Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-14, 09:54   #21
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Ingen tepper.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 10:12   #22
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Vi har et mørkt flossteppe + en 11-åring som elsker å støvsuge/tjene penger. Problem solved.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 10:45   #23
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Ingen tepper, verken i stuen eller kjøkkenet.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 11:28   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Vi har et vevd ullteppe fra Egypt under slongbordet, ellers ingenting.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 15:11   #25
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Har langhåret flossteppe. Syns det er godt å ha teppe ved salongen. Ikke noe under spisestua.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 15:30   #26
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Ingen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 15:56   #27
LisaMay
psykopat
 
LisaMay sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2014
Innlegg: 6
LisaMay har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Et dårlig ikeateppe. umulig og støvsuge og alt setter seg bare fast!!!!
må kaste det.

LisaMay er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 23:25   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har en svart og hvit ku.
Uslitelig og stilig.

En av dine egne kuer?

Vi har to hvite flosstepper. Et firkantet og Steindyrt og et rundt og Steinbillig. Fornøyd med begge. (Hvorfor Stein med stor s? )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 23:26   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Ingen tepper. Hater tepper

Jeg trodde også jeg gjorde det, men det er utrolig så pent tepper definerer ulike soner i stua. Uten teppe tror jeg jeg måtte malt golvet eller noe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 23:32   #30
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Vi har to sittegrupper i stua, persisk teppe under begge. Ikke teppe i spisestuen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 00:12   #31
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Ett flatvevd ullteppe fra Europris til 500 kroner, og ett tilsvarende, men annen størrelse i innergangen. Kjøper ikke noe dyrt mens ungene er små, men ble veldig fornøyd med de to. Ellers er det dyreste i yttergangen. Sånn matte som trekker fuktighet og skit ut av skoene når man går over det, og som beskytter parketten. Kosta vel 700 kr på ellos, og det er det vel verdt.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 09:10   #32
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg trodde også jeg gjorde det, men det er utrolig så pent tepper definerer ulike soner i stua. Uten teppe tror jeg jeg måtte malt golvet eller noe.

Jeg ser forskjell på salongen og spisebordet helt uten tepper.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 09:47   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Jeg ser forskjell på salongen og spisebordet helt uten tepper.

Haha, ja, det tviler jeg ikke på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 09:48   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Men vi sender flossteppene (særlig det dyre) til rens med jevne mellomrom. Jeg aner ikke hvor rent det blir av to-tre uker på et renseri, egentlig, men det hjelper på psyken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 09:54   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Opprinnelig lagt inn av Røyskatt, her.

Ett flatvevd ullteppe fra Europris til 500 kroner, og ett tilsvarende, men annen størrelse i innergangen. Kjøper ikke noe dyrt mens ungene er små, men ble veldig fornøyd med de to. Ellers er det dyreste i yttergangen. Sånn matte som trekker fuktighet og skit ut av skoene når man går over det, og som beskytter parketten. Kosta vel 700 kr på ellos, og det er det vel verdt.

Jeg har også det dyreste teppet i yttergangen. Et pappelina-teppe til ca 900 kr.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 09:59   #36
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Jeg har flossteppe under stuebordet, ingenting under spisestua. Det er utrolig hvor mye som setter seg i det teppet. Når jeg banker det over verandakanten må jeg ned å rydde i hagen etterpå. Penger, legomenn, minnepinner, alt mulig dukker opp.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 10:04   #37
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Ingenting, det under spisebordet røk da storebror var i grisealderen. Det under salongbordet forsvant under siste flytting. Det skal sies at vi har flyttet og fått bedre hus og bedre råd til å holde varmen oppe på andre måter.

Ønsker meg gulvteppe under pulten på kontoret.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 10:23   #38
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Me har eit regnbogefarga teppe frå Ikea. Det er ni år gamalt og ikkje fint lengre, men eg finner ikkje nytt teppe som eg likar som kostar under 5000. Me må ha teppe under salongbordet, for det er fryktelig golvkaldt her. Det er utenkelig å ha golvteppe under spisebord mtp. søling. Rett nok har me kombinert kjøkken- og spisebord.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 10:27   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Et gedigent uslitelig, tykt og vevd ullteppe som jeg drasset med meg fra Tunisia i sin tid. Og et par flosstepper som jeg egentlig ikke liker, men som skjuler et par skavanker på parketten. Jeg synes det er finest uten tepper, og samtlige skal bort når parketten er byttet ut om forhåpentligvis ikke alt for lenge. Med unntak av tunisiateppet, da.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 11:12   #40
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags gulvteppe har dere på stua?

Vi - familien sjusk - har hvitt teppe under salongbordet Det går overraskende bra, men dog. Teppet relativt kortklipt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no