Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-22, 21:49   #581
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Minsten min er igang med skole igjen. Han hadde det fint og er positiv. og

Så godt! Krysser fingrene for at det fortsetter like bra!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 22:59   #582
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Minsten min er igang med skole igjen. Han hadde det fint og er positiv. og

Herlig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 15-08-22, 23:47   #583
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

At jeg skal på nyjobben i morgen for mer onboarding og møte flere nye kolleger! Og at jeg sitter med den fine jobb-Mac´en min #nerd

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Gammel 16-08-22, 15:34   #584
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

At jeg endelig fikk gjort noe jeg har utsatt lenge. Tatt en telefon til ortopeden for å få oppfølging av undersøkelse ang hoftesmerte. Var inne til konsultasjon i vinter, ble sendt på røntgen i januar, og siden har det ikke skjedd noe, men jeg vet at bildene ble oversendt til ortopeden like etterpå. Har stadig utsatt å bestille ny time, for det er jo hele tiden noe annet som skjer, og jeg skal bare ... men det er jo ikke slik at jeg blir bedre, snarere tvert om, så nå fikk jeg endelig tatt den telefonen. I stedet for time ble jeg oppringt av ortopeden, som hadde sett på bildene, og som jeg innerst inne egentlig visste fikk jeg bekreftet at det er kun en ting å gjøre, og det er full protese. Leddet er helt nedslitt og har så store skader at det ikke er noen annen utvei.

Jeg er selvsagt ikke glad for det, men som sagt visste jeg det egentlig. Så nå er jeg bare glad for at jeg endelig har kommet dit at det skjer noe, og at jeg forhåpentligvis kan bli smertefri igjen en dag. Ortopeden sendte henvisning til St Olavs til operasjon mens vi snakket. Så da er det bare å vente, nå er det ingen vei tilbake.

Har lest meg opp på tråder her inne, og det var heldigvis en beroligende øvelse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 16:25   #585
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Besøk hos «fastlegen» (dvs vikar nr 15 tror jeg) med minste for henvisning videre. Var veldig bekymret på forhånd men legen var forbausende kunnskapsrik om emnet og veldig grei. Ikke noe fuzz og gutten er henvist videre

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 16:27   #586
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

En fin melding fra ei venninne jeg ikke har hørt fra på lenge.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 17:32   #587
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Besøk hos «fastlegen» (dvs vikar nr 15 tror jeg) med minste for henvisning videre. Var veldig bekymret på forhånd men legen var forbausende kunnskapsrik om emnet og veldig grei. Ikke noe fuzz og gutten er henvist videre

Så flott!

Jeg har vært på jobb i dag og er ikke noe sliten, så nå skal jeg løpe en tur i regnet!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 17:36   #588
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av My, her.

At jeg endelig fikk gjort noe jeg har utsatt lenge. Tatt en telefon til ortopeden for å få oppfølging av undersøkelse ang hoftesmerte. Var inne til konsultasjon i vinter, ble sendt på røntgen i januar, og siden har det ikke skjedd noe, men jeg vet at bildene ble oversendt til ortopeden like etterpå. Har stadig utsatt å bestille ny time, for det er jo hele tiden noe annet som skjer, og jeg skal bare ... men det er jo ikke slik at jeg blir bedre, snarere tvert om, så nå fikk jeg endelig tatt den telefonen. I stedet for time ble jeg oppringt av ortopeden, som hadde sett på bildene, og som jeg innerst inne egentlig visste fikk jeg bekreftet at det er kun en ting å gjøre, og det er full protese. Leddet er helt nedslitt og har så store skader at det ikke er noen annen utvei.

Jeg er selvsagt ikke glad for det, men som sagt visste jeg det egentlig. Så nå er jeg bare glad for at jeg endelig har kommet dit at det skjer noe, og at jeg forhåpentligvis kan bli smertefri igjen en dag. Ortopeden sendte henvisning til St Olavs til operasjon mens vi snakket. Så da er det bare å vente, nå er det ingen vei tilbake.

Har lest meg opp på tråder her inne, og det var heldigvis en beroligende øvelse.

Så flink du var som tok den telefonen nå. Selv om man innerst inne vet både at den må tas og hva resultat mest sannsynlig blir så er det veldig menneskelig å en stund.
Det går bare godt det der.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 17:39   #589
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg er skikkelig sliten etter jobb. Men mest glad for det store prosjektet går fint og vi løser det som dukker opp. Da gjør det ikke noe med migrene og at inteoverte meg blir helt utslitt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 18:18   #590
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg var sykmeldt i ferien, og trodde jeg måtte ta igjen ferien etter at vikariatet var over. Nå fikk jeg beskjed om at jeg kan få pengene utbetalt! Femti tusen vi ikke hadde regna med kommer jaggu godt med!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 19:48   #591
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg har vært på tre dager aleneferie med bil og fått med meg Senja og Steigen og 15 timer lydbok. Herrefred så vakkert det er i landsdelen min.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 20:48   #592
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Vi skulle egentlig til Nasjonalmuseet i dag, men vi ville ikke dra ut i tordenvær og styrtregn så det ble bowling i ettermiddag istedet. Alle koser seg og alle har det gøy. Det er ikke ofte det skjer med samme aktivitet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 20:55   #593
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi skulle egentlig til Nasjonalmuseet i dag, men vi ville ikke dra ut i tordenvær og styrtregn så det ble bowling i ettermiddag istedet. Alle koser seg og alle har det gøy. Det er ikke ofte det skjer med samme aktivitet.

Så fint!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 16-08-22, 21:11   #594
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg har vært på tre dager aleneferie med bil og fått med meg Senja og Steigen og 15 timer lydbok. Herrefred så vakkert det er i landsdelen min.

Det høres helt fantastisk ut med noen dager aleneferie!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 11:09   #595
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Det høres helt fantastisk ut med noen dager aleneferie!

Det var magisk!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 15:49   #596
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

To barn på skolen første skoledag. De som vet, de vet. Det kan fortsatt skjære seg på alle mulige vis, men god start!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 15:58   #597
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Plutselig alene hjemme første gang på 9 uker sommerferie.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 16:11   #598
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Møte på ungdomsskolen med de tre som skal jobbe med Lillesøster. Jeg er nærmest rørt til tårer over velkomsten vi får, og hvor gode de er til å ta imot Lillesøster som den de er, og de greier å ta imot meg, som er veldig skadeskutt, på en veldig god måte.

Opplegget de har sydd sammen er utrolig bra, det kunne ikke blitt bedre. Og de som er satt på Lillesøster er så riktig at jeg har ikke ord.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 17:30   #599
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Krysser fingrene for en god start på ungdomsskolen Serafin!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 17-08-22, 17:32   #600
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Første middag med gulløyepotet!! Namnam!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no