Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-17, 16:05   #21
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Trodde ikke jeg heller.
Samtidig er det fint om han ofrer plassen sin på tinget, OG mister nobelkomite. To fluer i en smekk, og ut med ham.

Må innrømme at jeg håper på det samme.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 20:10   #22
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Trodde ikke jeg heller.
Samtidig er det fint om han ofrer plassen sin på tinget, OG mister nobelkomite. To fluer i en smekk, og ut med ham.

Jeg kan jo skjønne det om stortingsgruppen til FrP synes det frister å slippe ham der de neste fire årene. Men rent juridisk skal det ikke gå an å trekke seg.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 20:13   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg hater FrP.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 21:48   #24
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg hater FrP.

Det er min konklusjon og.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 00:01   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg kan jo skjønne det om stortingsgruppen til FrP synes det frister å slippe ham der de neste fire årene. Men rent juridisk skal det ikke gå an å trekke seg.

Ja, i følge en tidligere stortingsmann jeg kjenner så er det ingen på Stortinget som har noe til overs for CIH. Uansett parti.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 08:12   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg skjønner ikke hvorfor en plass i Nobelkomitéen skal være noe man fortjener, men kan lite om det, må jeg innrømme. Hvorfor må det være eks-politikere der? Hvorfor kan ikke hele komitéen bestå av f.eks. internasjonale (inkl. norske) forskere og samfunnsvitere?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 09:20   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, i følge en tidligere stortingsmann jeg kjenner så er det ingen på Stortinget som har noe til overs for CIH. Uansett parti.

Mine kjenninger fra Stortinget sier det samme. Rart det der.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 09:23   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg synes egentlig stortingsfolk bør holde seg for gode til å uttale seg om «hvem som liker hvem på Tinget». Tross Hagen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 09:48   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes egentlig stortingsfolk bør holde seg for gode til å uttale seg om «hvem som liker hvem på Tinget». Tross Hagen.

Definitivt. Den personen jeg kjenner deler villig vekk sin hjertens mening om alt og alle. Egentlig et lite sympatisk trekk ved vedkommende, som ellers er en svært hyggelig person. Men slike personer får meg alltid til å bli litt mistenksom, og tenke "lurer på hva han sier om meg, når jeg ikke er her". Heldigvis er han like raus når det gjelder å dele positive meninger om folk han liker også da. Men akkurat når det gjelder perioden på stortinget har (utrolig nok!) ikke denne personen uttalt seg om noen andre enn Hagen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-11-17 kl 09:54.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 09:49   #30
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Tendenserer til å være enig Maverick, jeg tror Hagen er unntaket. Og det har vært i spesielle politiske settinger det har kommet fram. Sier ikke mer om det tror jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 11:50   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Presidentskapet sier at han ikke kan fritas fra stortingsvervet. http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdo...52f7e9045eeef4

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 15:06   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg syns stort sett norske politikere er veldig flinke til å snakke pent om hverandre som personer og samarbeide godt på tvers, med to unntak: Listhaug og Hagen. Jeg tror derfor det handler mer om de to enn om resten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 15:35   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns stort sett norske politikere er veldig flinke til å snakke pent om hverandre som personer og samarbeide godt på tvers, med to unntak: Listhaug og Hagen. Jeg tror derfor det handler mer om de to enn om resten.

Det tror jeg også. Min kjenning var (heldigvis) ferdig på Stortinget lenge før Listhaugs tid.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 15:37   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns stort sett norske politikere er veldig flinke til å snakke pent om hverandre som personer og samarbeide godt på tvers, med to unntak: Listhaug og Hagen. Jeg tror derfor det handler mer om de to enn om resten.

Alle jeg har snakket med som kjenner Listhaug personlig, beskriver henne som en hyggelig person - også folk langt ute på venstresiden.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 15:39   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Også de som skal samarbeide med henne på Stortinget? For det er virkelig ikke det jeg har hørt. Fra folk som møter henne sosialt, derimot, så er det visst riktig jovialt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 15:42   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Også de som skal samarbeide med henne på Stortinget? For det er virkelig ikke det jeg har hørt. Fra folk som møter henne sosialt, derimot, så er det visst riktig jovialt.

Stortingsrepresentanter, i alle fall - men aner ikke om de samarbeider med henne direkte. (Datamaterialet er ikke stort, det skal sies. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 15:46   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Nei, samme her.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-17, 15:52   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg har møtt Listhaug! Vi hadde et moment. Et vakkert moment. Jeg føler meg litt skitten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-17, 19:04   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Nå ser det pinadø ut som om de har klart å komme frem til en parlamentarisk akseptabel løsning på floka! Det må jeg si!

Og her i denne saken ser det virkelig ut som om Jonas Gahr Støre virkelig har kommet til sin rett, jeg tror han har trukket i mange av trådene her. Spennende å se hvordan det går i morgen!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-17, 19:11   #40
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå ser det pinadø ut som om de har klart å komme frem til en parlamentarisk akseptabel løsning på floka! Det må jeg si!

Og her i denne saken ser det virkelig ut som om Jonas Gahr Støre virkelig har kommet til sin rett, jeg tror han har trukket i mange av trådene her. Spennende å se hvordan det går i morgen!

Ja, han må jo være strålende fornøyd med å ha klart å både holde Hagen utenfor Nobelkomiteen OG se at stemningen mellom Venstre og FrP er på frysepunktet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no