Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

biit.no slutt på gratis frakt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-13, 12:44   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

biit.no slutt på gratis frakt?

Jeg prøvde i dag å bestille noen varer fra biit.no, og på biit sine sider så får jeg opp gratis frakt når jeg ser på handlekurven. Når jeg så blir sendt over til Amazon for å betale, så er det plutselig lagt på frakt.

Når jeg leser på Amazon sine sider, så står det at man må bestille for over £25, for å få gratis frakt. Det blir vel omtrent 225kr med dagens kurs.

Er det slutt på den gode dealen som biit har nå da? Noen som har bestilt her i det siste?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 12:47   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Har du husket å huke av for "FREE super saver delivery" før du går videre?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 12:49   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Har du husket å huke av for "FREE super saver delivery" før du går videre?

Det kommer automatisk. Det står 0 i frakt på biit sine sider før jeg blir sendt videre.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 12:52   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Hvor mye har du bestilt for? Du må over 25 pund hos Amazon for å få gratis frakt, men så blir det mindre igjen når de fjerner VAT (moms) når du sjekker ut. Er det ikke sånn da?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 13:11   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Har de gjort om den grensen ganske nylig da?

Bestilte for ca 21 pund

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 13:26   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Slik ser det ut:
Biit

Ingen frakt

Går videre til Amazon, og får beskjed om at ordren er kvalifisert for free delivery


Men når jeg skal bekrefte ordren, så er det plutselig lagt på deliverykostnader likevel:



Jeg har bestilt flere ganger før, og aldri opplevd dette. Det er derfor jeg lurer på om det har skjedd noe nytt nylig.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 13:29   #7
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Du må hake av at du skal bruke Free Super Saver, det legg seg ikkje inn automatisk. Du gjer det når du står i handlekorga.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 13:29   #8
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Svigerinnen min opplevde det samme nylig, men jeg har bestilt masse derfra i det siste uten at frakt ble lagt til.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 13:33   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Så lenge du bestiller over 155 kr så er sendingen gratis.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 13:34   #10
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Du må hake av at du skal bruke Free Super Saver, det legg seg ikkje inn automatisk. Du gjer det når du står i handlekorga.

javel? Men hvor haker jeg av for det da?
I biit sin handlekurv så var det ingen muligheter for det.
Heller ikke når jeg kom inn på amazon

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 15:14   #11
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Det var mogeleg å hake av på dette når du stod i handlekorga i Amazon og skulle klikke Place Order. Når eg no gjekk inn og testa fungerar det ikkje, og når eg klikkar på ein link for kvifor dette ikkje kvalifiserar til SSD, står det at ordrer til m.a. Norge registrert til og med 11. juni får dette. Så då betyr det nok at vi ikkje får dette lenger? Det er berre nokre dagar sidan eg bestilte sist, og då var det ikkje noko problem.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 15:19   #12
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Jeg tror Amazon nylig økte grensen for gratis frakt. I hvert fall var den høyere enn jeg kunne benytte meg av da jeg var innom der for et par dager siden. Jeg endte på Ebay i stedet.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:18   #13
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Jeg gikk inn dit nå,og det står Gratis frakt på de fleste bestillinger over 170 kr → velg FREE Super Saver Delivery. Jeg har aldri bestilt noe derfra,men det står på forsiden.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:22   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Jøss da har de endret igjen. Jeg bestilte søndag og da var det 155 kr som var grensen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:26   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Jeg la oppi noe til 197kr nå, fikk fortsatt ikke gratis frakt. Da blir det slutt på bestiling der for min del.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:34   #16
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Sjekket nå. De har ikke endret grensen, men kuttet ut Norge og en del andre land fra listen over land det er mulig å få super saver delivery til. Endringen skjedde 11. juni og er ikke begrunnet (derav harnisk på kundeforaene til Amazon).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 18:18   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Ai, da går Biit ut av listen over aktuelle nettbutikker gitt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 12:02   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Jeg kan jo forsåvidt forstå det. Jeg har fått tilsendt en god del ting fra Amazon hvor jeg vil anta porto nesten kostet mer enn produktet.

Veldig synd at dette ikke ble annonsert en dag eller to før det trådte i kraft, slik at jeg kunne ha fylt opp alle lager først.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 19:45   #19
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Kjipt.
Er det alternativer å finne?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 23:00   #20
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: biit.no slutt på gratis frakt?

Kjedelig, var jo så kjekt å kjøpe rimelig Lego osv for å ha liggende til bursdager osv.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no