Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo og sjal

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-12, 09:56   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Bugaboo og sjal

Jeg skal bli mormor. Gleder meg vilt til det.
Babyen kommer i midten av juli.

Datteren min har kjøpt/fått mye, og Bugaboo Cameleon Special Edition i jeans stoff står og venter på babyen.

Hun ønsker seg flere trekk til denne og har vært på Barnas hus og spurt.
De forhandler ikke Bugaboo lenger pga veldig lang ventetid på deler.
Barnas Hus her i distriktet. Vet ikke hvordan det er andre steder.

Hun ønsker seg komplett sett, altså bag, sittedel etc.
Har noen tips hvor dette er best å kjøpe/bestille? Har lett på finn også.

Når det gjelder bæring av babyen har jeg anbefalt henne å kikke på sjal og andre løsninger enn Baby Bjørn bæresele.

Har noen gode anbefalinger/erfaringer?

Foreslo at hun meldte seg inn i Tett inntil.

Takknemlig for svar.


Jeg strikker forøvrig Voksejakken i str. 0-8 mnd fra Nøstebarn da hun liker Nøstebarn og ull veldig godt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 12:12   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Jeg anbefaler et tynt, elastisk sjal. Det er en annen tråd her inne om samme tema akkurat nå, om du søker.

Delene til Bugaboo'en kan man kjøpe på eBay, her i Norge er det veldig, veldig dyrt.

Gratulerer med barnebarn på vei!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 12:16   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Jeg bestilte mine trekk på babytrader.eu.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 12:26   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Babyshop forhandler bugaboo nå (ikke Gulskogen tror jeg).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 14:36   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Tusen takk.
Hun bor på Gulskogen og har vært innom Babyshop. De sa ingenting om andre forhandlere. Takk igjen.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 14:40   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

De har på Slependen mener jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 15:28   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Jeg fikk god hjelp på butikken Bæreglede i Oslo, da jeg kom dit som uerfaren bærer. Jeg fikk gå prøveturer med ulikt bæretøy etc.

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg strikker forøvrig Voksejakken i str. 0-8 mnd fra Nøstebarn da hun liker Nøstebarn og ull veldig godt.

Hvis hun er glad i ull, må du strikke et Mor Signe-teppe! Det er utrolig kjedelig å strikke, men veldig veldig deilig og det kan brukes hele året. Oppskrift og garn får du på Nøstebarn.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 15:45   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg fikk god hjelp på butikken Bæreglede i Oslo, da jeg kom dit som uerfaren bærer. Jeg fikk gå prøveturer med ulikt bæretøy etc.

Hvis hun er glad i ull, må du strikke et Mor Signe-teppe! Det er utrolig kjedelig å strikke, men veldig veldig deilig og det kan brukes hele året. Oppskrift og garn får du på Nøstebarn.

Det skal jeg anbefale for henne.

Kjøpt mønsteret til Mor-Signe teppet og starter på det når jakken straks er ferdig. Har straks igjen den siste armen, hetten og monteringen.
Går utrolig raskt.
Også lyst til å strikke omslagsjakken fra Nøstebarn.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 15:51   #9
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Den barnebutikken på Norbyen i Sverige fører hvertfall Bugaboo. Kommer jo ikke på navnet nå...

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 15:59   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Så koselig, gratulerer så mye!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 20:02   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo og sjal

Jeg anbefaler også Bæreglede, men den kan være greit å vite at det ikke er en helt "vanlig" butikk. Det er jo ildsjeler som driver den, så man må ikke bli "skremt" av at det feks kan virke som om alle inni butikken kjenner hverandre når man ankommer, eller at stemningen generelt er litt løs. Det gjelder å hive seg inn og være litt frampå med hvorfor man er der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no