Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en liten reiseseng

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-13, 16:21   #21
onkel reisende mac
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 1
onkel reisende mac har et hav av muligheter foran seg
Stort smil

Sv: Anbefal meg en liten reiseseng

Vi kan anbefale Little Life Arc 2! Vært vår sønns primærseng i snart ett års tid (vi har måttet reise mye i utlandet pga. jobb), og den har vært pakket ned og ut igjen utallige ganger. Lett, stødig, ikke så vanskelig å montere når man har gjort det et par ganger, og absolutt verdt pengene. Madrassen er litt tynn, det må sies, men det kan man jo lett gjøre noe med selv. Et pluss at madrassen kan vaskes, spesielt i de værste gulpeperiodene... Verdt investeringen!

onkel reisende mac er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 17:02   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en liten reiseseng

Jeg mistenker at Søsters barn er forbi reisesengstadiet nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barneutstyr, hems, hyttetur, reiseseng


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no