Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sånn ting til å grille pølser med

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-11, 21:01   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn ting til å grille pølser med

Jeg vurderer å kanskje bli litt mer friluftsmenneske av meg (og barna da), og da kunne det være kjekt med en sånn ting man kan bruke til å grille pølser med på bålet. Så man slipper å spikke selv fra en kvist og miste pølsa nedi bålet og sånt. (Hadde jeg skullet bli ekte friluftsmenneske hadde jeg selvsagt ikke trengt å spørre om dette, for da ville jeg jo syntes det var helt fint å spikke, men det gjør jeg altså ikke.)

Hva heter det (får ikke googlet det når jeg ikke kan tenke meg hva det heter) og hvor får man kjøpt det? Annet friluftsutstyr en novise burde ha?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no