Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 10:53   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvordan tror du at andre ser deg?

Inspirert av en blogg: Hvordan tror du at andre ser deg? Har du ett eller flere trekk - fysisk eller mentalt - som du tror andre straks kobler til deg, noe som er deg i andres øyne?

Jeg har alltid vært "hun lille". Mannen min prøver å overbevise meg om at det slett ikke er dette folk først og fremst merker seg, og at jeg ikke er unormalt lav, men i mine øyne vil det nok alltid være slik.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 10:55   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Jeg er hun med det røde håret og panneluggen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 10:56   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

hun litt støyende?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 10:57   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Hun litt frekke? (Og da ikke fysisk forstand, dessverre).

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:01   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Oj, denne var vanskelig. Det har jeg faktisk aldri tenkt over. Må nok gruble litt på denne gitt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:03   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Hmm.. vanskelig..
I familien min så går jeg under kalle navnet "vesle dokko" (lille dukken) ..
Venner og sånn tror jeg ser på meg som "hun lille som alltid er ordentlig" (liten/lav er nok det som går igjen tenker jeg)

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:05   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Jeg er (blant annet) han med den lange haka.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:06   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Nei, si det?

Fysisk er jeg vel "hun mørke". Eller "hun med skinnjakka". Eller noe. Lord knows.

Ellers, tja, jeg blir vel fort hun som fjaser. Og så er jeg visstnok geekete.

Elinblu, jeg har aldri tenkt på deg som "hun lille".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:06   #9
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Hun lille,som prater mye....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:07   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Hun feite.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:08   #11
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Møtte høre med en kollega her. Hun sa "den effektive". Bedre enn støyete, er det ikke?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:08   #12
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Hun feite+strenge.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:09   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Trekk nummer to her må bli "hun med skjørtene".

Én gang i mitt liv har jeg blitt omtalt som "hun med krøllene", og det smiler jeg av fortsatt. Vel er jeg litt sår for at mange bare biter seg merke i høyden, og det er veldig hyggelig med variasjon, men det er litt komisk at det mest fremtredende skulle være noe jeg nesten ikke har.

Hva min fremste egenskap skulle være når man ser bort fra det fysiske, tør jeg ikke tenke på, kjenner jeg. Det kan nok være så mangt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:09   #14
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Nå har jeg forandret meg en god del de siste årene, men de som kjente meg sånn passelig for rundt fem år siden ville vel beskrive meg som hun med det røde håret som er kjempesosial, åpen, nokså hissig og ikke finnes sjenert.

Med unntak av det røde håret er det helt feil gitt.

I dag er jeg ikke sikker. Jeg har barbert omgangskretsen min kraftig, og de som kjenner meg nå kjenner meg godt. Jeg vet at det for mange er veldig vanskelig å fatte at jeg er svært sjenert og veldig privat, men det kommer nok bedre frem når man har kjent meg en stund.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:11   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Jeg tenkte på deg som "hun med øynene" første gang jeg møtte deg, Bluen. :informerer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:12   #16
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Hun blide som smiler hele tiden.

De skulle bare visst.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:15   #17
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

(...) Jeg har barbert omgangskretsen min kraftig (...)

Unnskyld digresjonen, men her leste jeg først at du hadde barbert etterveksten din kraftig

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:15   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tenkte på deg som "hun med øynene" første gang jeg møtte deg, Bluen. :informerer:

Ah! (Med mindre det skyldtes at de var blodskutte, for det har de en tendens til å være. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:17   #19
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Unnskyld digresjonen, men her leste jeg først at du hadde barbert etterveksten din kraftig

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:17   #20
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Aner ikke jeg.

Sikkert " hun som ligner på Stutt-tjukken"

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no