Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

SPA-bursdag til sjuåring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-13, 12:19   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Jeg har også to luksusdyr av noen unger som liker å få massasje, men jeg hadde nok satt foten ned for spa-bursdag til 7-åringer. Hvem er det som skal stå for all massasjen? Tenker du at de skal massere hverandre eller at du skal gjøre det selv? Og hva skal de i så fall gjøre i ventetiden?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 12:23   #22
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også to luksusdyr av noen unger som liker å få massasje, men jeg hadde nok satt foten ned for spa-bursdag til 7-åringer. Hvem er det som skal stå for all massasjen? Tenker du at de skal massere hverandre eller at du skal gjøre det selv? Og hva skal de i så fall gjøre i ventetiden?

Vi tar ikke dette blodseriøst da.

Vi har tre ivrige storesøstre i 5 klasse som vil bidra, pluss at ungene er vant til å massere hverandre i nakken.

Jeg tror ikke det blir så mye dødtid jeg. Vi skal ha 4-5 stasjoner, mat, gaveåpning osv.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 14:01   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Hva med ostebiter på spyd? Litt sånn "coctailfest"preg? For at noe skal mette litt mer enn frukt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 14:44   #24
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hva med ostebiter på spyd? Litt sånn "coctailfest"preg? For at noe skal mette litt mer enn frukt.

Takk. Vi tenkte ha is og kake også, men kake kan jo også være på spyd..

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 15:18   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Liksomniesen min var i spabursdag (en 7-årsdag). De fikk pedikyr og manikyr, valg mellom mange neglelakkfarger, selvsagt, ansiktsmaske og agurkskiver på øynene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 15:30   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.840
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Røkelse

Verste som finnes. Ikke det!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 15:37   #27
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Verste som finnes. Ikke det!

Nei, det er kanskje bedre med ting som ikke settes fyr på.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 19:25   #28
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Spa-bursdag til en 7åring? Skal si vi har blitt fisefine i 2013:P

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 19:31   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Jeg syns det høres ut som et morsomt bursdagstema. Lykke til!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:22   #30
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.239
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

6-åringen min hadde elsket det! Fotbad og neglelakk i mange farger på tær og fingre er topp. Massasje også.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:32   #31
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Spa-bursdag til en 7åring? Skal si vi har blitt fisefine i 2013:P

Fisefint ja.

Hadde jeg booket Dr.Holms så skulle jeg vært enig. Vi er hjemme. På 70 kvm. Med 5 klassinger som massører og badehåndklær på gulvet. Veldig lite fisefint. Bare gøy.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:34   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Enig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:39   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Jeg må også medgi at det høres snålt ut i mine ører, men det er muligens fordi jeg har ei datter som ikke hadde likt det, og jeg får litt pre-teen-vibber. Så sett i gang, det er sikkert mange som liker det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 21:07   #34
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

Det lurer jeg på også hun har i allefall laget fine froskeinvitasjoner, også har vi handlet inn mye grønt stæsj. Utover det er jeg meget usikker på hva hun legger i det. Jo, også har hun laget sånne papirfrosker som spretter til alle gjestene, og ønsker seg froskekake..

Kanskje gjestene skal stille i grønt også?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 21:28   #35
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg må også medgi at det høres snålt ut i mine ører, men det er muligens fordi jeg har ei datter som ikke hadde likt det, og jeg får litt pre-teen-vibber. Så sett i gang, det er sikkert mange som liker det.

Enig... Er litt ambivalent til stort fokus på skjønnhet så tidlig. Men velvære er jo en Fin Ting.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 21:42   #36
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Velvære er en fin ting ja. Men synes også det er litt VEL stort kropsfokus for små barn. Kropsfikseringen i norge (verden for den del) har gått ALT for langt. En 7åring skal i mitt hode ikke tenke på spa behandlinger og massasje.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 21:43   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.503
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Det høres gøy ut. Min ville elsket det tror jeg!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 22:00   #38
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Jeg var nok ikke veldig opptatt av slikt selv når jeg var 7 år (så vidt jeg husker ), men jeg synes det høres ut som en morsom bursdag for en gjeng jenter som tydelig har interessen.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 22:20   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.509
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Jeg er ikke sikker på at alle har interessen, selv om bursdagsbarnet har det. Sorry for at jeg er skeptisk.

Og neglelakk? Skal sjuåringer sendes hjem med neglelakk altså? Det er ikke alle hjem som har neglelakkfjerner.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 22:32   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Jeg syns det høres gøy og lavterskel ut! Og spa trenger vel ikke ha skjønnhet og kropp som fokus, velvære og massasje er da positivt. Jeg syns ikke neglelakk utgjør et et fryktelig skjønnhetspress, akkurat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no