31
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julegaver

Julegaveshopping i desember er dessverre bare stress, med folk over alt hele tiden, stressa, sure og oppskjørta mennesker. Dårlig med parkering, sure, grinete unger osv

Ser ikke sjarmen i det dessverre, selv om jeg også hadde syntes det var kjempe kos om forholdene var noe annet enn beskrevet ovenfor.

I går var jeg ute på tokt, og fikk handla 25 gaver! Kontoen er 4000,- lettere og jeg har enda rundt 20 stykker igjen.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 06:01   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaver

Jeg har sittet på amazon i kveld og bestilt noen 2007-agendaer. Blir vel å bruke en av dem selv, også blir det noen julegaver. Synes disse var ganske kule:



og denne:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:41   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Jeg nekter (og er heller ikke interessert i) å kjøpe julegaver allerede! Jeg skal kose meg med det i desember også i år

Det aner meg hvor forskjellen mellom oss to ligger. "Kose meg" og "kjøpe julegaver" kan jeg ikke huske å ha brukt i samme setning ...

Jeg synes det er hyggelig å lage noen julegaver, men de som jeg kjøper er bare pes. Foretrekker å bli ferdig før desember pga alt maset i butikkene.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:29   #34
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Julegaver

Julegaver kjøper vi i desember. Da tar jeg meg fri fra jobben en dag for å shoppe julegaver sammen med mannen.
Vi planlegger hva alle skal få på forhånd, legger inn et lunsjstopp, og dagen pleier å bli veldig koselig.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 23:27   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Urk, julegaver. Noen er skrekkelig morsomme å kjøpe, andre er bare et ork. Men i år har heldigvis den ene svigerinnen bestemt at vi ikke skal handle til de voksne.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:35   #36
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver

Nå er jeg stort sett ferdig med ungene. Da er jeg kommet godt i gang.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:29   #37
Magic
Fullverdig medlem
 
Magic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 77
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julegaver

Jeg har ikke begynt enda, men gjør det ganske snart tenker jeg! Vil gjerne bli ferdig før desember.

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no