Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg en fin matboks

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-12, 14:54   #61
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Jeg tror ikke norge står (har stått) på leveringssida på nettbutikken der, men jeg har kjøpt derfra flere ganger uten problemer - tror jeg har sendt inn bestilingen per email med spesifisering av adresse?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 14:57   #62
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Ok, jeg får kikke litt. Ser på en liste jeg fant samme sted at de selger dem i noen norske nettbutikker og dessuten på Rafens, så jeg vurderer å stikke innom og se hva de har i butikken. Blir vel toll og styr ellers, siden de er over grensen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 21:31   #63
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Det ble Laptop lunchbox fra Alexi.no til både mor og datter! Takk for mange gode innspill!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 12:21   #64
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har brukt de der små koffertene fra trolde og eventyr
De er så høye at de får plass til en yoghurt, flere skiver og to små plastbokser med diverse (kjøper små bokser på nille f.eks) Gutta mine er glade i matbokser med mye forskjellig i - så de er de vi liker best. De tåler ikke mer enn ett år før de blir litt preget av vask - men da funker de helt fint til å ha leker/småting i.

Den type matboks har vi også hatt til 6 åringen og vi har vært fornøyd med den. Nå har vi kastet den og må kjøpe ny og også minstemann som skal begynne i bhg til høsten. Tror det blir samme type. Fin den linken du la inn.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 10:41   #65
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Jeg er ikke helt fornøyd med Laptop-boksene. De dagene det blir mest brødmat får jeg ikke plass til alle skivene. Jeg liker best bokser med et stort rom som man heller kan putte løse bokser oppi. Denne fra Rice er god. Vi har den i størrelsen større (mer rektangulær) og i andre design/farger. de har holdt godt i vel 2 år nå, foruten designet som er neste borte på begge:



Samt at vi bruker en helt vanlig boks fra Europris.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 11:10   #66
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Nå har jeg bestilt Laptop i hvert fall, så får vi se hvordan det funker. Det er vel ikke helt uvanlig å ha mer enn en matboks heller, så vi får prøve oss litt frem!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 11:55   #67
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det er vel ikke helt uvanlig å ha mer enn en matboks heller, så vi får prøve oss litt frem!

Ikke helt uvanlig, nei... Vi har ikke veldig avanserte matbokser, men til gjengjeld har vi mange. Nå har jeg nettopp måttet gå til det skrittet å kaste et par av de eldste, mest slitte fordi jeg ikke fikk igjen matboks-skuffa vår selv etter å ha ryddet i den. Skulle gjerne ha vært litt mer kreativ i matpakke-laginga mi, så jeg ble litt inspirert av denne tråden. Takk for det!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 10:11   #68
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Da har jeg vært på nett og bestilt meg litt nytt

Også har jeg kjøpt disse på ebay, blir spennende å se om de funker IRL:
Sistema Slimline Quaddie ( den finnes også i en større utgave)

Sistema Salad to go (har et stort rom under, også noen små oppå)

[/IMG]

Er du fornøyd med denne?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 10:30   #69
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Er du fornøyd med denne?

Jeg uttaler meg jeg
Vi har sistema slimline som jeg bestilt etter at jeg så denne som M^2 hadde kjøpt.

Gutta elsker den. Flaska er kjip, da den er vanskelig å få vasket skikkelig, så den brukes ikke så ofte, men ellers er den kjempemessig (diger da) - ett minus er det, og det er at det ikke er plass til en yoghurtboks i den. bare de ekstra små boksene. Det er ikke så aktuelt hos oss lenger, men har det vært for noen år siden, har vi nok ikke brukt den, omtrent.

Det er plass til 4 skiver i hovedrommet vil jeg tro (vi har 2 skiver og riskjeks) - så er det frukt i rommene på toppen - evt havrefras i ett rom og frukt i ett. Gutta synes det er kjempespennende med de ulike rommen - og jeg har endt opp med stempel "spennende matbokser" selv om det i realiteten ikke er all verden

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 11:36   #70
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Vis meg en fin matboks

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi har fått en ny ansatt her og hun bruker denne. Kjøleelement i lokket.
Hun er superfornøyd med sin.
Litt usikker på hvor mange brødskiver som går i den, evt om det er plass til yoghurt i den.. skal høre om det..


Frozzypack.
Vi må ha matboks som rommer minst 3 brødskiver.

Jeg syns denne er så TUNG. Jeg kjøpte den, men retunerte igjen. Tenkte det var kjipt for en liten 1.klassing å bære ekstra over en halvkilo med matboksen...


Utenom tema, men jeg kjøpte heller dette kjøleelementet på ebay. Det er supert. Avgir ikke noe vanndråper el.l. overhodet.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10

Sist redigert av Mariss : 03-07-13 kl 11:41.
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no